![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 13 november 2007 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() Ik vroeg u eerst me eens te zeggen welke heerlijkheden voorzien zijn voor de vrouwen in de moslimhemel. Kunt u mij een soera in de koran aanhalen waar dit staat? Dan zal ik ingaan op uw islam tot en met 1924.
Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#484 |
Banneling
|
![]() U moogt ook antwoorden op de vraag wat voorzien is door de koran voor de deugdzame islamvrouwen in de hemel. Volgens mij is er niet zoveel voorzien. Maar ik weet het niet echt en daarom vraag ik het aan een islamkenner zoals u en F..
Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() Dat is niet wat ik u vraag. Voor de mannen zijn er specifieke dingen voorzien. Wat is er voor de vrouwen voorzien. Want dat vrouwen bediend worden door 'hoeri's', animeermeisjes dus, dat lijkt me voor hen niet zo aantrekkelijk voor hen.
Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat krijgen vrouwen? Dit is gewoon een gerechtvaardigde vraag, ook al lijkt die u provocerend. Is helemaal niet zo bedoeld. Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
|
![]() Gevoelig onderwerp?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De mannen en vrouwen die zich (aan God) hebben overgegeven, de gelovige mannen en vrouwen, de onderdanige mannen en vrouwen, de geduldig en volhardende mannen en vrouwen, de deemoedige mannen en vrouwen, de mannen en vrouwen die aalmoezen geven, de mannen en vrouwen die vasten, de mannen en vrouwen die hun schaamstreek kuis bewaren, de mannen en vrouwen die God veel gedenken, voor hen heeft God vergeving en een geweldig loon klaargemaakt."Als je twee kinderen hebt en kind 1 wilt meer eten dan kind 2, kind 1 wilt een fiets en kind 2 wilt playsation dan handel jij niet met gelijkheid maar wel met rechtvaardigheid want ja kind 1 wilt geen playstation en wilt al die eten op tafel helemaal niet maar gewoon een broodje kaas is genoeg ... !!! Jij nu snappen ? Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet over. De koran beschrijft de heerlijkheden die de mannen tegemoet gaan in het paradijs. Nu, de vraag die ik u stel is: welke geneugten heeft de koran voorzien voor de de vrouwen. Kunt u een soera aanhalen van de koran waar een beloning voor de islamitische vrouw wordt beschreven zoals bij de mannen? Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alles wat ze willen .. al hun behoeftes worden bevredigd en maakt niet uit hoe, wat en hoeveel ... dat kiezen ze zelf ? verstaan ? groetjes yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat is net het leuke aan al die zogenaamde heilige boeken. Je kunt ze net zoveel interpreteren tot je iets van je gading vindt. Maakt niet w�*t, als je maar lang genoeg zoekt. En als je niets kunt vinden, dan verzin je maar wat. Altijd prijs. PS. Hoe zit het met het antwoord op de vraag die ik al drie maal heb gesteld?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 13 november 2007 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag ik dan weten wat jij bedoelt met een voorbeelde en referentie aub ? Dank je. Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() Maar waarom wordt niet beschreven in de koran wat vrouwen mogen verwachten in het paradijs terwijl dat wel zo beschreven wordt voor mannen?
Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wens je een voorbeeldje? Herlees je eigen opgestarte topic maar eens. Gerichte en to the point vragen ga je uit de weg door ze te negeren. Verder doe je niets anders dan ofwel doordrammen met steeds maar dezelfde post ofwel draai je rond de pot door de meest uiteenlopende koranverzen te citeren dat het niet mooi meer is. Gewogen en veel te licht bevonden, mijn beste. Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 13 november 2007 om 22:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik het goed begrijp; een moslima die 77 jonge mooie mannen wil die altijd klaarstaan en eeuwig jong blijven, dan komt dat in orde? Ik bedoel; het is een paradijs waar ik alles krijg wat ik wil, een fiets of playstation lijkt me niets maar uit nieuwsgierigheid'kunnen die mannen wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
|
![]() Citaat:
Namelijk, de vrouwen zijn niet zo over-ge-sext tot in hun hoofden zoals de mannen, de mannen lopen altijd met een penis in hun hoofd ! En dat is wetenschappelijk bewezen, mannen denken vaker aan sex dan vrouwen !
![]() |
![]() |
#499 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat staat er in de koran en waar, welk vers , beschrijvingen van wat de mannen krijgen ? Groetjes Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
|
![]()