![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5081 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5082 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5083 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hij de mening volgt.
Dus als gij iets zegt, en ik zeg +1 Kan je mij bij die mening optellen.
![]() |
#5084 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5085 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge kunt ook 2 zeggen, maar dan moet die plus er niet bij
![]() Graag geaan.
![]() |
#5086 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5087 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is dat nu weer voor zever? De geschiedenis bulkt van de voorbeelden die aantonen dat we de wereld wel kunnen veranderen.
Natuurlijk, thuis zitten blowen of zat worden is niet bepaald een grote hulp op dat vlak ...
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 18 november 2010 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5088 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie ook mijn inspanningen om vlees aan te kaarten waarin de gehele weg geen lijdensweg was. Van opkweek tot het slachthuis. Of overziet U die bewust? ![]() Wat moet ik trouwens anders doen op dit uur behalve thuis zitten? En hoe weet U welke inspanningen ik IRL doe? Ik doe er net alles aan om bij mezelf te beginnen en mijn ecologisch afdruk zo laag mogelijk te houden. Mijn dochter bij bio producten te betrekken, te wassen met pH neutrale zeep, ... Wat U net postte leek me net een pure "zattemans"post. En ik kan het weten ![]() Oordelen is heel gemakkelijk, maar het gehele plaatje bekijken is soms harder. En als iemand het dan door je strot komt rammen en je krijgt je gelijk maar niet, komen we op reacties zoals bovenstaand gequote. Sterk hoor!
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 november 2010 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5089 |
Banneling
|
![]() Het helpt wel om de zinloosheid van uw eerste zin in te zien..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5090 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens, Die Sanex Eco label is nog goeie douchegel.
Ge kunt hem daarna bijvullen met een tube van 500ml waar meer dan de helft minder plastiek gebruikt wordt. Dat zijn zo kleine dingetjes die ik doe. Ik zou me uiteraard nog beter wassen met bruine zeep of hempzeep. Maar de hempzeep kan ik niet meer vinden. Ik kocht die vroeger op azarius, maar helaas pindakaas... niet meer te krijgen.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 november 2010 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5091 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze zoeken naar een nieuw thuis. Hoe schattig die foto ook mag zijn, 't is al koud genoeg zenneuj ![]()
![]() |
![]() |
#5092 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ga jij je waterconsumptie, energieconsumptie, vleesconsupmtie of je ecologische voetafdruk onder controle houden terwijl de petrochemie op een paar kilometer van je huis miljoenen liters water vervuilt, energie zuipt als gek en smeerlapperij produceert waar jij en je hele gezin in geen duizend jaar aan kunnen tillen? Wat ga jij je vleesconsumptie beperken tot 50 gram per dag terwijl er in België meer varkens wonen dan mensen? Als we de wereld willen veranderen (wat ik wel tamelijk nodig en dus belangrijk vind) dan doen we dat door de productie aan te pakken en vooral de redenen van die overproductie (dus het kapitalisme). Onszelf de hele tijd allerlei dingen ontzeggen (en begot een spaarlamp indraaien terwijl het eerste het beste bedrijf naast je deur een onvoorstelbare hoeveelheid energie verbruikt) is onzin. Het is een manier om het kapitalisme te laten doordraaien - wat het sowieso al doet - terwijl de idiote burgers zichzelf vrijwillig de buikriem aansnoeren. Ik moet je zeggen: ik trap daar niet in en ik doe er niet aan mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#5093 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je ziet enkel wat je wil zien, en je praat na wat ze ons al reeds trachtten wijs te maken. Edit: Ik ken trouwens chemie, en petrochemie is goed betaald. Ik ben op dat vlak nen dualist.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 november 2010 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5094 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook een manier om te zeggen "ik debateer niet, ik wil gewoon gelijk hebben". Jammer dat je niet ingaat op de argumenten.
![]() |
![]() |
#5095 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat U dat niet las kan ik u niet kwalijk nemen, ik lees ook niet alles. Maar U beoordeelt mij door een verkeerd perceptie voor ogen te hebben. Nugoed, met zulke mensen argumenteer ik liever niet. Dat U daarin uw gelijk ziet, mij goed. I couldn't care less.
![]() |
![]() |
#5096 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5097 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik pas niet enkel mijn eigen consumptie aan, ik zeg er zelfs bij dat ik daarin nog te dikwijls grandioos faal. Maar ik verlang wel dat mijn land blijft streven naar verbetering. En ik toon ook voorbeelden. Dat u vond dat halal moest kunnen is ons echter al duidelijk, helaas heeft u daarin geen enkel wetenschappelijk onderzoek weten brengen. U heeft enkel de aandacht elders op liggen wijzen. Zonder de pijnpunten aan te kaarten. U gaf andere pijnpunten die ik evenhard verfoeide. Maar dan zou ik nu nog op u moeten ingaan ? Ik denk dat u niet ziet dat ik hard opkom voor het welzijn van dieren en dat ik hier een label gedeeld heb dat daar naar streeft. Oogklepjes ff afdoen.
![]() |
![]() |
#5098 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge hebt zelfs gezegd dat ik halal zoals het zich hedendaags voordoet gebruikte om moslims slecht te maken. Terwijl ik dat enkel deed om moslims aan te tonen dat wat ze eten lang niet meer halal is. En dat onze methodes voorbij die van hun Koran voorgeschreven regels zijn. Artisjok herzag haar mening na alle links en quotes, u bleef echter hardnekkig aanhouden en staan op uw mening. Dialoog is dan uiterst moeilijk.
U noemt me een racist en iemand dat ze in slecht daglicht wil stellen. Wie is hier de racist als je de feiten "in slecht daglicht stellen" noemt. Maar ik heb nog enig respect voor u en leg het ff lam, of er komt ambras van.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 november 2010 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5099 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() multikul is idd mislukt. Wij werken hard voor nen buitenlander zijn studies of dop.
Terwijl beoordelen ze ons! Mooi!
![]() |
#5100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik werk niet alleen voor een vlaming zijn studies of dop, zijn joint of zijn chips, enz. Als ik begin te berekenen voor hoe veel vlamingen dat ik werk en jij begint te berekenen voor hoe veel vreemdelingen dat jij werkt, ga ik mijn werk kwijt raken wegens wekenlange onwettige afwezigheid. Werk je niet graag voor wat dan ook? Stop dan met je werk. Er zijn genoeg werkzoekenden. (Ik had verwittigd: ik "schiet" op mijn objectieve wijze.) Make yourself an honest man, and then you may be sure there is one less rascal in the world, Thomas Carlyle “What then would be the return of good? Rather you should return justice for injustice and good for good.”, Confucius Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 november 2010 om 03:51. |
|
![]() |
![]() |