![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#503 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan dit onderzoek zelf niet overdoen, maar ik daag je uit het ongelijk aan te tonen van wat een Prof Dr. uit het land met het beste onderwijs in de hele wereld beweert. Of er een gat in te schieten. Hier blijkt toch overduidelijk uit dat er geen transfers hebben plaatsgevonden (van overheidswege) van Zuid naar Noord. Dus geen solidariteit, geen hulp. |Zelfs in tijden van extreme honger nog altijd per hoofd van de bevolking meer in het Noorden opgehaald. Dat is toch waar het om gaat?
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 25 augustus 2012 om 20:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij een ambetant waaltje bent die steeds zijn gelijk wilt halen,ken er zo nog hier,steeds ontkennen en als men een link vraagt doen of je neus aan het bloeden is,flauwe argumentatie van jouw kant uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#506 |
Banneling
|
![]() Wat heeft dat ermee te maken ? U kraamt volslagen onzin uit, nergens gerelateerd aan mijn voorgaand schrijven. Overigens zou een beetje méér lezen u afhelpen van uw storende DT-fouten. Volgens Vacature komt u zo nergens meer aan bod. Ik hoop voor u het tegenovergestelde.
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 25 augustus 2012 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over welk boek vn Reynebau heb je het precies.
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw voorgaand schrijven geeft geen enkel antwoord op de vragen die ik gesteld heb. Dat was een antwoord op je eigen vraag wat ik nog wou weten bovendien. "Wat wil je nog weten ?" "Dit en dit en dat" "Lees opnieuw wat ik eerder heb geschreven en je hebt een dt fout gemaakt." Hilarisch. ![]() Wat mij betreft bevestigt u nog eens de francofone "rage" die uiteindelijk het einde van België zal veroorzaken. Het zal niet de "zucht" naar gelijkheid en zelfbeschikking van de Vlamingen zijn die dat in gang zal zetten.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 25 augustus 2012 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je blijft dat maar herhalen alsof iemand dat niet zou geloven. Niemand betwist die feiten, maar dat heeft simpelweg niets met solidariteit te maken, en al helemaal niets met het prospect van een splitsing. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Staatssecretaris
|
![]() Descartes Jr heeft te veel inhoudelijks ingebracht voor bepaalde bekrompen figuren. Als antwoord krijgt hij oppervlakkige domme vragen en stoere en zinloze slogans. Ik begrijp niet wat hij probeert te doen met die heerschappen.
![]() Een ding weet ik: ze zijn koppig en gevaarlijk voor de mensheid. En ja ze maken veel fouten.
Wallonie panda's Vlaenderen pinda's Laatst gewijzigd door Echte Waal : 25 augustus 2012 om 21:22. Reden: ik ook! |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dit en dit en dat" "Lees opnieuw wat ik eerder heb geschreven en je hebt een dt fout gemaakt." "Ik heb het gelezen maar geen antwoord gevonden" "Ik heb geen vraag gezien. Alleen dat wartalig stukje onzin..." Zo kunnen we voor altijd bezig blijven. Leg nog eens uit hoe arme Vlamingen die in Vlaanderen woonden en werkten, of niet werkten, konden profiteren van een geldstroom vanuit Wallonië. Wat vonden de Walen van die geldstroom ? Waarom moesten de Vlamingen, ondanks die solidariteit, toch in Wallonië werk gaan zoeken. Waarom werd er een actieplan tegen een mogelijke vervlaamsing door die influx opgezet ? Nous sommes tous des Belges quand même. Ik maakt hier nog efkes een t-fout, voor alle zekerheid, want eigenlijk hoef ik geen antwoord meer van jou. "Je mens donc je suis" Tegen leugenaars valt niet te discussiëren.
![]() |
![]() |
#513 |
Staatssecretaris
|
![]() zuchd
![]()
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wel? Geef dan eens het linkje. Tot zo lang is het wel duidelijk wie hier oppervlakkige domme vragen en stoere en zinloze slogans poneert. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#516 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...inkebeek.dhtml
Na Rode liggen die francofonen ook al dwars in Linkebeek............ ![]() Toch wel een goede splitsing hè Beke, De Croo en Toback!!! Laatst gewijzigd door matthias999 : 26 augustus 2012 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sommigen kunnen one-liners bedenken, anderen one-worders lol...
![]() |
#519 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat de OP betreft;
Ge kunt toch niet verwachte dat de Franco-Afrikaners het dulden dat veldnegers in hun gemeente komen??? Allé jong. Ze beseffen goed genoeg dat de tijd ze hun minderheid als een meerderheid kunnen opleggen stilletjes aan voorbij is. Ze hebben schrik - want de 'swarte' neemt het niet meer. Die is het meer dan beu. Onze vlag, onze stem, onze aanwezigheid is ondertussen voor hen een belediging. De franstaligen zijn de Tierreblanches de l'Europe, maar dan zonder de bijbehorende welvaart die hun exploitatie van de Vlaming zou moeten opleveren. De Gallo-Hangmatiers hun tijd is voorbij, en ze weten het goed genoeg. En ze vrezen - niet onterecht - de werkelijkheid, eens de Vlaming niet meer hen zal dienen als 'human shield'.
![]() |
#520 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Pfff. Huisnegers zijn het. Nog erger het zijn vrije mensen die zich tot het huisnegerij bekeerd hebben uit egoisme.
![]() |