Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2007, 06:08   #481
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Dat vindt Rafje niet erg.
hoe meer hoe liever
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 05:42   #482
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Die gasten moeten er nogal uit hebben gezien na die zweepslagen
Wijs je de forumlezer even waar Rafje dat precies gezegd heeft? Mèt een linkje graag!
Wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 26 oktober 2007 om 05:43.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 06:47   #483
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Misschien zouden de Islamieten eens consequent zijn en de homoseksuelen laten leven zoals ze zijn, en ''God'' het werk - na hun dood - laten afmaken.

sja, u slaat de nagel eigenlijk op de kop hoor...

't zijn allah zijn regeltjes, ik zou tegen zulke figuren zeggen, goed, als 'god' daartegen is (homos), dat hij mij zelf persoonlijk komt straffen dan...

Maar waarschijnlijk krijgt ge daar de kans niet voor, of heeft men toch altijd een gelovige zever verklaring....
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 06:55   #484
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze hebben de wetten van DAT LAND overtreden , en krijgen de straffen die in DAT LAND gelden ...Wij hebben toch geen zeggenschap over de wetten en straffen in DAT LAND ...Als ze niet akkoord zouden geweest zijn met de wetten en straffen in DAT LAND hadden ze er al lang geleden weggeweest ....
Of de straf nu onmenselijk is of niet , daar hebben wij niets mee te maken , dat is namelijk een ander land ...We kunnen het hoogstens een misplaatste straf vinden , maar we hebben niet het recht om DAT LAND te dwingen zijn wetten en straffen te veranderen ...
In Irak hadden ze ook zo'n lolletjes , en toen men daar iets aan wilde doen was ook ineens de helft van de wereld ertegen ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 07:26   #485
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Geen enkele wet rechtvaardigt dergelijk beestachtig gedrag.
En nu beledig ik het dierenrijk nog ook. Beesten zouden nooit zo stom zijn. Het feit dat dit mag gebeuren en door sommigen dan nog wordt goedgekeurd toont aan dat de mens nog geen stapje verder staat dan de grotbewoners... Die waarschijnlijk nooit iemand zouden doodmartelen voor iets subjectiefs als 'de wil van God'.

De wet heeft de samenleving en de mens te dienen. Nooit omgekeerd.

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 11:25   #486
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animalman Bekijk bericht
Geen enkele wet rechtvaardigt dergelijk beestachtig gedrag.
En nu beledig ik het dierenrijk nog ook. Beesten zouden nooit zo stom zijn. Het feit dat dit mag gebeuren en door sommigen dan nog wordt goedgekeurd toont aan dat de mens nog geen stapje verder staat dan de grotbewoners... Die waarschijnlijk nooit iemand zouden doodmartelen voor iets subjectiefs als 'de wil van God'.

De wet heeft de samenleving en de mens te dienen. Nooit omgekeerd.
Als u zoiets in Saud Arabië nog maar durft zeggen krijgt u waarschijnlijk OOK zweepslagen, of erger!
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 14:21   #487
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Ik vraag mij af of je zoiets zowieso kunt overleven....
Wat een beestigheid.. Daar is geen ander woord voor.

En de hele vrije wereld op zijn kop natuurlijk, met eisen voor een boycot...
Oorverdovend, die stilte, vind je niet?

olie, makker, olie.
Oud 26 oktober 2007, 14:28   #488
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
olie, makker, olie.
Massageolie zeker ???
Waarom ze stilzijn ??? Omdat het hier gaat over een paar die de wetten van hun land EN hun geloof hebben overtreden...
En de rest van de wereld volgt gewoon de door links opgestelde norm ...:
Citaat:
Wat zit iedereen hier toch te kankeren? Openbare zedenschennis is strafbaar en dat zullen die twee ook wel geweten hebben. Wie het risico wil nemen om betrapt te worden op iets wat niet mag, moet achteraf niet komen klagen als hij ook effectief betrapt wordt.
Citaat:
Wat valt er te nuanceren? Zij hebben de wet overtreden, werden betrapt en gestraft. Zo hoort het ook. Of niet soms?
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 17:10   #489
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
olie, makker, olie.
Ik ben de draad kwijt, maar kom even zeggen dat de Tu-22 en de Tu-22M verschillende vliegtuigen zijn.
De eerste is inderdaad de Blinder, en heeft een nogal vreemd uiterlijk (maar niet lelijk!) De M is de Backfire, en is een van de mooiste vliegtuigen dat er bestaan.

Sovjet-hardware anno 60-80 is inderdaad een van de mooiere dingen op deze planeet. Ik ben fan van de bommenwerpers, en natuurlijk van de Mig-25. Een stoomlocomotief met raketmotoren dat 3000 km/h kan uitpersen? Jij moet er gewoon van houden.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:36   #490
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Wel, dat zal hun leren.
leren voor wat ? mens te zijn ? niet hypocriet te zijn ? eerlijk over hun geaardheid te zijn ? ............................. pffffffffffff simple mind
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:38   #491
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Wraakroepende praktijken.
Eens te meer het bewijs dat de islam een achterlijke godsdienst is.
Op die manier gaan ze zichzelf niet symphatiek maken.
Hopelijk gaan er weer wat ogen open.
help !!!!!!!!!!!! een belanger die homo' s verdedigd !!! uiten eigen belang natuurlijk !! kom ook eens op voor hun rechten in vlaanderen ! ( en toen werd het akelig stil .....)
Oud 26 oktober 2007, 20:23   #492
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Als u zoiets in Saud Arabië nog maar durft zeggen krijgt u waarschijnlijk OOK zweepslagen, of erger!
Des te beter dat ik daar dan ook niet ben, ik ben hier in mijn eigen land (Wallonie) en mag die mening nog altijd hebben.

