![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
trapt door
![]() |
![]() |
#502 |
Banneling
|
![]() Paulus - Raf
6-0;6-0;6-0 Game, Set & Match: Paulus ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 september 2007 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#504 |
Banneling
|
![]() Beste Nynorsk,
niemand heeft beweerd dat dat "niet mag". Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 september 2007 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik herinner er even aan dat Jukes de onderstaande argumenten eenvoudigweg naast zich neerlegt. Wat moet ik daar dan uit afleiden? 1) Jukes stelt een vraag die uitgaat van de veronderstelling dat homo's hun seksualiteit willen afficheren. Jij bent zelf blijkbaar het levende bewijs dat dat niet de regel is (tenzij je jezelf als een uitzondering zou beschouwen), en ik voel me door dat vooroordeel ook totaal niet aangesproken. Als ik me niet aangesproken voel door de vraag waarom ik mijn geaardheid wil etaleren (omdat ik dat niet doe), hoe kan ik dan in godsnaam antwoorden op die vraag? Hoe kan jij dan antwoorden op die vraag? Er zullen vast wel homo's te vinden zijn die hun anders-zijn willen afficheren, maar ik zit toch niet in die mensen hun hoofd! Wat mij tegenstaat is dat Jukes eerst en vooral generaliseert, en dat hij ten tweede denkt dat ik omdat ik homo in een positie ben om het vermeende gedrag van andere homo's uit te leggen, en dat ik hem zelfs zo'n verklaring schuldig zou zijn. Dit is de omgekeerde wereld. 2) Hij maakt niet alleen het intentieproces van homo's aangaande het afficheren van hun seksualiteit, hij gaat veel verder. Hij zegt dat homoseksualiteit abnormaal is (ben je daar ook mee akkoord?), en leidt bijvoorbeeld ook vlot uit deze thread af dat "ontkenning" dan ook wel een algemene eigenschap van alle homo's zal zijn (nog altijd akkoord?). En als je even gaat grasduinen op dit forum dan zal je zien dat zijn vooroordelen niet alleen tot homo's beperkt blijven. Zo vindt hij het in een andere thread, in het kader van de schoolagressie in Gent, ook "niet normaal" dat het gezin van de jeugdige daders met 6 kinderen uit hun thuisland naar hier geïmmigreerd was. 3) Hij concentreert zijn argumentatie na enige tijd volledig op de avatars op dit forum. Men kan zich daarbij onmiddellijk de vraag stellen in hoeverre een discussie over de avatars van enkele homo's op één bepaald webforum hoegenaamd nog een relevant of zelfs maar een interessant gespreksonderwerp vormen. Daarbij maakt hij nog maar eens een ongefundeerde veronderstelling, namelijk dat de meeste homo's op dit forum een homo-erotische afbeelding als avatar hebben. Dit terwijl hij totaal geen rekening houdt met de waarschijnlijkheid dat er mensen op dit forum actief zijn van wie de homoseksualiteit niet bekend is. Dat argument negeert hij tot twee maal toe. En dan heeft hij het lef om daarna te komen klagen dat de discussie niet serieus gevoerd wordt. Het valt allemaal redelijk eenvoudig samen te vatten : Jukes stelt de vraag aan alle homo's om het gedrag waarvan hij hen verdenkt uit te leggen (dat staat hem vrij). De homo's hier toevallig aanwezig voelen zich door die vraag niet aangesproken en zeggen dat ook (wat hen ook vrij staat). End of discussion. Ik begrijp dan ook echt niet wat Jukes en het Verzameld Homofoob Collectief hier nu nog steeds, tot in den treure, willen blijven proberen om een antwoord te forceren?
Laatst gewijzigd door Doki : 7 september 2007 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() teveel moederliefde. Ze werden teveel verwend.
Volgens mij is dat gedrag aangeleerd door de ouders. Homoseksuelen werden in hun jeugd teveel bemoederd. Maar in de buitenwereld is dat natuurlijk niet meer het geval, in de buitenwereld krijgt hij niet meer dezelfde aandacht. Daarom probeert de homoseksueel zo op te vallen. Dat is één aspect. Vervolgens werd dit gedrag overgenomen en gecultiveerd door de homoseksueel in 't algemeen, het werd een soort handelsmerk. anderzijds : Homoseksualiteit is bovendien geen natuurlijk iets. Daardoor moet het steeds opnieuw bevestigd worden door de aanhangers van deze ideologie. bijvoorbeeld door mee te lopen in een stoet, de zgn "gay parade". Maar ook bevestigd in het alledaagse. Voor homoseksuelen is ook het seksuele aspect heel bijzonder. Dat vormt immers de kern van zijn identiteit. Als normale mensen daar onverschillig tegenover staan, zelfs afwijzend, dan voelt hij zich daardoor misbegrepen. Ik denk dat ik hier toch een zekere waarheid heb neergeschreven. Als de homoseksuelen nu hard beginnen te schelden zijn we zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
|
![]() Behaviorisme.
![]() |
![]() |
#509 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Uw beledigende opmerking over mijn familie zal ik negeren. Schelden is op dit forum een gewoonte, zeker? Laatst gewijzigd door Ultima : 7 september 2007 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 7 september 2007 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat in Juke's vraag een impliciet vooroordeel zit dat gericht is naar alle homo's. Alleen is dit vooroordeel verpakt als een vraag. Ik denk dat het mij vrij staat op zoiets te reageren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals iedereen kan zien zijn homo's mensen zoals anderen. Ook zij kunnen last hebben van lange tenen.
Laatst gewijzigd door Doki : 7 september 2007 om 09:10. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 7 september 2007 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van harte welkom Ultima.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Doki : 7 september 2007 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja we weten dat er ook kussende hetero's als avatar gebruikt worden en ja we weten dat niet alle homoseksuelen hun geaardheid laten blijken door hun avatar... Maar je moet ook eens durven rondkijken...verder dan je neus lang is... Iemand kwam hier zeggen dat hij zijn kinderen niet wil confronteren met bepaalde avatars. Ik kan dat best begrijpen en ik ben hierin zeker niet alleen. Allee vooruit: maak me nu maar weer uit voor homofoob. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
|
![]() Citaat:
Laat iedereen lekker in zijn waarde !
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
die het klaarspelen om een liefdevolle afbeelding uit de oudheid, zoals deze die ik als avatar heb gekozen, af te doen als "homoseksuele provocatie", die geen gelegenheid ongebruikt laten om in elke thread waar homoseksualiteit ter sprake komt hun morele bezwaren bij deze vorm van liefde te afficheren, daarbij nooit een originele idee formulerend, maar zich beperkend tot het schier eindeloos herhalen, na-apen en beamen van andere homofoben, die homo's met een kinderwens ervan betichten een kind te willen zoals een kleuter een hamster wilt, uit puur en bewust eigenbelang, en zonder enig respect voor de noden van het kind, die, pathetisch schermend met pseudo-wetenschappelijke nonsens met alle geweld homoseksualiteit in het verdomhoekje van de psychologische stoornissen trachten te drummen, die zich opwerpen als verdediger van de vrije meningsuiting wanneer het in hun kraam past, maar zich tegelijk oeverloos storen aan uitingen van mensen die niet hun enge levensvisie delen ; voor zo'n mensen heb ik bitter weinig begrip.
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel merk, is dat je pseudoargumenten blijkbaar allemaal opgebruikt zijn. Ik begrijp dan ook dat er voor jou niet veel meer overblijft dan op de man te spelen ipv op de bal. Intriest uiteraard. Paulus. |
|
![]() |
![]() |