![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog een islamofascist die zich niet wil aanpassen...
Nope, we zullen ons niet aanpassen. We gaan op korte termijn een demografische overwicht vormen en dan kan de gewapende strijd ontvlammen om uiteindelijk jullie te onderwerpen aan de shari'a en Vlaanderen om te zetten in een Islamitische Emiraat. De islamitische vlag moet koste wat het kost wapperen in Brussel en in alle Europese steden. Jank, blaf en huil brave vlamingjullie lot ligt toch in onshanden. Met een zwaard die strijd en een koran die leidt zullen we de romeinen, kruisvaarders en de polytheisten vernietigen en Allah's woord hoog houden. Bron: http://site.kifkif.be/forum/showthre...?t=4218&page=4
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 12 juni 2007 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Er is geen dwang in de godsdienst." Derde sura, v. "En de beiden onder u die het (de zonde) bedrijven voegt hun leed toe, maar indien zij berouw hebben en zich beteren laat dan van hen af GOD IS BEROUWAANNEMEND EN BARMHARTIG. Zo, die discussie is ook weer voorbij. Dat vetgedrukte deel wordt in bijna ieder vers herhaald. -God is wetend en zachtmoedig -God is waarlijk geweldig en wijs -God is de gever van ontzaglijke genade ... enzovoort enzovoort
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is zogezegd "geen dwang" om moslim te WORDEN (je kan altijd als christen of jood dubbel zoveel belastngen betalen (yizyah taks) en als tweederangsburger leven, als ongelovige of polytheist heb je wel een probleempje met je nek... hoezo geen dwang?).
Het is echter een ietsiepietsie moeilijker om moslim-af te worden (hoezo geen dwang in godsdienst?) Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat van geen dwang in de godsdienst staat in de Koran, wat de letterlijke beschrijving is van wat de Moslims moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Banneling
|
![]() Ja ikke (amaai, ik ben even slim als gij!!!) Hetgeen gij aanhaalt uit de koran, staat dus haaks op hetgeen Etienne Vermeersch eruithaalt. Jawadde, die koran is dus al even slecht als het Oude Testament; dat staat ook vol met tegenstrijdigheden. Als ge daar uw levensstijl moet op baseren, dan kunt ge wel alle kanten uit: dan kunt ge inderdaad uw vrouw stenigen of ze respecteren... de keus is vrij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een nachtwinkel aan de Georges Henri-laan in Sint-Lambrechts-Woluwe stak Rachid de vrouw 39 keer met een schroevendraaier in de nacht van 17 op 18 januari 2006. Er waren veel getuigen van de feiten. Hij ging zo hevig tekeer dat hij zelf zijn arm brak. Het paar was toen al zes maanden uit elkaar. Rachid zal wel geen protestant of Jehova of Mormoon zijn... Wat ik erg vind, zijn die vele getuigen... hebben die staan kijken? Verdiende loon voor de slet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of wil je me voor iets waarschuwen? Staat er mss iets in de Koran over schroevendraaiers? ![]() Owww gaat het je over de getuigen? Bij de aanranding van mijn zus in het noordstation waren ook veel getuigen, geen kat die een poot uitstak, zelfs niet toen de 'jongeren' al waren gevlucht. Niemand die haar hielp opstaan, vroeg hoe het met haar ging, of ze iets konden doen,... wake-up, dat is onze maatschappij de dag van vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Banneling
|
![]() Laya, ik ben 37 en kom idd uit een andere wereld. Heb als kind in een "boerenparochie" bij Gent gewoond. Auto bleef los voor de deur staan. De achterdeur werd niet gesloten...onze buurkinderen liepen binnen en buiten. Het was een beetje raar als de moeder een groot deel van haar huishouden op straat deed('t waren turken), maar ik herinner mij één ding: het was een vrolijke tijd. Er waren ook inbraken, er was Orion, er was de CCC, maar we hadden een onbezorgde tijd. Ik wou dat mijn kinderen (en die van u) diezelfde "onbezorgdheid" zouden kunnen ervaren. Ik weet niet hoe het zover gekomen is , maar die maatschappij van de dag vandaag, daar moet ik niet van weten...
Laatst gewijzigd door sn00py : 15 juni 2007 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo staat er bijvoorbeeld dat overspelige mensen 100 zweepslagen moeten krijgen, behalve als ze berouw tonen. Dat laatste wordt soms weggelaten. Ook geloofsafvalligen moeten gedood worden, behalve als ze duidelijk vrede willen of zich verbinden met (heidense) bondgenoten van de Islam. Dat laatste deel scheelt natuurlijk weer heel wat lijken.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 15 juni 2007 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Minister
|
![]() Citaat:
vers 89(91) De huichelaars "Doch indien zij zich afwenden grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen aantreft. En neemt u onder hen geen verbondene en geen helper behalve van hen die zich voegen bij lieden tussen wie en u er een verbond is of voor het geval zij tot u komen beklemd van borst omdat zij u zouden moeten bestrijden of hun eigen lieden bestrijden. En zo... ... ... Indien zij zich dan van u terugtrekken en u alzo niet bestrijdenen u vrede aanbieden dan verschaft God u geen weg om tegen hen op te treden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(met de waarheid bedoel ik de waarheid, niet het Woord van God of zoiets).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is de moeite om te lezen, vooral de allerlaatste paragraaf, waaruit deze quote. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In die koran staan honderden verzen die aanzetten tot haat en discriminatie. http://www.skepticsannotatedbible.co.../int/long.html
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ga ik onthouden. Geloof je die zever zelf? Of wacht, nee. Gematigde moslims zijn geen volgers van Mohammed zeker? Bahahaahahaaha. Neen, serieus, stop met die crap jezelf wijs te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Minister
|
![]() Die "crap" staat in de koran, Adrian. Die heb ik mezelf niet wijs gemaakt. En neen, ik geloof die zever niet, maar elke volgeling van Mohammed wel. Anders zou hij geen mohammedaan zijn.
![]() |
#520 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral de punten waarop jij gelijk hebt. (Dat klinkt positief, vind je niet?)
Nu. Waar zit je fout? Citaat:
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 18 juni 2007 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |