![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen evengoed Van Ranst uit onze samenleving verwijderen, iedereen kontent.
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst is een grotere held dan uwe Jurgen.
Viroloog Marc Van Ranst: "Tuurlijk wist ik dat gezochte militair Jürgen Conings maandagavond voor mijn deur stond" ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/05...elwit-conings/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook jongeren zijn gefrustreerd. Via ontelbare grappen op bv Tiktok uiten ze hun gevoelens. "Er is veel onderliggende boosheid" zegt prof G Bosmans (KUL). Door hun video's tonen jongeren aan dat ze bézig zijn met de zaak Conings. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is de volgende stap ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Minister-President
|
![]() Ik had eerder door dat ze andersom wilden doen, maar dat dit in hun gezicht is ontploft. Ze hadden er niet op gerekend dat hij zoveel steun ging krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om dat duurzaam op te lossen zouden we juist alle aanhangers van die zotten moeten uitroeien. Maar ik vrees dat de drang naar autocratie en fascisme ingebakken zit in de mens. Een groot deel van de bevolking vindt het blijkbaar aangenamer om niet zelf te hoeven nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#492 |
Europees Commissaris
|
![]() Het voordeel aan dit soort peilingen is dat je andere peilingen eenvoudig kan genereren om een zeer accuraat resultaat te krijgen zonder dat je een nieuwe peiling moet doen!
Met wat eenvoudig knip- en plakwerk laat ik je een gegenereerd model zien over een gelijkaardige peiling van Salah Abdeslam. Dit zal heel wat werk besparen in de toekomst. ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 26 mei 2021 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt zelfs dezelfde subcategorieën binnen extreemrechts. Een gematigde (brave) zoals Tom Van Grieken (en de meesten allicht). En dan een klein handje geradiscalisseerde mosl... eh... extreemrechtsen die militant zijn en voor hun ideologie bewapenen om slachtoffers te maken in naam van hun overtuiging. Wat ik niet weet is of Jurgen in staat zou zijn een trein op te blazen waar Van Ranst op zit en de rest als collateral damage te nemen. In dat opzicht zou hij nog niet zo geradicaliseerd zijn als de mannen van de aanslagen van 22 maart, maar zo'n los projectiel is in ieder geval gevaarlijk en moet eerst en vooral zo snel mogelijk gelocaliseerd worden. Trouwens: Was het preventief oppakken en opsluiten van terreurverdachten niet iets dat gesteund werd door Vlaams Belang? Ik zie dus niet in waarom dat nu ineens een probleem zou mogen zijn, of is er een detail dat ik hier over het hoofd zie? ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de weerstand deed in WO II zou vandaag ook als "puur terrorisme" beschreven worden mochten ze het tegen ONZE treinen en zo doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 mei 2021 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen niet dat hij voor die diefstal al veel criminele feiten gepleegd heeft, maar hoe dan ook, een onderzoek of hij in collocatie moet opgenomen worden, dringt zich op. Men mag ook wel eens nadenken of men had kunnen voorkomen dat het zo ver zou geraken als het nu deed. Nu, zo lang ze hem niet vinden, kunnen we er maar gebruik van maken om de draak te steken met de vivaldi-lovers-ministers en hun flaters.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jurgen viseert misschien 1 man omdat hij misschien vindt dat deze zijn leven minder fijn maakt ofzo. Dus voorlopig zou ik hem nog geen terrorist noemen. Had hij MVR vermoord zonder waarschuwing dan zou hij een moordenaar zijn, maar nog altijd geen terrorist. Ik denk niet dat de bevolking in angst gaat leven na zoiets. Moorden worden elke dag gepleegd. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 26 mei 2021 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
‘Dat is iets heeeeeeeelemaal anders.’ Quod non uiteraard. Een terrorist is een terrorist en korporaal Conings is het prototype van een terrorist. Hij staat niet voor niets op de Ocad lijst.
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderen hebben het ook al gezegd: Jurgen zou zogezegd een ideoloog viseren van het nieuwe fascistische regime, een beetje zoals er Duitsers waren die een aanslag gepland hadden op Hitler he. Dat is niet hetzelfde als terreur willen zaaien. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 mei 2021 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
|
![]() Citaat:
Ik wacht af.
![]() |