![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enfin, deze niet met uitsterven bedreigde soort kruipt eens in zijn nest. Tot morgen, Andy
![]() |
![]() |
#502 |
Minister
|
![]() Het verschil met beledigingen aan die andere adressen is dat die anderen niet tot geweld oproepen en geweld plegen omwille van die beledigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel zelfs. Wil je nu eindelijk eens antwooden op de vraagjes? Twee vraagjesPaulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2010 om 06:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Andy
Ik vind je visie heel mooi en heel nobel zelfs, en ik denk ook mochten wat meer mensen je visie delen, de wereld er wellicht heel wat mooier zou uitzien. Maar helaas, hebben we te maken met een steeds groter wordende groep mensen, met een totaal andere visie die weldegelijk botst, met zowel de jouwe als de mijne. Alleen al omdat zij zich blijkbaar superieur opstelt boven de visie van anderen. Zowel in theorie, als in de praktijk. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als moslims op hun tenen getrapt zijn, dreigen ze altijd met geweld. Andy vindt dit blijkbaar de evidentie zelve. Laatst gewijzigd door Sunny : 18 oktober 2010 om 08:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wie mijn geestesgenoten zijn en welke uitleg zij waaraan precies geven in een andere draad. Geen flauw idee wat jouw reactie te maken heeft met mijn vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat dan met de "broeders" die dreigen met terroristische aanslagen in Frankrijk naar aanleiding van het boerka-verbod? Hebt ù daar geen problemen mee?
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees zelf wat je in een andere draad schreef. "Ik begrijp trouwens niet .... op welke wijze de privacy geschonden wordt." http://forum.politics.be/showthread....95#post5020195 "Dewinter mag niet wat het telefoonboek wel mag doen?" http://forum.politics.be/showthread....74#post5025674 Integendeel zelfs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien is het erg twijfelachtig dat er ook maar één islamistische terreurorganisatie zou zijn die in het Westen actief is met bomaanslagen e.d. en die niet gefinancierd of gesteund wordt door de VS. De eerste organisatie waarvan dat vaststaat, moet immers nog gevonden worden. Als je de terroristen buiten wil houden, begin dan met de VS. De rest volgt automatisch. Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 18 oktober 2010 om 16:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me toch heel wat anders dan zeggen dat ik vind dat de wet wel mag overtreden worden, wat jij daarvan maakt. Had je nog wat? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn daaromtrent bekentenissen afgelegd en veroordelingen uitgesproken. De Amerikanen hadden daar niks mee te maken. U kunt natuurlijk blijven zeggen: "Ik geloof het niet", maar dat is dan voor uw rekening. Ik argumenteer met feiten. Je kunt in elk geval niet langer zeggen: "Ik weet het niet".Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2010 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wir haben es nicht gewusst ![]()
![]() |
![]() |
#515 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat staan als het wel gebeurt? Denk je dat er geen Britten waren die geloofden dat het toch nooit bij hen zou gebeuren? Daar ben je vet mee als het dan toch zou gebeuren. Geef 1 argument waardoor jij zeker kan zeggen dat het hier niet zal gebeuren.
Laatst gewijzigd door illwill : 18 oktober 2010 om 17:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#517 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Taliban heeft de VS af en toe nodig en de VS heeft de Taliban nodig. Zowel de Taliban als de VS zijn zich van die afhankelijkheid bewust, zoals bleek uit de vrije doorgangen die de VS aanbieden aan Taliban-kopstukken in Afghanistan. (Dat gaf de VS vorige week nog toe.) Van andere berichten en bronnen weten we dat de Taliban gefinancierd wordt, dat men de druginkomsten (van Taliban en Walid Karzai) het land uit laat vliegen en dat men de Taliban regelmatig tracht op te nemen in officiële 'vredesgesprekken' of in het parlement. Als die relaties op de klippen lopen, dan verwacht ik dat de VS daar het eerste slachtoffer van is. En niet België, Frankrijk of Duitsland. Toch zouden - o toeval - uitgerekend de Taliban de bondgenoten van de VS bedreigen met aanslagen en zouden ze dat doen op een moment dat alles nog steeds peis en vree is tussen VS en Taliban. Moest het nu nog om minder bekende organisaties gaan, dan zou ik het wellicht nog geloven. Maar organisaties die uit de hand van de VS eten, neen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 18 oktober 2010 om 17:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen de vieze haatbaard ontbreekt nog bij jou : de Vlamingenhaat, de Amerikanenhaat en de jodenhaat komen al schuimend uit je mondhoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of de aanslagen geënsceneerd werden: ik acht dat erg waarschijnlijk. Ik acht het veel waarschijnlijker dat de VS minstens op de hoogte was van zo'n aanslag en dat ze dingen heeft ondernomen om die aanslag te vergemakkelijken, dan dat ze die aanslagen niet heeft zien aankomen. Voor de aanslagen in Londen gaat wellicht hetzelfde op. Over die van Madrid kan ik me niet uitspreken. Maar van die laatste kan je maar moeilijk het terroristische karakter laken. Als je een oorlog ontketent, dan weet je dat jij en al je omstaanders zich aan represailles kunnen verwachten. Dat is niet meer dan oorzaak en gevolg. Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 18 oktober 2010 om 17:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een manier als een ander om zich niet aan de wet te houden; doen alsof je het niet begrijpt. |
|
![]() |
![]() |