Wel speciaal dat men in belgie geen 'vrije mening' kent maar dat die vervangen is door 'goedgekeurde mening'...

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 20:34   #493
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
leren voor wat ? mens te zijn ? niet hypocriet te zijn ? eerlijk over hun geaardheid te zijn ? ............................. pffffffffffff simple mind
Man u kan zagen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 21:51   #494
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
help !!!!!!!!!!!! een belanger die homo' s verdedigd !!! uiten eigen belang natuurlijk !! kom ook eens op voor hun rechten in vlaanderen ! ( en toen werd het akelig stil .....)
Het is vooral akelig stil in de huiskamer van de ouders van de Iraanse jongen die opgehangen werd omdat hij homo was. De rouwende ouders rekenen op enige blijken van solidariteit uit het land waar homoseksualiteit algemeen getolereerd is. Tevergeefs, het blijft akelig stil, homo’s uit Tolerant Luilekkerland krijsen wel, maar niet uit solidariteit met homo’s die het slachtoffer werden van de agressieve bekrompenheid eigen aan de moslims. Dat niet, want in Tolerant Luilekkerland geldt de moslim als een exotisch knuffeltje (hoe vertederd kirt de hippe homo als hij in elkaar gelagen wordt door een Marokkaans adonisje). De Homo’s uit tolerant luilekkerland krijsen liever tegen de Tolerante Luilekkerlanders die al eens scheef kijken als twee mannen staan de muilen achter mijn frituur. Hun gekrijs mag dan nutteloos zijn in de strijd tegen de vervolging van homo’s, ’t is lekker ongevaarlijk. Dus als CCalberg zijn gemanicuurde middenvinger opsteekt, is het naar een ingezetene van Tolerant Luilekkerland, en niet naar een islamitische beul. Hij zal beslist zijn fijne manicure niet verknoeien aan die verre bruten.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 21:55   #495
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
Het is vooral akelig stil in de huiskamer van de ouders van de Iraanse jongen die opgehangen werd omdat hij homo was. De rouwende ouders rekenen op enige blijken van solidariteit uit het land waar homoseksualiteit algemeen getolereerd is. Tevergeefs, het blijft akelig stil, homo’s uit Tolerant Luilekkerland krijsen wel, maar niet uit solidariteit met homo’s die het slachtoffer werden van de agressieve bekrompenheid eigen aan de moslims. Dat niet, want in Tolerant Luilekkerland geldt de moslim als een exotisch knuffeltje (hoe vertederd kirt de hippe homo als hij in elkaar gelagen wordt door een Marokkaans adonisje). De Homo’s uit tolerant luilekkerland krijsen liever tegen de Tolerante Luilekkerlanders die al eens scheef kijken als twee mannen staan de muilen achter mijn frituur. Hun gekrijs mag dan nutteloos zijn in de strijd tegen de vervolging van homo’s, ’t is lekker ongevaarlijk. Dus als CCalberg zijn gemanicuurde middenvinger opsteekt, is het naar een ingezetene van Tolerant Luilekkerland, en niet naar een islamitische beul. Hij zal beslist zijn fijne manicure niet verknoeien aan die verre bruten.
Mooi.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 22:06   #496
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Man u kan zagen.
erg he als het uw mening niet is
Oud 27 oktober 2007, 22:10   #497
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
ik gemanicuurd ?? hoe kom je daar bij ? iedereen die geweld pleegt op andere krijgt mijn vuist, mooi hoe stereotiep jij mensen voorstelt.
ik heb er ook eentje : de frituuruitbater die fraudeerd en zo de solaridariteit ondermijnd met de vlaamse werkman en daarbovenop zijn pakje friet opslaagt om nog meer poen te scheppe , ook een mooi stereotiepje , he
Oud 28 oktober 2007, 00:13   #498
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
help !!!!!!!!!!!! een belanger die homo' s verdedigd !!!
Komt dat tegen!
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 00:38   #499
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Massageolie zeker ???
Waarom ze stilzijn ??? Omdat het hier gaat over een paar die de wetten van hun land EN hun geloof hebben overtreden...
En de rest van de wereld volgt gewoon de door links opgestelde norm ...:

De logica van Raf.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat zit iedereen hier toch te kankeren? Wie het risico wil nemen om betrapt te worden op iets wat niet mag, moet achteraf niet komen klagen als hij ook effectief betrapt wordt.

Laatst gewijzigd door daiwa : 28 oktober 2007 om 00:40.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 00:46   #500
van exaerde herman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
7000 zweepslagen, verspreid over 700 dagen. Dat overleven die wel op die manier.Maar hun rug zal er voor levenslang door getekend zijn.Als die dan ooit eens naar Europa komen, kunnen ze die eens laten bewonderen, aan "linkse" homos van hier, die de gewoonte hebben om de verdediging van de moslims op te nemen.Zoals er hier een paar op het forum rondhangen...
ik vraag me af of die gasten medische verzorging krijgen.zonder dat denk ik niet dat ze het zullen halen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be