![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4219077/ Dergelijke studies zijn vaak bias-gevoelig. Mensen die bewust (en dus niet de enkeling die het per ongeluk doet) zelfmoord plegen doen dat vooral omdat ze een bepaalde situatie niet het hoofd kunnen bieden. Dat men in dergelijke situaties méér misbruik maakt van genotsmiddelen en/of medicijnen (bv slaappillen) hoeft niet te verwonderen. De stelling 'correlation != causation' is hier echt wel op zijn plaats. Citaat:
![]() |
![]() |
#502 |
|
![]() Zou je het dan wel begrijpen?
Tip: de rode draad in die post is protectionisme van bepaalde sectoren.
![]() |
#503 | ||
|
![]() Citaat:
Uiteraard zouden hierbij ook die gerelateerde veroordelingen van hun strafblad verdwijnen. ’n Soort van amnestie dus. Mss kunnen ze die ex-gevangenen dan – met hun mate van produktexpertise - zelfs tewerkstellen in de kweekcentra. Win-win. Citaat:
![]() |
![]() |
#504 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er een academische consensus over die uitspraak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie hier dat tabak blijkbaar toch wat slechter staat aangeschreven dan cannabis. https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...gevaarlijkste/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een hemelsbreed verschil tussen wat gezond is en wat "minder schadelijk" is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus geert; je vond lagere werkloosheid sowieso al een mirakel. Je bent dus niet van mening veranderd, je bent gewoon bij je eerste mening gebleven. Geen dank. Maar laat zoiets niet te vaak gebeuren. Ik heb nog andere dingen te doen dan jou bij de les te houden. Ik begin stilaan te denken dat jij de meest stonede persoon in deze draad bent. De dingen die jij soms uitkraamt kunnen volgens mij maar amper aan het brein van een nuchter iemand ontspruiten.
![]() |
![]() |
#509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welk punt zijn uw bronnen dan zoveel minder lachwekkend?
En hoe bepaal jij wanneer een bron al dan niet lachwekkend is? Laat me raden; als je het niet eens bent met de bron is ze lachwekkend?
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als het goed klinkt valt het binnen geert zijn rayon. Kloppen moet het niet, relevant zijn ook niet, goed klinken, dat moet het. En geef toe; het klonk behoorlijk indrukwekkend eh? Geert weet wel waar hij mee bezig is.
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij steunt het verbod momenteel op ofwel onwetendheid (je zou er van schrikken als je weet hoe weinig mensen weten over cannabis) ofwel stemmengewin (een politieker kent zijn achterban, is de achterban tegen zal de politieker ook tegen zijn).
![]() |
![]() |
#513 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zeg niet dat er geen verschillen zouden zijn, ik kan er zelf echter niet direct veel verzinnen...
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als produkt A gezonder is dan B is het dan ook niet sowieso minder schadelijk dan B? Kan jij twee produkten opnoemen waarvan het eerste gezonder maar tegelijkertijd schadelijker is dan het tweede?
![]() |
![]() |
#515 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou dat wel eens willen weten hoe dat exact in mekaar zit. Gij niet? Want gij citeert een bron die 2 fenomenen naast mekaar legt: legalisatie en lagere werkloosheid. Blijkbaar is er een correlatie. Leg mij dat eens uit. En ge moogt moeilijke termen gebruiken want ik ben lic economische wetenschappen. Verklaar mij het mirakel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
|
![]() Citaat:
Hahahahahahahahahahahaha! Ja, da's lachen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/12/29...tegen-a1586531 https://beta.volkskrant.nl/nieuws-ac...toe-~b45ef610/ En waarom niet eigenlijk, jij meent van jezelf ook dat je alles weet over 'darwinisme'. Kunnen we ook ens lachen als je nog iets neerpoot ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Het Verzet : 8 mei 2018 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En eigenlijk, is dat niet logisch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | ||
|
![]() Citaat:
The argument from authority, ge zou dat eens moeten opzoeken! En of hij een expert is, daar gaat het niet om. Het gaat erom of zijn website kan gebruikt worden op een wetenschappelijke statistische manier om de correlatie te bewijzen tussen cannabis gebruik en moorden. En het antwoord daarop is NATUURLIJK néé! Citaat:
Eerst weerleggen wat ik schrijf, en dan pas lachen. Dat eerste, dat ontbreekt bij u. |
||
![]() |
![]() |