![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Post hier niet, zo zal de thread sneller doodbloeden. 2. Open nieuwe threads met andere FVDWs. 3. Bump bestaande threads in dit subforum van k&k. 4. Laat deze thread links liggen, en lees andere threads op dit forum of elders.
![]() |
![]() |
#5142 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele weken geleden zag ik een debat op France24, en daar vertelden de peilers dat minder dan de helft van hen op Sarkozy zou stemmen. Van de kiezers van Bayrou zouden er zelfs iets meer op Hollande dan op Sarkozy stemmen. Velen zullen thuis blijven. Uiteraard was dit zo op dat ogenblik. De campagne kan nog veel veranderen. Dat Sarkozy (en zijn luitenanten) de laatste weken "rechtse" taal spreken is geen toeval. Ja. Volgens de recentste peilingen stijgt hij wat in de eerste ronde, en zijn zijn kiezers ook zekerder van hun keuze. In de tweede ronde blijft hij op 42%. (Bron) Enkele maanden geleden dacht Le Pen nog dat ze kans maakte op een plaats in de tweede ronde. Dat lijkt nu heel onwaarschijnlijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen. Weet niet.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 februari 2012 om 12:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop hier met vragen stellen en stop met posten, want de week is allang voorbij. Waar is nu die reglementhouder? Oh Pluche, waar zit je om deze ontsporing een halt toe te roepen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel een catfight opkomen.
![]() |
![]() |
#5146 |
Banneling
|
![]() Dat is inderdaad voor discussie vatbaar, een zondaar krijgt immers ook de kans om vergeven te worden? En er zijn al amnesties geweest. Maar het gaat hier over forummer van de "week".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er moet gezegd dat Firestone dit ook ontzettend goed bijhoudt, slimme, leuke en hoffelijke antwoorden geeft, geen enkele vraag uit de weg gaat en eigenlijk ook een fijne dame is die door de meesten op het forum wordt gewaardeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mais �* part ça, Madame la Marquise, Tout va très bien tout va très bien (sur ce forum).
![]() |
![]() |
#5151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch dat NWO-tijdstelling anders loopt dan schapentijd.
Citaat:
Ik zal er eentje trakteren op de volgende bijeenkomst van onze Mossad Amicale. Dat ik "geen enkele vraag uit de weg ging" klopt niet helemaal. Enkele keren heb ik mijn joker ingeroepen omdat de vraag te persoonlijk was, of omdat ik het antwoord niet publiek wilde/kon maken. En van Zeikstraal heb ik de vragen wel zonder meer genegeerd.
![]() |
![]() |
#5152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met welke shampoo schrob jij je schubben het properst?
![]() |
![]() |
#5153 |
Banneling
|
![]() Wanneer gaat men stoppen om Firestone forummer van de week te houden? Het getuigt van weinig respect naar de volgende in rij toe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Garnier Fructis.
![]() |
#5157 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De moderatie zorgt ervoor dat forumleden die de sfeer verstoren en het forumreglement niet respecteren verbannen worden. Soms is dat zelfs een permanente verbanning. De moderatie bestaat uit mensen, en kan dus fouten begaan of haar mening herzien. Zo hebben in oktober 2010 een aantal permanent verbannen forumleden amnestie gekregen. Anderen niet. Spijtig genoeg komen sommige van die permanent verbannen forumleden dan terug onder een nieuwe naam. Dat getuigt van weinig respect voor het forum, de forummoderatie en de forumleden. Dit forum biedt de ongelooflijk gesofistikeerde functionaliteit dat een forumlid niet verplicht is een thread te lezen en te volgen die hem/haar niet aanstaat. Respectvolle forumleden maken daar handig gebruik van.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 maart 2012 om 14:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb respect voor mensen die mij ook respecteren. Ik heb geen respect voor mensen die mij niet respecteren. Ik weet ook niet op basis van welke arbitraire redenen de ene wél amnestie, en de andere van de permanent verbannen ex-forummers géén amnestie krijgt. Voor die willekeur kan ik dus geen respect opbrengen. Edit: En het gaat er niet zozeer om dat deze draad me niet aanstaat, maar om het feit dat ze weinig respectvol is tov andere "forummers van de week". Laatst gewijzigd door Mam : 1 maart 2012 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echter hun forum, en uiteindelijk bepalen zij wie hier welkom is en wie niet. Als ze oordelen dat een permanent verbannen forumlid geen amnestie verdient, dan is dat zo. Al die dubbelnicks van permanent verbannen forumleden helpen mee dit forum om zeep. Ik hoop van harte dat ze het trauma ten bove komen.
![]() |
![]() |
#5160 |
Minister-President
|
![]() Ja, 't is zwaar, ik geef het toe...
![]() Maar ik zit alvast ondertussen in een zelfhulpgroep (met Knipp), we komen het wel teboven (in 2026 of zo...) Echt waar, Mam, cheer up! ![]()