![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Staatssecretaris
|
![]() The Imaging Source..
Ip67 slaat op de behuizing, niet? Dat moet zelf te maken zijn. Citaat:
![]() Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zonder externe hulp, is die niet lang vol te houden. Dus zal er wel rap rap gezocht worden naar een oplossing, vb. madam die zal trachten toch iets meer binnen te rapen .... Tegelijk een verwittiging voor vele anderen: als ge een A2 diploma hebt, gaat ge waarschijnlijk niet verdienen gelijk een chirurg ... en dus kijk dan maar goed uit met afbetalingen die ge niet zult kunnen volhouden bij een tegenslag. Vooral omdat de economische situatie niet zo rooskleurig is dat ze iedere werkloze een huis van 250.000 € cadeau kunnen doen. Edit: in jouw voorbeeld komt er in dat gezin 2.100 € aan sociale zekerheid binnen per maand. Hoeveel mensen moet er werken en bijdragen om dat te kunnen bolwerken, werkingskosten van het systeem inbegrepen ? 'Je moest eens weten hoe vaak wij door de PS onder druk zijn gezet om de CD&V te laten vallen.'
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 oktober 2011 om 14:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Camera niet nodig. Heb 2 ogen. Sensors niet nodig. Gaat overal waar ik ze stuur. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
|
![]() Citaat:
Dan spreken we van samen 2665 euro per maand. Indien dat klopt en dat gezin 1565 euro netto per maand overheeft zonder afbetaling van de woning. Dan denk ik dat zij heel dankbaar moeten zijn voor de samenleving die dat mogelijk maakt. Zoals je schreef: waren ze misschien beter bij aankoop van de woning iets voorzichtiger geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die mensen krijgen nog 300euro kindejesgeld, kunnen vermoedelijk hun hypotheek aftrekken, mijnheerkrijgt misschien nog een firmawagen, dan hebben ze vermoedelijk nog sociale voordelen, en zo loopt dat spel daar zo slecht niet als het lijkt. Alleen vind ik het niet normaal dat je eerst zo hard moet belast worden om dan een stuk terug te krijgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe hoog mag je gezinsinkomen zijn?http://www.kids.partena.be/Content/D...anguagecode=NL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu eens een begrip dat ik niet begrijp. Dat is zo'n begrip waar men zo tegen is, als er een verschil zou ontstaan tussen een Vlaams en een Waals kind. Pertang: langs de kilometers grenzen met Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk, alsook aan de overkant van de Noordzee, hebben de kinderen geen gelijke toeslag als aan onze kant van de grens. Stel je voor dat je een 'verhoogde uitkering van je brandverzekering' zou krijgen .... een soort incentive om je eigen kot in brand te steken. (heb je ook zo'n mail gekregen: een moslim-meisje dat vermoedelijk de derde of vierde echtgenote is van een oude vent; minderjarig maar toch net moeder geworden, en "alleen ingeschreven": zij trekt kindergeld voor haarzelf en voor de kleine, bovenop haar leefloon.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf - gelukkig ondertussen al een hele tijd geleden -een poos werkloos geweest en ben absoluut voorstander van een activerend en controlerend beleid. De enigen die daarmee gestraft worden zijn de zwartwerkers en degenen die écht niet willen werken. Voor al de anderen is het op zijn minst een geregelde herinnering en aanùaning om niet bij de pakken te blijven zitten. Het kan verschrikkelijk ontmoedigend zijn om een tijd zonder werk te zitten en het is heel makkelijk om je dan te laten gaan en na verloop van tijd min of meer in de situatie te berusten. En ik spreek hierbij uit eigen ervaring. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 24 oktober 2011 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je weet maar al te goed dat misbruiken worden tegengegaan. Insinueer dan niet het tegendeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat schreef ik ook. En voor het gros van de werklozen geef je helemaal geen limiet. Citaat:
Hoeveel van de ontslagen opel-werknemers stond er nog aan de dop na een jaar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer mevrouw een weekendjobke doet, wordt dit loon in mindering gebracht van haar dopgeld en van zijn ziekte-uitkering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel nestelden zich in de werkloosheid (de iets ouderen dan) ? Hoe dan ook: in mijn systeem zouden ze vlugger en actiever zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |