![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik twijfel trouwens ietwat aan de authenticiteit van mensen die gebruikersnamen hebben als 'Echte Waal'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Terzake: In plan B staat dus uitdrukkelijk dat die Leeuw niet mag verdwijnen, anders begrijp ik het helemaal niet.....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 22 juli 2012 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zegt belange niet alles, maar het zegt hoe dan ook veel...
![]() |
![]() |
#504 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat is een symbool en dus zeer belangrijk want symbolen zijn zeer gevoelgeladen, denk maar aan BHV. Of welke kracht van een symbool als een vlag kan uitgaan. Dat Napoleonbeeldje verzinnebeeldt het Franse imperialisme en dus een statement van formaat!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 22 juli 2012 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met Napoleon komen ze weg. Onterecht volgens mij, want hij heeft Europa ook in diepe ellende geduwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 22 juli 2012 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
|
![]() Net dit jaar ben ik niet gegaan. Normaal op 21 juli ga ik op de fiets noa Mestreech
Laatst gewijzigd door pajoske : 22 juli 2012 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was Napoleon trouwens niet de uitvinder van de koncentratiekampen? Waar was dat weer dat priesters die de eed aan de republiek niet wilden afleggen naartoe gestuurd werden? En hoevelen zijn van die exotische bestemming teruggekomen?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 22 juli 2012 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eeen schrijver een Jood van Algerijnse origine... ![]() Iemand van wie men zou verwachten dat hij een afkeer heeft van imperialistische machtshebbers en diktators.....maar neen, dus! Maar soit, op rommelmarkten vindt men poceleintjes van Napoleon(tische soldaten) en borden met Napolentische taferelen en Napoleonbustes bij de vleet. Terwijl dergelijke dingen met betrekking tot Hitler onlangs verboden werden op een militariabeurs in Wallonië.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 22 juli 2012 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
|
![]()
![]() |
#515 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens tof dat Albert II jou beroert.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 juli 2012 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het topic van deze draad is niet "geef elkaar complimentjes". Ik weet dat het hard aankomt voor jou om door omstandigheden 21 juli in het buitenland te hebben moeten vieren. Wij leven allen men jou mee.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ABL gebruiken ze spijtig genoeg niet meer als naam. Ze halen het in hun star dat ze marketingboys moeten naäpen door continue ons leger een andere naam te geven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |