![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kan de baas beter zijn werknemers in een hok steken ...dan zullen ze zeker niet gebeten worden en ze zullen doorwerken. Goed idee he. Ik moet ook niet gedronken hebben om te zeveren . Laatst gewijzigd door chris k : 9 juni 2007 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest die hond nu enkel blanken willen aanvallen maar zwarte kwispelstaartend tegemoet treden zodat de werkgever enkel zwarte personeelsleden zal aannemen, dan is dit volgens Edina een braaf beestje!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mocht ik een hond hebben die zo reageert op een persoon ik zou die ook niet aannemen, ik zou alleen niet zo dom (of eerlijk?) zijn om dat dan ook te zeggen en een andere uitvlucht zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
|
![]() Zucht, als honden die bijten zonder aanleiding normaal gedrag vertonen, dan zouden we inderdaad best honden verbieden. Gelukkig is dat niet het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo lang hij op de eigendom van zijn baasje blijft, heeft de staat daar niets mee te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Europees Commissaris
|
![]() Honden bijten nooit zonder aanleiding, alleen begrijpen de meeste mensen in de meeste gevallen de aanleiding niet omdat ze te weing van honden kennen. Wie een hond met menselijke maatstaven bekijkt of beoordeelt, zal er nog het minste van begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet zelfs de baas nog bewonderen voor zijn eerlijkheid,wat ook zijn verdomde plicht is !!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
|
![]() Naar aanleiding van deze onverkwikkelijke zaak wil mijn vrouw klacht neerleggen bij het CGKR.
Wij hebben thuis een populatie muggen. Deze muggen kiezen echter continu om mijn vrouw aan te vallen en te steken en mij laten ze met rust. Mijn vrouw heeft genoeg van deze discriminatie en vraagt of er iemand kan helpen om klacht neer te leggen bij het CGKR. Zij beschuldigt mij ten andere ervan met mijn seksistische levensstijl om die muggen zo op te hitsen... Het zou dus best kunnen dat ik verantwoordelijk zal worden gesteld.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie geslaagd is, krijgt een baasje (aangeduid door dezelfde De Witte), wie niet braaf is een spuitje.
![]() |
![]() |
#516 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo van die verzuurde dieren zijn een gevaar voor de maatschappij.
![]() |
#518 | |
|
![]() Citaat:
Maar soit, die discussie is eigenlijk totaal irrelevant, want ik geloof gewoon geen bal van dat flutverhaaltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals: ik geloof geen bal van dat flutverhaaltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
|
![]() Citaat:
LOL.... maar je bent er wel al even mee bezig he..... Dus als je als werkgever een hond hebt die naar niemand van je personeel iets doet maar wel naar een zwarte voorbijganger wild te keer gaat... dan heb je inderdaad een verantwoordelijkheid : je moet zorgen dat die hond geen zwarten gaat bijten. Het zou veel erger zijn moest die werkgever weten dat die hond zwarten bijt en dan een zwarte aannemen. Als die dan gebeten wordt.. wat dan...?
|
![]() |
![]() |