![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit bedoel ik dus. Het wordt streng afgeraden het te doen, omdat ze misschien een slechte invloed op je kunnen zijn. Maar volgens mij wordt je dermate beloond in het hiernamaals als je erg goed aan de Islam vast weet te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Schepen
|
![]() Liberalist: inderdaad, geen enkele moord is goed te praten tenzij het wettelijke zelfverdediging is.
En begrip hebben de "belgen" niet eens voor "hun eigen volk" laat staan voor Moslims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Schepen
|
![]() Bobke, ik schud geen handen van mannen, heb jij daar last van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Schepen
|
![]() Alharb: gelukkig bepaal jij niet wat er in België gebeurd. Ga je wetten maar ergens anders stellen. Jij bent echt laag gevallen. Hoofddoeken blijven, Islamitische scholen komen er nog meer en meer, meer moskeën! Wij betalen ook belastingen dus beslissen wij ook voor een deel mee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Schepen
|
![]() Carlgustaaf: blijf maar hopen , hoop doet leven..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat U zeer goed op uw plaats bent bij de intellectuelen van D66!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Schepen
|
![]() Bobke, neen hoor, Dutroux was van "jullie soort"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Schepen
|
![]() Online: slecht imago? Welk slecht imago? Daar moeten wij niets aan doen, jullie gaan jullie manier van denken maar moeten veranderen! Wij blijven hoe wij zijn... Mag de beste winnen.. (Wij natuurlijk! haha)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, neem het van mij aan. Neem de proef op de som, ga een tijdje naar Syrië, en je zal beseffen wat de Vlaamse cultuur inhoudt. Citaat:
Met dergelijke onzinnige vergelijkingen heb ik het moeilijk. De enige bedoeling is het bestaan van de Vlaamse cultuur eronderuit te halen, maar tegelijk moeten we wel respect hebben voor de islamitische en etnische identiteit van de aangespoelden. Want die hebben WEL een religieuze of culturele of etnische identiteit. Volgens de logica van de Layla's heeft elke volk ter wereld een culturele identiteit, BEHALVE de Vlamingen. Daar weet ze plots niet meer waar het over gaat. ![]() Citaat:
Zij = dat zijn de moslims. Die terminologie behoort tot hun taaltje. Dat ze het misschien niet voor jou neus gebruiken, kan ik aannemen, dat ze je achter je rug de kafira noemen, dat behoort zeker tot de mogelijkheden.Verder moet je maar eens op islamitische fora surfen : je zal merken dat die termen tot hun standaard woordgebruik behoren. Citaat:
Hier kan je dat zonder allah's zegen, en hier mogen de dames het ook. In allah's paradijzen worden ze ervoor gelyncht. Citaat:
Zij doen dat omdat hen religieus ingeprent werd dat het hun plicht is. Leren lezen Layla.Jij had in je jonge jaren de keuze ; je moest het alvast niet doen omdat een religieus boekske het voorschreef. Citaat:
Waar heb ik dat gezegd? Toch heb je gelijk : ze zijn allen onderworpen aan en geestelijk gekooid door een religieuze ideologie. Hoe je het ook draait en keert. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Schepen
|
![]() Bart Lays: dit is België en hier praat men geen Engels. Pas je aan of vertrek naar Engeland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK schud namelijk geen handen van moslims tout court! Hun vrouwen zijn onrein en de mannen moeten zich wassen als ze een vrouw de hand hebben gegeven, dus wil ik dat ook vermijden. Bovendien heb ik die Nederlandse handenweigerende pipo op TV horen verklaren dat hij vrouwen geen hand kan geven omdat de hand een van hun vrouwelijke erogene zones is, en hij wil vermijden dat elke vrouw ter plekke in een orgasme schiet moest hij haar de hand schudden. Vandaar dat ik dus besloten heb om zowel de mannetjes als de vrouwtjes mijn hand te weigeren. Heb jij daar last van?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Schepen
|
![]() Bart Lays: dit is evenveel ons land als jullie land. Wij werken hier, zijn hier geboren en betalen ook belasting net zoals jou. Dus jammer voor jou, maar we blijven lekker hier, en profiteren?? Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik werk nog harder dan jou voor mijn geld dus hmm.. profiteren??? Laat dat woordje maar achterwege..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Schepen
|
![]() Bart Lays: u kan zeveren als de beste! Nieuwkomers?? In de grote groep van Moslims in België die elke dag groeit met belgen die bekeerd zijn, is een heel groot deel hier geboren. Dus waarom spreek je dan van nieuwkomers? Het zijn bijna allemaal belgen met een andere afkomst..!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie moet er zich dan aanpassen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Schepen
|
![]() Liberalist: bart Lays geeft je sites die door ongelovigen zijn geschreven en niet correct zijn!
Indien je echt wil weten moet je een vertaalde Koraan lezen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Schepen
|
![]() Bart Lays: een studie van een niet ongelovige.. En op basis van wat heeft hij zich gebaseerd???
Was hij erbij in de tijd van Mohamed vzmh? Of is hij terug de tijd in gegaan?? Toen 1500 jaar geleden wist men niet eens wat Epilepsie was dus zevert ergens anders hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat slecht imago van uw moslimbroeders die overproportioneel onze gevangenissen en criminaliteitsstatistieken bevolken. Dat slecht imago van uw moslimbroeders die niet gefoeterd zijn de school uit te lopen met diploma, maar liever hun tijd nuttig besteden aan het rondhangen en lastig vallen van de burgers. Dat slecht imago van de ploflims, u weet wel, die vredelievende, zelfsontploffende fundi's die graag zo veel mogelijk onschuldige mensen de dood in jagen om hun 72 maagden in het paradijs te verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Schepen
|
![]() Carlgustaaf: wat ik precies doe zeg ik niet op de site, misschien later als ik hier al wat meer zit. Dat ik ergens tussen die bedragen verdien is niet gelogen. Ik wil maar zeggen.. Ik heb gestudeerd met hoofddoek aan, heb een job gekregen omdat ik kwaliteiten had, en gelukkig zijn er nog werkgevers die niet kijken of je een hoofddoek draagt.. Dus niet veralgemenen.. Denken dat Moslima's thuis zitten en dom zijn, is alles behalve waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is niet omdat men in het verleden niet wist wat epilepsie was, dat die ziekte niet bestond hé wijsneus. |
|
![]() |
![]() |