Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2006, 22:00   #501
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Die wetten zijn dan ook maar een gevolg van het bestaan van de eerste.

Soms moeten we wetten aannemen omdat bepaalde mensen niets afweten van elementaire beleefdheid en correctheid. Wij betalen het gelag van sommige idioten.
Als de negationismewet niet had bestaan, had deze draad, met alle insinuaties en vuiligheid die er opstaan, ook niet bestaan.
Denk daar maar eens over na.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2006, 22:00   #502
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Een terloopse opmerking is nu al schuimbekken? 't is dat u hiermee afkomt anders zou ik nog verbaasd kunnen zijn.

Xenon heeft al een mooi voorbeeld gegeven. En dan deze. Hoeveel ter linkerzijde vinden het feit dat Ahmadinejad naast iraans president ook nog antisemiet en negationist is geen reden om hem wandelen te sturen. Integendeel, ondanks dat de man aangegeven heeft Israel te willen vernietigen, vindt men dat er met zijn regime onderhandeld moet worden over het kernwapenprogramma dat zijn voornemen zou kunnen verwezenlijken. Hoe was het ook al weer? Iran had toch evenveel recht op kernwapens dan de VS?
namen, citaten en referenties. Tot dan klets je uit je nek.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2006, 22:06   #503
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Als de negationismewet niet had bestaan, had deze draad, met alle insinuaties en vuiligheid die er opstaan, ook niet bestaan.
Denk daar maar eens over na.
nonsens. Als de negationismewetten niet hadden bestaan, konden rev/neggers rustig hun gang gaan. Blijft de vraag wat is de bedoeling van de rev/neggers? Ze zullen zowiezo blijven beweren dat de Holocaust een leugen is en dus de bijhorende bewijzen deel uitmaken van een complot; maw met nieuwe anti-semitische ranzigheden afkomen.

Daarnaast vormen ze hoedanook een bedreiging voor de academische serieu. Vergelijk het met het creationisme: een te late reactie tegen het creationisme vanuit de academische wereld heeft voor idiotien als de Scopes-processen gezorgd, de Tennessee-wetten etc. Ondertussen gelooft 47% van de Amerikanen dat we geschapen en niet ge-evolueerd zijn, en is de creationistische pest al de oceaan overgetsoken. Een jaar geleden vond een Nederlandse minister van onderwijs nog dat het 'debat' over evolutie' open meost blijven.
Oud 17 november 2006, 22:06   #504
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Wat een onzin. Omdat ik zeg dat je die slogan niet zomaar kan toeschrijven aan het AEL, zou ik antisemieten verdedigen uit islamitische hoek!!! Ik heb mij niet eens uitgesproken over het feit of de AEL antisemitisch is, laat staan dat ik het AEL of idioten die zo'n slogans roepen zou verdedigd hebben!!! Zoals het een manipulator betaamt negeer je de rest van mijn post. Ik schreef:
U neemt de verdediging op van een vereniging waarvan het geweten is dat die antisemieten in hun rangen duldt. Hoe denkt u dat dit overkomt?

Ik dacht dat we voor een keer uw methodes ook maar eens zouden hanteren. Har har har.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2006, 22:14   #505
driewerf

Standaard

Citaat:
U neemt de verdediging op van een vereniging waarvan het geweten is dat die antisemieten in hun rangen duldt. Hoe denkt u dat dit overkomt?

Ik dacht dat we voor een keer uw methodes ook maar eens zouden hanteren. Har har har.
En Hein Diependaele ,is een gangster aangezien hij de verdediging van Murat Kaplan waarnam. Har har har.
Oud 17 november 2006, 22:14   #506
Rene Artois
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
namen, citaten en referenties. Tot dan klets je uit je nek.
Als ik de goesting vind zal ik er eens achteraan gaan. Tot dan mag u vinden wat u wilt.
Oud 17 november 2006, 22:15   #507
Rene Artois
Minister

Standaard

Citaat:
En Hein Diependaele ,is een gangster aangezien hij de verdediging van Murat Kaplan waarnam. Har har har.
Er zit geen eer in het belasteren van de doden. Het zegt veel dat u daartoe uw vlucht moet nemen.

Har har har (was ik bijna vergeten).

Laatst gewijzigd door Rene Artois : 17 november 2006 om 22:16.
Oud 17 november 2006, 22:19   #508
driewerf

Standaard

Citaat:
Er zit geen eer in het belasteren van de doden. Het zegt veel dat u daartoe uw vlucht moet nemen.

Har har har (was ik bijna vergeten).
waar o waar belaster ik doden?

(eerlijkheidshalve:ik was op zoek naar de advocaat van Dutroux, maar vond die niet zo op 1-2-3.)

Laatst gewijzigd door driewerf : 17 november 2006 om 22:19.
Oud 17 november 2006, 22:21   #509
Rene Artois
Minister

Standaard

Citaat:
waar o waar belaster ik doden?

(eerlijkheidshalve:ik was op zoek naar de advocaat van Dutroux, maar vond die niet zo op 1-2-3.)
U noemt Hein Diependaele een gangster omdat hij gangsters verdedigt.

De enige die ik mij kan herinneren was comical Ronny. Het zijn er ook nogal wat geweest.
Oud 17 november 2006, 22:29   #510
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nonsens. Als de negationismewetten niet hadden bestaan, konden rev/neggers rustig hun gang gaan. Blijft de vraag wat is de bedoeling van de rev/neggers? Ze zullen zowiezo blijven beweren dat de Holocaust een leugen is en dus de bijhorende bewijzen deel uitmaken van een complot; maw met nieuwe anti-semitische ranzigheden afkomen.
De bedoeling ?? Simpel, het nazi-regime van AH van weleer witwassen en het extreemrechts gedachtengoed weer aanvaardbaar maken. Verbeke komt uit een "zwart" nest en heeft in het verleden niet voor niets al op een VB-lijst gestaan.
Indien de "rev/neggers" een paar jaar "hun goesting" konden doen, zou het vrij makkelijk zijn de heel jonge (en meestal gemakkelijk beïnvloedbare) generaties "in te palmen" .

