![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat u zich bij 'verwantschap voelen' nog nauwelijks iets kan voorstellen bewijst enkel maar de schade die de Westerse liberale multiculti-ideologie van gelijkschakeling tot productie- en consumptie zombies heeft aangericht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vroeg ik niet .. kom eens met feiten over de brug van de afgelopen 150 á 160 jaar, waar je uit de politieke lijn kunt halen dat Nederland de ambities heeft gehad welke jij Nederland toeschrijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jij bent net zo erg als hij..
misschien zelfs wel erger!.. ![]() Hier!.. Weer z'n onnozele repliek.. ![]() Ach ja, Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Veel Vlamingen hebben misschien last van achtervolgingswaanzin kennelijk.
Nooit is er na 1830 interesse geweest om uw land te annexeren. Annexatiedrang kwam vooral vanuit het zuiden.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 7 januari 2013 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw kwalificatie "bemoeizucht" is een stereotype kwalificatie en heeft geen enkele relevante waarde op dit forum
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 7 januari 2013 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want in die tijd, voor de vrede van Westfalen, zelfs voor de val van Antwerpen bestonden er niet eens zoiets als Zuidelijke Nederlanden. Evenzeer is het belachelijk en zelfs foutief om te zeggen dat Michiel de Swaen en Jan Bart Fransen zouden zijn. ![]() Of dat Immanuel Kant een Pool zou zijn. ![]() Als ik nakomelingen van Duitse heimatvertriebenen hoor zeggen dat hun ouders uit Polen (!) komen krijgen ze van mij een gratis minilesje geschiedenis annex 'donderpreek'.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 7 januari 2013 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 7 januari 2013 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor een Indo,. want ik ben namelijk niet Hollands.. ![]() Dat je het maar weet, dubbelnick van Jo.. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wijsneus!!... Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moeten indos zich nu harder bewijzen ofo,zo lijkt het althans |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En neen, wij Indo's hoeven niks te bewijzen, wij hebben ons burgerschap al dik & dubbel verdient.. Trouw aan rood wit blauw!.. Wel aan de vlag met horizontale banen, en niet aan de verticale banen zoals jullie "Belgen" .. Helden op witte sokken!.. ![]() Jeff
Een Belgicist over Nederland. Laatst gewijzigd door Pinda : 7 januari 2013 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb zelf ook Indo's in mijn familie. Zij zijn één van ons. Net als andere mensen uit andere regio's van Nederland en het koninkrijk een verrijking van onze cultuur. Ik kan mij niet meer ons land voorstellen zonder Indo's
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 7 januari 2013 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw kwalificatie "interessant" is een persoonlijke kwalificatie en heeft geen enkele relevante waarde op dit forum.
![]() |
#516 |
Banneling
|
![]() doe zo verder om jezelf nog wat te bewijzen als nederlander op een belgisch forum,het draagt immers bij aan de beeldvorming van de Hollanders
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .
Citaat:
Dit is toch al jaren en jaren aan de gang? Citaat:
Citaat:
Het cordon sanitair verhindert dat het VB "salonfähig" zou kunnen zijn of worden. Helaas, maar het is nu eenmaal zo. Alleen bij een absolute meerderheid is nog wat mogelijk. De N-VA had, als ik het goed heb, samen met VB een stadsbestuur kunnen vormen in Antwerpen ? Is dus niet gebeurd. Blijkbaar heeft men schrik om samen met het N-VA het avontuur aan te gaan?
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 7 januari 2013 om 20:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Op zich wel een fraaie formulering. Alleen is het me niet zo duidelijk hoe dat met Groot-Nederlanderschap valt te rijmen. En ik die zou denken dat een gelijkgeschakelde produktie- en komsumptiezombie a-kultureel zou zijn; neen, hij schijnt dus zelfs een multikultureel besef te hebben. ![]() Hoedanook was dat een diskussietechnisch statement te kaderen in deze kontekst: http://forum.politics.be/showthread....ntschap&page=7 Zie de subdraad vanaf #132.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 7 januari 2013 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jouw beeldvorming is er één van vooral persoonlijke aanvallen en nietszeggende persoonlijke kwalificaties welke geen of weinig bijdrage leveren aan de discussies, mijns inziens. Dus wat moet ik, of wat moeten wij hiermee aan?
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 7 januari 2013 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |