![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een stem is een stem. En Lukas 15:7
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U gaat dus de partij van Henri 1 vervoegen? Op zijn minst even merkwaardig. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 april 2020 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat grote blunderboek; is dat al verkrijgbaar in de boekenwinkel? Of zijn jullie nog bezig met het te schrijven? Weet me te zeggen wanneer het af is. Hopelijk geraak ik verder dan post 4. Want op 3 lag ik al omver van de slaap. Wat nu weer het geval is. Tot binnen veertien dagen. Misschien probeer ik nog eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorlopig is het blunderboek enkel hier te raadplegen. Ik weet niet of een papieren versie erin zit... Het blunderboek is nooit "af"... of het moest zijn dat de N-VA ermee ophoudt. Dat zou een ramp zijn voor het blunderboek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd gaat verder en het blijkt dat "het Grote Blunderboek van de N-VA" nogal dunnetjes is,met ezelsoren en beduimelde blaadjes wegens het steeds opnieuw "ontdekken" van- en kwijlen over- dezelfde "blunders"...
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 10 april 2020 om 05:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met strakke hand: partijtop N-VA wil geen kritiek op het Vlaamse beleid:
Een brief van N-VA nationaal aan lokale mandatarissen vraagt om de kritiek op het beleid inzake woonzorgcentra (WZC) te milderen. https://doorbraak.be/n-va-maant-loka...an-tot-kalmte/
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 10 april 2020 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De basis begint het nu openlijk beu te worden... het einde is ingezet.
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel flink overdreven zijn, maar ik kan begrijpen dat velen die tsjevenstreken vanuit de top niet meer begrijpen laat staan ze willen verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#515 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lokale dictaten heb ik van vrij dicht meegemaakt ja. Zelfs Bardogan geraakt krediet kwijt als hij dit allemaal blijft uitkramen annex doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dromen jullie maar rustig verder. Ondertussen dendert de politieke trein verder aan een rotvaart.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontstaan als reactie op Bert Bultinck zijn "racisme zit in het DNA van de Vlaming".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht met die vermelding onderaan het Doorbraak artikel een soort van dissidente N-VA groep te vinden, maar... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij is dat absoluut geen essentiële verplaatsing die politieke trein in deze tijden.