Laatst gewijzigd door Pietje : 17 november 2006 om 22:30.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2006, 22:34   #511
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Kortom, je verwacht dat ze het cordon sanitaire behouden maar omdraaien?
Het omdraaien van het cordon: wat betekent dat eigenlijk?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2006, 22:35   #512
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Het omdraaien van het cordon: wat betekent dat eigenlijk?
Goeie vraag!

Volgens mij betekent dat dat jij verwacht dat het VB hetzelfde zal doen met links als links al 20 jaar met het VB doet.

Zoiets.
Oud 17 november 2006, 22:36   #513
ericferemans

Standaard

Citaat:
Een terloopse opmerking is nu al schuimbekken? 't is dat u hiermee afkomt anders zou ik nog verbaasd kunnen zijn.

Xenon heeft al een mooi voorbeeld gegeven. En dan deze. Hoeveel ter linkerzijde vinden het feit dat Ahmadinejad naast iraans president ook nog antisemiet en negationist is geen reden om hem wandelen te sturen. Integendeel, ondanks dat de man aangegeven heeft Israel te willen vernietigen, vindt men dat er met zijn regime onderhandeld moet worden over het kernwapenprogramma dat zijn voornemen zou kunnen verwezenlijken. Hoe was het ook al weer? Iran had toch evenveel recht op kernwapens dan de VS?
Beiden hebben even weinig recht op kernwapens...
Het schijnt te helpen indien je er hebt om de onderhandelingen beleefder te maken. Dit is allicht de reden waarom men onderhandelen wil eerder dan binnen te vallen...
Het is iets wat al helemaal geen bewijs is van wat je stelde, nietwaar?
Oud 17 november 2006, 22:37   #514
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Goeie vraag!

Volgens mij betekent dat dat jij verwacht dat het VB hetzelfde zal doen met links als links al 20 jaar met het VB doet.

Zoiets.
De mensenrechten verdedigen, en hen beletten van daar tegenin te gaan?
Oud 17 november 2006, 22:39   #515
ericferemans

Standaard

Citaat:
Als ik de goesting vind zal ik er eens achteraan gaan. Tot dan mag u vinden wat u wilt.
Baf: nu schuimbekt hij niet, nu is hij aan het pruilen!
Oud 17 november 2006, 22:43   #516
ridderke
Schepen

ridderke's schermafbeelding

Standaard

Dat er nog steeds mensen zijn die de holocaust ontkennen, betekent dat het belangrijk blijft om onderzoek te doen en om nog meer bewijsmateriaal te vinden. De geschiedschrijving over dit onderwerp is namelijk nooit definitief.

Hun ontkenning is absoluut niet wetenschappelijk onderbouwd, maar bepaalde onderdelen daarvan moeten kritisch benaderd worden. Ik weet zeker dat veel mensen van dit forum, en laat staan mensen zonder interesse in de Tweede Wereldoorlog, niet in staat zijn om de meeste argumenten goed onderbouwd weten te ontkrachten.

Eén ding heeft echter geen zin en dat is discussiëren met deze mensen. Ze hebben hun eigen visie en agenda en zullen daar nooit van afwijken.
ridderke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2006, 22:48   #517
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
Dat er nog steeds mensen zijn die de holocaust ontkennen, betekent dat het belangrijk blijft om onderzoek te doen en om nog meer bewijsmateriaal te vinden. De geschiedschrijving over dit onderwerp is namelijk nooit definitief.
nonsens; het bewijsmateriaal hiervoor is overweldigend groot. Alleen is de kennis van geschiedenis en van geschiedschrijving (eigenlijk van elke wetenschapsmethode) op een belabberd laag pitje. ik heb al vaker gezegd, en zal vaker zeggen: men moet het aantel lesuren opdrijven tot 50 uur per week, en de bijgekomen tijd gelijkelijk verdelen over wiskunde, geschiedenis en kickboksen.
Oud 18 november 2006, 00:17   #518
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Daarnaast vormen ze hoedanook een bedreiging voor de academische serieu. Vergelijk het met het creationisme: een te late reactie tegen het creationisme vanuit de academische wereld heeft voor idiotien als de Scopes-processen gezorgd, de Tennessee-wetten etc. Ondertussen gelooft 47% van de Amerikanen dat we geschapen en niet ge-evolueerd zijn, en is de creationistische pest al de oceaan overgetsoken. Een jaar geleden vond een Nederlandse minister van onderwijs nog dat het 'debat' over evolutie' open meost blijven.
We hebben in Nederland geen revisionisme- of negationisme-wetten. Toch is er geen zinnig mens die twijfelt aan wat er is gebeurd.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2006, 00:42   #519
ericferemans

Standaard

Citaat:
We hebben in Nederland geen revisionisme- of negationisme-wetten. Toch is er geen zinnig mens die twijfelt aan wat er is gebeurd.
Indien er geen negationisten zijn is een dergelijke wetgeving allicht overbodig...
Een zeer terechte opmerking.
Over een open deur instampen gesproken.
In Belgie zijn geen wetten tegen het waddenlopen...
Oud 18 november 2006, 00:56   #520
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zijn kwieten als Verbeke (de zelfverklaarde "historicus" ) die België dwingt zulke wetten te stemmen.

Laatst gewijzigd door Pietje : 18 november 2006 om 00:57.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be