![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee wat ze daar staan te doen, daar de overheid de manifestatie uitdrukkelijk verboden heeft, zware boetes heeft opgelegd, intrekking van het rijbewijs heeft aangekondigd en ook de tenlastelegging van rebellie. Maar voor het overige... niets aan de hand natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat de maatregelen een omkering van de rangorde inhouden, want al die vrijheden worden verbonden aan het hebben ondergaan van een medische handeling die geen enkel sanitair nut heeft binnen het verband waarbinnen het geldt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie protesteert tegen de nieuwe regeling voor de zonnepanelen, "kan niet leven met de consequenties van die keuze". Wie protesteert tegen de uitfasering van de dieselwagens, "kan niet leven met de consequenties van die keuze". Enzovoort. Kortom, iedere politieke oppositie is een uiting van "niet kunnen leven met de consequenties van die keuzes". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet zei je nog dat de maatregelen op de schop gingen. Nu zeg je dat de maatregelen er zijn om te blijven
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopeloos.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben jullie bonen gegeten of zo ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus eerst zeg je dat ze op de schop gaan en nu zeg je dat ze niet op de schop gaan. Heb je dan zelf niet door dat je op 5 minuten compleet je kar gekeerd hebt?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat kan ik u niet uitleggen. Dat CST was overigens slechts één van de overheidsmaatregelen. Maar intussen gaat de versoepeling toch verder, misschien niet zo snel als sommige mensen het graag zouden hebben maar daaromtrent heb ik evenmin iets in de pap te brokken. De CST was nu eenmaal een stimulans om zich te laten vaccineren, alhoewel dat bij mij niet het motief was om het vaccin te nemen.
![]() |
#493 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat derde spuitje was dat wat minder, dat was eerder om moordpogingen te kunnen smoren. Niet voor 'sociaal comfort', en uiteraard niet om overal naartoe te gaan. Ik heb dat CST van de zomer grotendeels geboycot, maar aangezien er maar weinig mensen waren die dat deden had dat verder geen zin, en heb ik het tot hier toe 2 of 3 keer gebruikt omdat de sociale omstandigheden zo waren dat het problematisch zou geweest zijn van dat niet te gebruiken. Als ik de keuze heb om het niet te gebruiken en dat geen TE grote nadelen inhoudt, dan gebruik ik het niet, uiteraard. Je moet nogal weinig eergevoel hebben om dat pasje te gebruiken he Maar ja, soms moet het wel. Citaat:
En wie weet, als jouw voorspellingen uitkomen van alle regels op de schup, waar ik ook op hoop, maar weinig geloof aan hecht, komt er ooit terug een tijd met bioscopen he. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien niet he. Dan gaan uw maatregelen ook nooit verdwijnen. Maar zoals ik al stelde, die 5 man en die paardekop zijn waarschijnlijk het tipje van de ijsberg, maar velen tonen het niet omdat ze in de illusie verkeren dat het "nog even volhouden" is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten er goeie medische redenen zijn om kinderen van 12 jaar te vaccineren, dan zou ik dat uiteraard zeker doen. Er zijn er geen. Dan gaan we zulke dingen niet doen he. Voor MIJ waren er wel goeie redenen om mij te vaccineren, ik heb dat dan ook zonder de minste twijfel gedaan. De risico's van vaccinatie waren bij mij stukken kleiner dan het voordeel dat ik ermee kon doen. Bij hem is dat omgekeerd. NIEMAND heeft er ook maar een sanitair voordeel van dat een jongen van 12 jaar DAT vaccin NU zou nemen, en hijzelf zeker niet. Dan doen we dat niet he. IK zou NU ook geen spuitje meer nemen. Mocht er een nieuwe, nijdige variant komen, en mocht wetenschappelijk onderzoek aangeven dat een nieuw vaccin daar bescherming tegen biedt, uiteraard wel. Maar ik neem enkel spuitjes die sanitair enige zin hebben. Niet om politici en een bende onnozelaars hun religieuze dada's te voldoen. Normaal gezien is het echt niet moeilijk om mij met een paar wetenschappelijke argumenten te overtuigen dat een vaccinatie veel zin heeft. Dat is hier echter niet het geval. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 februari 2022 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pandaneus begrijpt het best, kan gewoon niks beters verzinnen dan wat te trollen. Het is een ego-kwestie, uiteindelijk legt hij zijn verantwoordelijkheid bij de staat en maakt het niet uit of iets al dan niet correct is. Veilig meppen van achter de brede schouders van de bullebak om het eigen ego wat te spijzen. Een beetje een collaborateurs-mentaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het kleinste kind weet dat het voldoende is om je correct te laten vaccineren om in de bioscoop binnen te mogen. Waanzinnig.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Partijlid
|
![]() "Timid men prefer the calm of despotism to the tempestuous sea of Liberty."
Het is een quote waar ik op dit forum vaak aan denk.
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kleinste kind weet dat het voldoende is om zich correct te laten besnijden om in een bioscoop binnen te mogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bepaalde groeperingen in het verleden werden uitgesloten, gaat het daarom? Is dat een collectief trauma? Die gasrekening... Aah neen. Dat was in een ander land. Ander tijdsinterval. De 20ste eeuw, de eeuw der uitersten. Communisme en fascisme. En nu? 21ste eeuw. Paar vliegtuigen in torens voor de rest nog niet zoveel ... Paar complottheorieën. Wauw....
![]() |