![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Europees Commissaris
|
![]() Wil je zeggen dat we beter allemaal verhuizen naar Zuid-Tirol?
Laatst gewijzigd door Kortaf : 7 december 2007 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bozen_(stad) Daar lees ik ook (waar hebben we dat nog gehoord?) dat het platteland het Duits heeft behouden; maar in de stad is men overgeschakeld op het Italiaans wat in Italië de interessantste optie was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heb ik toch niet gezegd?
Ik zeg dat we nu al twee verschillende landen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En arresten van het grondwettelijk hof, moeten nu eenmaal nageleefd worden. Je kan het de Vlamingen dus niet verwijten dat ze eenzijdig hun wil hebben opgelegd aan de Franstalige politici. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Ja ik ken en werk met franstaligen, wil je nota nemen van het volgende aspect, persoonlijk ervaren door mijn jarenlange ervaring met franstaligen in brussel . Een vergadering met allemaal NL sprekenden en er komt een FR sprekende binnenvallen => alle VL sprekenden spreken FR. Een vergadering met Franssprekenden en 1 NL sprekende. De vergadering gaat door in het Frans. 3. Leg me bovenstaande aspecten eens uit, antwoord op mijn vragen, en je moet er mijn signature niet bij halen om je "ongelijk" te verantwoorden. Ik wil heel graag een defftige argumentatie, gezien je negeerlijst, betwijfel ik dat soms!
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat voor jou de Vlamingen "dom" zijn wist ik al! "De rest" ik wacht wel "even" ! ![]() ps je bent dus franstalig , die een NL praat ? zie mijn vorige posts........of ben je gewoon een "troll" ???
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Minister-President
|
![]() Geboren en getogen in VL, VL diploma
woon in WL en werk in VL en kom regelmatig in BR (dochter studeert daar o.a.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel leuk dat U het totaal overbodig vindt dat ze ooit eventueel in Vlaanderen zou kunnen werk zoeken. Ik mag vermoeden dat ze voldoende aanbiedingen in Wallonie kan krijgen. Of wacht even: voor jou is Brussel ook ééntalig Frans natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het wordt echt wel vermoeiend hoor ! Wil je aub eens je best doen ? of is dat aan een "ubermensch" teveel gevraagd? Mocht je dan een "provacateur zijn", stel ik me de vraag WAAROM ? Alhoewel ik nooit je antwoord zal krijgen vrees ik ! Allez circulez , et fait de ton mieux.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijkt naar VL tv zoals ze naar FR tv kijkt; ik zie bijv. dat haar gsm in het NL is ingesteld en in het weekend werkt ze met een Nederlandstalige versie van Windows en office = nooit een probleem geweest. Heeft straks een job als 2-talige hostess tijdens autosalon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elke dag 2 keer taalgrens over = ik ken de 2 werelden en geef daar graag mijn mening over; te veel VL hier worden niet gehinderd door enige kennis van de FRbelgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit in DS gelezen dat ze gewoon eigen cafés, scholen, sportclubs, enz... hebben en amper contact. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Ik laat je werken nu, centen moeten op tafel komen. btw ik heb een dagje verlof genomen (20 -20 = 0) 2. Ik ken de wereld van de franstaligen, en ik ben geen VB stemmer zoals zovelen op dit forum ! 3. Kennis is een ruim begrip, maar ja ik ken franstaligen van op het werk, 2 uitnodigingen gehad voor een receptie van een trouw. In beide gevallen 2 mensen die ken als collega 's. 4. Dus ik kijk uit naar je antwoord op mijn vragen, zoniet zet je me maar op de negeerlijst hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() In New York City wonen iets meer dan 8 miljoen mensen. In New York State wonen er ongeveer 19 miljoen.
Laatst gewijzigd door Aeternitas : 7 december 2007 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On topic: niks nieuws onder de zon dus, de Vlamingen zijn weer de kop van jut in Brussel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 december 2007 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |