![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het VB ook het geweld van extremisten afkeurt, dan is dat ook goed. Waarover zou ik nu moeten beschaamd zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als telkens een crimineel, die zijn moslimschap als schild bovenhaald, de "moslim executive"-aanhangels van de PS en Onkeldingens in het speciaal deze crimineel moet gaan uitstoten uit hun geloof, dan gaan er nogal wat doden vallen, want da's de straf voor afvalligen.... ook voor heidenen, vrouwen die niet perfect gehoorzaam zijn en nog vele andere groepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
|
![]() Citaat:
Vooral dat je papzeikers steunt. Dat is niet te rijmen met de redelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen dank, djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Burger
|
![]() Ik meen wel het belangrijkste te hebben verstaan!
![]() |
#490 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat klopt niet : ik stond op zo'n twintig meter van het podium, recht ervoor, en in mijn onmiddellijke omgeving heb ik mensen in het Duits, Engels, Frans, Nederlands/Vlaams, Italiaans, Spaans, en een heleboel talen die ik niet kon thuisbrengen - vooral Afrikaanse, maar ook Slavische talen - commentaar horen leveren. Het klopt dat de meeste toehoorders 'blanken' waren, maar dat waren niet noodzakelijk allemaal 'Belgen'. Maar vlakbij mij stonden ook Afrikanen (of 'nieuwe Belgen' van Afrikaanse origine, wie weet), Zuid-Amerikanen (of ...), Indiërs (of ...), enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Heel veel nationaliteiten, alle leeftijdscategorieën, ... goeie muziek!
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan dus best dat iemand in een discussie de Nazi's ten berde brengt en toch niet 'automatisch' de discussie verliest. Het hangt er vooral van af HOE en WAAROM iemand in een discussie over de Nazi's begint. Graag gedaan, djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
MAAR... Citaat:
Graag gedaan, DenDane Laatst gewijzigd door DenDane : 3 oktober 2006 om 00:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door dejohan : 3 oktober 2006 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
|
![]() Citaat:
Je zou bijna gaan denken dat links een klinkende overwinning voor het Belang nastreeft, kwestie van nodig te zijn voor een anti-coalitie.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 3 oktober 2006 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Burgemeester
|
![]() 0110 was dus een serieuze flop! Ondanks de massale gesubsidieerde publiciteit.
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() :yawn: zijde gij nog altijd aan 't neuten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1/10 was een gigantisch succes. De vrij zielige pogingen om dit absurd te ontkrachten door VBfundamentalisten is naast het groot aantal concertgangers een meer dan overtuigend bewijs. Het steekt blijkbaar ...héél hard zelfs ![]() 8/10 dan ? maak uzelf weer geen illusies Het vertrouwde beeld van zovele verkiezingen : op de dag van de uitslagen wordt in bepaalde VB cafés luid gezongen (vergeet nooit de bijna euforische dronken wat simpele man die letterlijk stond te springen en "hoera hoera" aan het roepen was ..we sjiiin gewonneeeuh ! De dag nadien :godverdoemme die smeerlappen , meugen we wee nie meedoen ![]() ![]() Het Vb zal zijn procentjes weer wat verhogen, Antwerpen kunnen ze al definitief afschrijven en welgeteld één dag kunnen vieren, de rest van de legislatuur lachen de andere partijen Zonder het VB hadden de sossen allang in de oppositie gezeten. Die lachen het hardst en altijd laatst. Zelfs op gemeentelijk vlak lijkt het cordon stand te houden. Volgens dewinter en co was dat cordon al vele malen doorbroken telkens voor de afgelopen verkiezingen. telkenmale bleken dat absolute nonsens Ondertussen worden we steeds meer en meer verdeeld |
|
![]() |
![]() |