![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Burgemeester
|
![]() liever een fascist dan een racist...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Burgemeester
|
![]() alhoewel ik beide niet ben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die cassette is nu hopelijk al in handen van de gerechtelijke politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goe bezig Bazil ! Maar die stommiteiten zijn we onderhand van je gewoon. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() de oude fascisten zijn allemaal dood.De kampioenen der onverdraagzaamheid vandaag zijn de zelfverklaarde anti-racisten, in feite kollaborateurs van de Vijfde Kolonne Islamieten.Want uw anti-racisme is wel héél selectief, hé!Op blanken mag geslagen en gescholden worden, dat raakt jullie kouwe kleren niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Banneling
|
![]() wiens handen gebonden zijn: aan vreemdelingen moogt ge niet aankomen, want dan ben je een racist.Dat zie je maar weer eens met die directeur en zijn onschuldige opmerking.Die was zelfs niet tegen die Turk zelf gericht.Die vent sprak gewoon tegen zijn secretaresse.Mischien niet heel slim, om dat op te mailen, maar in feite zijn het zijn zaken wat hij denkt, zegt en mailt.En ook wie hij wel of niet aanwerft, en waarom.Zo zie ik het toch...Ik hou nu ook éénmaal van vrijheid, en heb niet graag dat men mij oplegt wat ik moet doen, laten, en...denken.Zolang ik niemand kwaad doe, wat is daar mis mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() we weten al langer dat bazilfunk niet veel opheeft met mensen uit de lagere sociale klassen, of het moeten vreemdelingen zijn...in ieder geval woont hij liever naast marokkanen, als naast "volkse belgen", of was het "volkse vlamingen", dat weet ik nu zo juist niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als een allochtoon een Vlaming afwees vanwege zijn afkomst stonden ze hier al lang het onrecht uit te brullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#494 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ooit gehoord van email forgery? De afzender kan veranderd worden, de teksten kunnen aangepast worden. Wat -om maar een voorbeeld te geven- diegene die die man de email terugstuurde nu eens gewoon die racistische tekst eraan toevoegde. Big deal.. zo gepiept. LET OP: ik zeg niet dat dit gebeurd is. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat een email nooit ofte nimmer een echt bewijs kan zijn.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
u gaat er - en passant - nog even van uit dat die cassette met bedreigingen door 'vreemdelingen' ingesproken/opgestuurd werd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het heeft geen enkel zin een gemeenschap minder racistisch te (proberen) maken door alles eenzijdig te belichten... en dit geldt vooral de laatste tijd zeker door de zelfverklaarde anti-racisten, die echte haatpredikanten zijn geworden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 11 december 2006 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
haat lokt haat uit, niet vergeten, mijn beste en debielen als de bedrijfsleider van eurolock met hun "ik ben geen racist maar ik wil enkel vreemdelingen tewerkstellen in functies waarvoor ze niet naar buiten moeten komen" mentaliteit doen daar meer kwaad dan goed aan
![]() |
![]() |
#499 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hij zit wel nog in de ontkenningsfase.... "ikke gene racist maar ik vind da ze al die bruin criminelen moeten buitensmijten, meneer" ![]() "ikke gene racist maar ik vind wel da ze de goei jobkes aan de witten moeten geven. de bruin? die mogen achter de vuilkar gaan lopen, meneer" ![]()
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 11 december 2006 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
beide zijn een uiting van het wantrouwen tov al wat allochtoon is take it or leave it, die man wordt uitgesloten omwille van het feit dat hij vreemdeling is... en dat, mijn beste, beschouw ik als racisme dat een bedrijf als h&m dat een voldoende reden vindt om het bedrijf te schorsen omwille van ethische redenen vind ik een duidelijk gebaar er zouden er zo meer moeten zijn
![]() |