![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#52281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Avocado-etenden nwo fascisten hebben niets te dicteren over onze boerengrond. Simpel.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 8 juni 2024 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over het mestdecreet en u zei dat u het gaat intrekken. Alleen weet u op geen centimeter waar dit decreet technisch over gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gij nu beendermeel/bloedmeel of kunstmest op uw land gebruikt, dat gaat naar uw grondwater enzovoort he. En als ze daarna dan nog eens via een ander decreet gaan bepalen wanneer je mag mesten, zijn ze via een complot de boeren aan het tegenwerken omdat die vaccinazi nu ook landbouwgrond bezitten en het monopolie willen.
![]() |
![]() |
#52284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, beender- en bloedmeel zijn biologisch afbreekbare producten he. Het is nog niet half zo verontreinigend dan die pfas dat ze in de Schelde loosden onder het wakend oog van deze politiek.
![]() |
#52285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 8 juni 2024 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel nog geïnteresseerd of u deze zin concreet kunt maken. Geef eens de namen van wie nu landbouwgrond bezit en het monopolie willen. Over hoeveel procent van de landbouwgrond gaat het trouwens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
### Bill Gates Bill Gates is de grootste particuliere eigenaar van landbouwgrond in de Verenigde Staten. Vanaf 2023 bezit hij ongeveer 275.000 acres landbouwgrond, verspreid over 18 staten. Zijn grootste bezittingen bevinden zich in Louisiana (69.071 acres), Arkansas (47.927 acres) en Nebraska (20.588 acres). Deze landerijen worden beheerd via zijn private investeringsfirma, Cascade Investment LLC. Gates investeert in landbouwgrond vanwege het duurzame landbouwpotentieel en als een diversificatiestrategie voor zijn beleggingsportefeuille?20??*bron??21??*bron?. ### China Chinese entiteiten hebben ook geïnvesteerd in landbouwgrond in de VS, zij het op kleinere schaal vergeleken met Bill Gates. Volgens de meest recente rapporten bezitten Chinese investeerders ongeveer 383.000 acres landbouwgrond in de VS. Dit omvat verschillende soorten landbouwgrond, bosgrond en andere agrarische eigendommen. Deze investeringen worden vaak met argwaan bekeken vanwege geopolitieke zorgen?20??*bron??21??*bron?. ### Het Vaticaan Het directe eigendom van landbouwgrond door het Vaticaan in de westerse wereld, specifiek in de Verenigde Staten, is niet goed gedocumenteerd of significant. De investeringen van het Vaticaan richten zich meestal meer op onroerend goed, financiële instrumenten en culturele eigendommen dan op landbouwgrond. Eventuele agrarische bezittingen zouden waarschijnlijk klein zijn in vergelijking met die van grote particuliere investeerders zoals Bill Gates of institutionele investeerders zoals die uit China?20??*bron??21??*bron?. Samengevat, terwijl Bill Gates de meest prominente individuele eigenaar van landbouwgrond in de VS is, hebben Chinese entiteiten ook aanzienlijke investeringen gedaan in Amerikaanse landbouwgrond. Het Vaticaan lijkt echter geen belangrijke speler in deze sector te zijn. ChatGPT4
![]() |
![]() |
#52288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
willen ze na die decreten bepalen wanneer en wat de boer mag mesten, ja of neen?
![]() |
![]() |
#52290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aldus heb ik u getoond dat er eerst een massale overname in landbouwgrond was alvorens ze de aanval op onze boeren inzette.
En toevallig zitten de kopfiguren van de pandemie er mee tussen seg, toevallig!
![]() |
#52291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://agtecher.com/unveiling-the-s...y-in-farmland/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben niet feilloos, maar ik tel 1 en 1 altijd als 2 op. Ons land is te klein om mee te gaan in dat globalisme van wat ik niet anders dan derde rijkers kan klasseren.
![]() |
![]() |
#52294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel, ik koop mij gewoon landbouwgrond om schijt aan de wetten van mensen te hebben en te boeren lak as God het mij gegund heeft. Simpel.
![]() |
#52295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft God u dan niet die lanbouwgrond gegund? Hoezo? Waarom moet u ze dan kopen? U kunt net maar kopen en verkopen omdat er "wetten van mensen" zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft zelf een bron gegeven die aantoonde dat vaccinazi massaal landbouwgrond opkochten? Waarvan moet je dan nog een bron hebben?
![]() |
#52298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik koop dus eerlijk om het bedrog te ontlopen ![]()
![]() |
![]() |
#52299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zult ook maar die grond als landbouwgrond kunnen kopen als "die wetten van mensen" hebben bepaald dat het landbouwgrond is. |
|
![]() |
![]() |