![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben overigens geen macho. Ik ben voor gelijke rechten voor mannen en vrouwen. Maar ik vind dat de weegschaal een beetje teveel in de verkeerde richting is doorgeschoten. Gebaseerd op wat ik zie als ik bij Belgische vrienden kom... Laatst gewijzigd door tomm : 3 april 2014 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jantje ik had het over tomm die het over bouw- en dokwerkers en 'secretaresses' had.. Laatst gewijzigd door bembem : 3 april 2014 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en je afrikaans lief doet niks? maar maar maar toch.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
euh ik onthul bij het solliciteren heus niet mijn diepste gedachtekronkels hoor, dat is voorbehouden voor hier ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 3 april 2014 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om eerlijk te zijn, er zijn heel wat meer vrouwen dan mannen die parttime of 4 vijfden werken. De taken moeten verdeeld worden, ieder doet waar hij best in is. Degene die niet of halftijds werkt moet het huishouden doen, lijkt mij logisch. Kan man of vrouw zijn. En de man moet de vrouw eens haar pleziertje gunnen, en omgekeerd. De vrouw kan al eens een namiddagje gaan shoppen, en de man een namiddag op café, bvb. Maar ik merk dat het in veel Belgische huishoudens er heel anders aan toe gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaat dikwijls terug naar haar land voor onze zaak, ik ga ook dikwijls. We gaan zoveel mogelijk samen, maar het probleem is dat de kleine naar school moet.
Afrikaanse zijn inderdaad een beetje lui, maar bij ons worden de taken verdeeld. Ook m'n moeder wordt regelmatig ingezet. Als m'n vriendin er is, doet zij het huishouden. Logisch, want ze werkt niet. Ze doet het allemaal een beetje met de Afrikaanse slag, maar dat vind ik niet erg. Ik ben geen orde-maniak. Laatst gewijzigd door tomm : 3 april 2014 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Minister-President
|
![]() Ik neem aan dat je volledig teut bent als je na het werk ook nog eens al die doktersbezoeken moet regelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jouw firma zal er snel het bijltje bij neerleggen. Ik heb ooit's een team overgenomen waarvan de teamleider een vrouw was die haar loopbaan had onderbroken ingevolge zwangerschap. Het team was één grote puinhoop omdat de verantwoordelijke alles op z'n beloop liet gaan, vervangen werd door een tijdelijke, ook niet een echt ideale situatie, in die mate dat men besloten had bij gebrek aan beterschap iedereen eruit te gooien. Er zijn taboe's die hier vermomd worden als grote principes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk dat u uw moeder toch nog aan het werk kan zetten. Is altijd meegenomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |