![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb dat nochtans ook al genoeg herhaald. Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 6 oktober 2011 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
|
![]() Dat maakt de staat nog niet schuldig aan discriminatie hé. Het is de onthaalmoeder die discrimineert en niemand anders. Voor het vervolg zal je moeten wachten op de resultaten van je klacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
|
![]() Ik vrees dat de de antidiscriminatiewetgeving niet goed snapt. De overheid kan hier op geen enkele manier beschuldigd worden van discriminatie. Indirecte discriminatie is iets helemaal anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor mij - en velen met mij - is 't helemaal niet logisch, dat 'n groep, die nauwelijks 'n paar procenten van de totale bevolking uitmaakt, haast 't merendeel van de gevangenisbevolking uitmaakt, zou d�*t gegeven misschien ook iets te maken kunnen hebben met 't feit dat sommigen 'geweerd' worden in bedrijven? Citaat:
Of heb jij weet van ghetto's waar Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Grieken etc...samentroepen en de straten onveilig maken, 't grootste deel van de gevangenis uitmaken, elke dag opnieuw negatief in de media verschijnen, overal en altijd eisen dat de de maatschappij zich moet aanpassen aan hèn? Heb jij er weet van dat d�*e groepen allochtonen (nogmaals; Italianen, Spanjaarden, Grieken etc...) massaal geweerd/'gediscrimineerd' worden? D�*e mensen worden zelfs geen 'allochtonen' meer genoemd! Ik alleszins niet! Citaat:
Nu kan 't CGKR eens 'n X bewijzen dat zij n�*et discrimineren! Goei zaak!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 oktober 2011 om 14:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ofwel een heel raar ofwel een heel leeg statement. Ofwel neem je discriminatie in de meer ethymologische betekenis - 'het maken van een onderscheid' - en dan ben je wel heel raar bezig. Ofwel neem je discriminatie in de juridische betekenis en dat is het een leeg statement. Niemand is pro discriminatie - het onrechtmatig onderscheid maken. Alleen... de kernvraag is: wat is discriminatie (onrechtmatig onderscheid maken) en wat niet. We vinden het bijvoorbeeld normaal dat we onderscheid maken op wie we als levenspartner kiezen op, bijvoorbeeld, geslacht.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 6 oktober 2011 om 14:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mag het niet? Enfin; voor alle duidelijkheid: waarom behoort het niet te mogen? (Ik vraag dus niet naar de feitelijke wet.) En wat betekent het om te zeggen dat het 'nog minder gerechtvaardigd is'? Is daar een verschil voor jou? Welk dan? Welke theorie van rechtvaardigheid hangt daar aan vast?
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is niet omdat tegenwoordig iedereen aan de lopende band 'discriminatie' loopt te krijsen, dat 't ook effectief allemaal discriminatie is wat de klok slaat! Als er niet genoeg allochtonen in de media, politiek of in topfuncties zijn, zal dat wel aan de kwalificaties liggen zeker, die ze niet hebben, maar wat wil je, in 'n Vlaamse school komen Turkse mevrouwen les geven in 't Turks, als je de taal van 't land waar je woont niet eens kent, dat je dan tewerk gesteld gaat worden in 'n topfunctie? Bovendien zit mijn dorp vol met Oost Europeanen, ik zie ze dagelijks, ze worden hier niet gediscrimineerd, net zomin als mensen met 'n nòg donkerder kleurtje, er worden zelfs speciaal jobs voor gecreëerd, terwijl de werkloosheid enorm hoog is! 't Slachtoffer uithangen & 'klagen (zoals je net komt te schrijven) kan alleman, zou wat wezen als ik hier 'discriminatie' loop te krijsen en ik ken niet eens de taal van 't land, of vertoon onaangepast gedrag in 't bedrijf waar ik wil tewerk gesteld worden, ze zien me graag komen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De man die aan de discotheek geweigerd wordt vanwege zijn kleurke wordt ZELF gediscrimineerd. De man die geen werk krijgt vanwege zijn kleurke wordt ZELF gediscrimineerd. De man die als Vlaams Belanger uit de vakbond wordt gezet vanwege zijn lidmaatschap/overtuiging wordt ZELF gediscrimineerd. In dit geval wordt mijn zoontje gediscrimineerd terwijl IK, DE VADER, volgens de onthaalmoeder 'fout' ben. Moet heel mijn gezin boeten voor mijn overtuiging? Tijdens de repressie ging men ook zo te werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat discriminatie helemaal niet gerechtvaardigd is daarentegen, is louter jouw subjectieve mening. Citaat:
Wat dat verder met zinloze vragen en insinuaties over dubbelnicks te maken heeft, is mij een raadsel. Wat dat betreft lijk je ook al op artisjok en bepaalde anderen. Toch geen dubbelnick zeker (dit is een retorische vraag hoor, ik ken het antwoord)?
![]() |
![]() |
#514 | |
|
![]() Citaat:
Er is al gezegd dat je iemand kan uitsluiten op basis van kwaliteiten. Wat niet kan is iemand uitsluiten omdat die tot een groep behoort daarvan je *denkt* dat ze kwaliteiten hebben of ontbreken. Het eerste is geen discriminatie, het tweede wel.
![]() |
![]() |
#515 |
|
![]() Zoals altijd.
![]() |
#516 | |
|
![]() Citaat:
Is dat zo moeilijk te begrijpen? De schuld proberen af te schuiven op iemand anders is wel erg gemakkelijk.
![]() |
![]() |
#517 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits". Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 6 oktober 2011 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
|
![]() Ge bedoelt net zoals dat een Marokkaan gediscrimineerd wordt omwille van het feit dat een andere Marokkaan een misdaad heeft gepleegd?
![]() |
#519 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Minister
|
![]() Citaat: