![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Jan zal niet naar ceremonielezaken gaan als hij hiervoor uitgenodigd wordt.
Hij zal wel naar de koning gaan als deze hem in audientie ontvangt. Daar gaat het hem hier toch over als ik het goed begrepen heb.
![]() |
#502 |
Banneling
|
![]() Allez, ik zal na 3X eens reageren op uw berichtje:
"Daar gaat het hem hier over" |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens hem verder het beste, de wind van achter en veel zeep aan zijn buik, dan schuift hij goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs P. Moureaux verklaarde dat politici die over de grenzen van hun taalgebied kijken, wéten dat we een staatshervorming nodig hebben. Bart De Wever hanteert een duidelijk taalgebruik. Vb. "We willen Belgie niet lamleggen. Als het zo verder gaat, komt het vanzelf lam te liggen." Dat is duidelijk voor iederéén !!! Of: " Het is niet de staatshervorming die tot een impasse leidt, de impasse is juist het gevolg van het uitblijven v.e. staatshervorming". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dat gezever over die zwarte rakker hier nog niet gedaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Gouverneur
|
![]() Ik veronderstel dat gij even licht gaat over elke Duitser en Italiaan en Oostenrijker en Japanner die ge op uw levenspad tegenkomt?
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge het over Hitlervriendje en top-collaborateur Leopold II? Maar die is toch al lang dood...en daar ik niemand wil afrekenen op zijn voorouders kan ik van Albert enkel zeggen dat hij de indruk geeft om een domme kloot te zijn...om van Filip den potter...alias "den taaien"...maar te zwijgen...
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je over top-collaborateurs en Hitlervriendjes wil praten, kies je beter Staf de Clercq, Cyriel Verschaeve, Léon Degrelle, Jef Van de Wiele, Tony Van Dijck en/of Reimond Tollenaere.
Laatst gewijzigd door Pietje : 27 juli 2009 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Banneling
|
![]() ![]() Here we go again Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 juli 2009 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, Fieseler kan het niet laten.
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen draagt zijn eigen kruis.
Het kruis van sommigen onder ons is gewoon wat zwaarder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij bent even erg zo niet erger.
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet wel, die met die nonkel die niet helemaal coosjer was..... En Bart DW.... tja, NV.A is een vlaams extremistische partij, wellicht minder extreem dan het VB, maar toch extreem. In zo'n partijen zijn de stichters nooit zuiver op de graat. Hebt U voorouders verloren als gevolg van verklikkingen aan de Duitsers ? Neen ? Dan hebt U geen recht van spreken. Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 juli 2009 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Hitler was lang voor dat hij aan het bewind is gekomen, maar al tegoed bekend wat zijn ideologie was en toch is hij aan de macht gekomen, niettegenstaande dat hij niet meer was dan een dood simpele huisschilder. Nu denk je toch niet dat zoiets zou mogelijk zijn geweest zonder hulp van andere die er baat bij hadden, bvb. politieke instanties van landen die hun economie voor meer dan x aantal % draaiende is op oorlogstuig. Landen die continu, ook nu nog, ergens ter wereld oorlog brood nodig hebben. Die aan beide partijen, die met elkaar oorlog voeren, wapens en munitie leveren. Een verenigt gebied die dat na 45 er niet te beroerd voor waren om een deel van de Duitse oorlogsmachinisten in te palmen, ze voorzien te hebben van een nieuwe identiteit om ze alzo in ruil voor hun diensten te beschermen tegen vervolging. En zeggen dat we dergelijk land hier hoog in het vaandel dragen terwijl we wel voortdurend onze pijlen afschieten op een huisschildertje met een krak in zijn kop. Ik laat je zelf oordelen over wie ik het hier heb. Je dacht nu toch echt niet dat, zo kort na de eerste wereldoorlog waarna Duitsland ontzegt was van oorlogswapens te hebben, de Amerikanen dachten dat ze in het duitse leger soldaatje aan het spelen waren met houten geweertjes he. Laatst gewijzigd door Garry : 28 juli 2009 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Heeft u voorouders verloren als gevolg van de exploitatie van de Congo Vrijstaat? Neen? Dan hebt u geen recht van spreken."
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
|
![]() Man man man...hoe kunnen jullie linkse ratten al jullie führers uit elkaar houden...
Inderdaad...Pollen den tweede was de notoire genocidaire massamoordenaar... ![]() Pollen den derde was de collaborateur die Hitler naholde om toch maar führer van Limburg (als ik het goed heb) te mogen blijven...of noemen jullie dat Gouleiter? Tussen die twee zat nog nen führer-ridder die achter de rug van de geallieerden met de Duitsers onderhandelde...hoe noemen ze dat ook weer?....collaborateur, hoogverrader? Maar wat maakt het uit...linkse fascisten lopen toch achter al die Belgische onverkozen Führers aan...niet?
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#519 |
|
![]() Ah...maar dat wist ik niet...jullie linkse fascisten lopen dus naast massamoordenaars en koninklijke collaborateurs, ook Degrelle, De Clercq en tuti quanti na?...
![]() Maar bon: Die laatsten zou ik jullie in jullie blinde drive dan nog een beetje kunnen vergeven...die sjarels hebben toch nog het fatsoen gehad om ofwel op een lijst te gaan staan (democratie weet je wel), hun leven te riskeren aan het front (heldendom weet je wel), of hun leven te geven tegen het establishment...heel atypisch voor links dus...maar alla...ze zijn jullie gegund...
![]() |
#520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |