![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Burger
|
![]() da zal wel een kont van een "hetero" (wa ik nog altijd "normaal" noem, ben ik nu een uitzondering?), er schiet nog ierts van over!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Europees Commissaris
|
![]() De naam van onze soort is Homo Sapiens ; & toch willen we niet allemaal opvallen :
het is slechts een klein gedeelte van onze soort die absoluut wil opvallen. Persoonlijk vind ik dat er een redelijk tekort is aan exhibisionistische welgeschapen jonge dames & zo zullen er nog wel mensen met een andere smaak zijn ook. Het punt is dat men schat dat er tussen de 5 en 10 % van de bevolking een sexuele voorkeur voor het eigen geslacht zou hebben. Indien die allemaal bovendien sterk exhibisionistische neigingen zouden hebben - zou onze samenleving er nog veel oversexter uitzien dan ze al is (trouwens : het oversextre aspect van de samenleving is wel degelijk hetero- ...)
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() Men heeft ook nog homo aniens...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet dat er toe?
Het blijft een etaleren van je seksuele voorkeur. Of je het nu zo bedoeld had of niet speelt geen rol. Iedereen merkt meteen dat dit een avatar is van dat soort homoseksuelen die graag met hun geaardheid te koop lopen. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf Paulus Raf Paulus Raf Paulus Raf Paulus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Dat is wat jij er met alle geweld van wil maken.
![]() Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Minister-President
|
![]() Raf Paulus Raf Paulus Raf Paulus Raf Paulus Bhairav
Laatst gewijzigd door alberto : 6 september 2007 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nl. over een commissie die de "onzedelijke beelden" te lijf ging .. het einigde met de prachtige opmerking van een zelotisch commissielid : ... voor mij geen verschoning dat iets "kunst" zou zijn, ik sla toe ! ik sla geen beeld, ik sla een figuur ! ... Veel succes met het verwijderen van "onzedige beelden" !
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gewoon eens eerlijk zijn. Etaleert Raf's avatar zijn homoseksuele geaardheid volgens jou, of doet ie dat niet? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus etaleert Rafs avatar Rafs geaardheid. Of dat ook Rafs bedoeling is, is een andere zaak. Daar anders over nadenken getuigt volgens mij wel van hele slechte wil. Je kunt net zo goed zeggen dat water niet nat is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 september 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
|
![]() Hoe ziet ge dat.......... ??
Allez niet dat ik U niet geloof, want U kent er meer van dan ik denk ik zo maar stilletjes in mijn hoofd...... Zou een lesbienne zo ook aan de muis kunnen zien of die andere muis lesbisch dan wel hetero is.... ??
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 6 september 2007 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |