![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#502 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeldje: één van de VB-eisen is Brussel als hoofdstad van een onafhankelijke Vlaanderen. Een andere eis zijn de bindende referenda. Zie je de bui al hangen? Ik denk niet dat de Brusselaars in een referendum akkoord zullen gaan. En als ze het niet aan de Brusselaars willen overlaten is hun directe democratie eis een loze belofte. Een ander voorbeeldje: denk je dat er via referenda steun zal gevonden worden voor een verbod op abortus? Vergeet dat maar. |
|
![]() |
![]() |
#503 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 7 juni 2006 om 11:15. |
||
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan wisten we meteen hoever die partij zal gaan in het verloochenen van zijn belangrijkste programmapunten.... Wat houdt de 'democratische' partijen eigenlijk tegen om het VB te verbranden aan de macht? Waarom willen (durven?) ze de idee niet eens in overweging nemen? |
|
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() Ik lig niet wakker van het feit dat ik een strengere opvatting heb inzake de migratiestop .Het gaat erom dat de partij tegen migratie is en ook een deel van de reeds aanwezige vreemdelingen moet terugkeren.De rest zijn details.Mijn standpunt is voor het overige logischer dan het pqartijstandpunt omdat het niet logisch is arbitraire onderscheiden te maken in migranten.Voor mij is vlaanderen vol en wat dat betreft maak ik bijvoorbeeld geen verschil tussen europese en niet europese vreemdelingen.Voor de oosteuropeanen zijn we evengoed vol als voor de arabieren of de zwarten of wie dan ook.Vlaanderen is extreem overbevolkt en heeft een grote werkloosheid.Een migratiestop moet volledig zijn en totaal waterdicht.Ook het asielrecht moet dus grotendeels opgedoekt worden.8)
|
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
asielrecht is internationaal geregeld, daar ga jij niets aan kunnen doen. op de rest van je provocaties ga ik niet in. |
|
![]() |
![]() |
#509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verdragen kunnen opgezegd worden als ze een aanpassing van de nationale wetgeving in de weg staan.Het standpunt dat het VB terzake altijd verdedigd heeft kan trouwens ook alleen maar uitgevoerd worden mits een opzegging van een verdrag .8) |
|
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#511 |
Banneling
|
![]() Mensen die niet tegen kritiek kunnen en niet bereid zijn te debatteren komen altijd met zon flauwekul in plaats van te argumenteren.Ik stoor gewoon bepaalde mensen die het VB in de verkeerde richting proberen te sturen en dat zal mij alleen maar motiveren om nog meer kritiek te uiten.Eindelijk is er een keer een VB- er die kritiek durft te hebben .Het lag allang op mijn maag en het moest eens gezegd worden.Het VB zou veel minder problemen gehad hebben moest men van in het begin een volledige migratiestop verdedigd heben in plaats van subjectieve onderscheiden te maken die juridische problemen moesten veroorzaken. 8)
|
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik zou zeggen: zorg ervoor dat ze jouw standpunten overnemen! dan zal het VB niet meer groeien! |
|
![]() |
![]() |
#513 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is dus inderdaad de vraag, én de inzet van de evolutie die zich momenteel voltrekt.
|
![]() |
![]() |
#514 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In elk geval kom je nergens door zijn standpunten "provocaties" te noemen, noch ga je nog iets bijleren. |
|
![]() |
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#517 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je was in deze draad toch iets aan 't bijleren, niet?
(Ik in elk geval wel) ![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#519 |