![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
![]() ![]() ![]() |
30 | 62,50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is nog altijd geen antwoord op de vraag. Dus nog eens:
Komt er binnenkort ook een verbod op lesbische vrouwen tijdens het vrouwenzwemuurtje? Of hebben ze geen last van begerige vrouwelijke blikken?
![]() |
#502 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En dat komt dan van iemand die net nog het lef had om dit te schrijven: Beetje hypocriet, vind je zelf ook niet?
![]() |
![]() |
#503 | |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom dienen moslima's eigenlijk gescheiden te zwemmen?
Citaat:
http://www.maroc.nl/forums/binnenlan...nen-weren.html Geraak hier maar eens aan uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het gaat niet over bezorgde ouders of grootouders. Dat is enkel het zoveelste excuus voor die voyeurs. Als ik met mijn kind naar het strand ga staar ik niet naar de vrouwen & dochters op de handdoeken naast mij en ik eis zeker geen speciale voorrechten (het bijwonen van het vrouwenuurtje) op om dat te kunnen doen. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 februari 2011 om 20:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pilleke : 12 februari 2011 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Vreemdeling
|
![]() Vrouwen die niet lijden onder wanen of agorafobie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat zijn geen 'boeren', dat zijn 'agrarisch geschoolde politiek bekommerde interloktuelen' die een studie maken over fysische differentiatie tussen islamietische vrouwen en christelijke vrouwen op basis van primaire en secundaire geslachtskenmerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bepaalde mensen gaan al steigeren wanneer er ergens een marokkaan de discotheek niet binnen mag en dan luidden hun argumenten steevast dat het stigmatiserend werkt en dat het niet is omdat 1 allochtoon de disco op stelten zet dat we ze daardoor niet allemaal over dezelfde kam mogen scheren. En hierin hebben ze gelijk. Maar wanneer alle mannen de toegang wordt geweigerd dan zouden daar geldige reden achter zitten? Ahja, want het zijn allemaal glurende viezeriken en dan mogen we ze wel allemaal over dezelfde kam scheren. Ofwel past men de anti-discriminatieregels consequent toe, wat impliceert: geen woman-only-gedoe meer op openbare plaatsen ofwel laat het men wel toe maar dan ook: autochtoon-only uurtjes, men-only uurtjes, gehandicaptenvrije uurtjes,... ofwel verbiedt men die xxx-only uurtjes in haar geheel. Want nu luidt het devies: bepaalde groepen mogen gediscrimineerd worden en andere groepen niet.
![]() |
![]() |
#512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij leek het meer op een idiote aflevering van boer zoekt vrouw . ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 12 februari 2011 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij een 'agrarisch geschoolde politiek bekommerde interloktueel' wanneer je blik de blote teen van je dochter kruist op het strand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Staatssecretaris
|
![]() Is dat verboden? En zoja, wat gaat men eraan doen? Moeten alle mannen vanaf nu geblinddoekt worden wanneer er vrouwen in de buurt zijn?
![]() |
#516 |
Staatssecretaris
|
![]() Net zoals ge kunt begrijpen dat autochtonen dit ook willen doen zonder allochtonen? Of gata dit uw petje te boven?
![]() |
#517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel beste kerel verklaar eerst eens waarom er bij vrouwelijke organisatie's geen mannen toegelaten zijn? Waarom zijn er in de vrouwenraden geen mannen aanwezig?Waarom worden in de vrouwenbonden de belangen van de mannen niet verdedigt? Waarom mogen er bij de Belgische vrouwelijke sportverenigingen mannen niet meedoen.Waarom zijn er geen mannen toegelaten bij de upper @ home party's ? Er zijn honderden voorbeelden ga je die allemaal aanklagen? Ik dacht het niet he, enkel deze van de stoute moslims, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geldt dit ook voor de senioren en voor mensen met een handicap? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Banneling
|
![]() Nee natuurlijk niet. Die senioren of gehandicapten jagen het publiek op de tribune niet weg. Dan doen enkel religieuze gekken en hun al even gestoorde vriendjes uit extreem linkse middens.
|
![]() |
![]() |