![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#5241 |
|
Parlementsvoorzitter
|
De Erectus stierf 400.000 jaar geleden uit , sapiens en neanderthaler ontstonden een 200.000 jaar geleden.
Betrokken link heeft het over suggesties die evolutionisten maken ; misschien heeft die rare Erectus zich 400.000 jaar geleden geleidelijk opgesplitst in Sapiens en Neanderthaler. Bewijs , geen botje , steeds again suggests .
|
|
|
#5242 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dus op zich is het eigenlijk aannemelijker te geloven dat we hier gezet zijn?
Aangezien er geen enkele (bewijsbare) link te vinden is van onze stamboom. (geintje he mannen)
|
|
|
#5243 | |
|
Minister-President
|
Ha ha ha ha ha!
Citaat:
Ik heb u eerst een vraag gesteld, mijnheer just-the-facts. Noem mij één fundamenteel fysiologisch verschil tussen een hond en een kat, aub. |
|
|
|
|
|
|
#5244 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is reeds lang een vaste veronderstelling dat bepaalde 'strains' van de mens zijn uitgestorven, juist in competitie met andere strains. Wat is dan precies het standpunt van de creationist? God heeft gelijktijdig tientallen verschillende genii van homo geschapen en die zijn allemaal gelijktijdig de aarde beginnen bevolken? |
|
|
|
|
|
|
#5245 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
En begin niet over diersoorten die door evolutionisten soorten genoemd worden maar nog steeds vruchtbare nakomelingen kunnen krijgen met elkaar . En waarom zit je hier steeds over dat fysiologisch verschil tussen honden en katten te memmen , wat heeft dat nu met de discussie te maken , een hond heeft 42 tanden , een kat 30 tanden , een hond heeft 1.700 smaakpupillen een kat 500 . Who cares
|
|
|
|
#5246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik schaam me wel enigszins voor mijn dt fouten, maar hoop dat de inhoud mag primeren.
|
|
|
|
|
|
#5248 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
De homo sapiens bestaat al 200.000 jaar, de genus homo veel langer. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#5249 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De 20000 tot 50000 jaar dat de mens de wolf domesticeert zijn te weinig om een soort te vormen. De verschillen tussen rassen lijken groot omwille van artificiële selectie. Natuurlijke selectie is trager, en dat laatse heb je nodig voor soortvorming. Mutaties worden niet 'gekweekt' bij het creeëren van honderassen. Probeer eens in 'geologische' tijd te denken. |
|
|
|
|
|
|
#5250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5251 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik heb de link al gegeven op een ander onderwerp over evolutie ( nu geen tijd meer om link te zoeken , we gaan paling in t'groen gaan eten Op zo'n manier hebben ze altijd , als er geen nieuwe soorten bijkomen maken ze er kunstmatig bij. Zo werkt het niet , zolang 2 rassen vruchtbare nakomelingen kunnen krijgen met elkaar blijven het rassen . Ik heb bij die betrokken post ook mijn beklag gedaan dat alle soorten ganzen , eenden en zwanen nog vruchbare nakomelingenn kunnen krijgen met elkaar en toch soorten genoemd worden door evolutionisten
|
|
|
|
#5252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als besnedene wens ik je alleszins veel succes toe. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2009 om 17:32. |
|
|
|
|
|
|
#5253 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Desalniettemin, een kat kan niet voortplanten met een hond, en toch kan jij geen fundamenteel macroscopisch verschil aangeven. Hoe verder? |
|
|
|
|
|
|
#5254 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat ik me in naam van degenen die Europa niet in een nieuwe middeleeuwen willen zien storten me hiertegen mag verzetten. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat achter dit gedachtengoed verscholen gaat een poging tot verknechten van een beschaving. Laat me raden 'syndrome' jij bent ook voorstander van het uitbreiden van het systeem van privéscholen.
|
|
|
|
|
|
#5255 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Is er dan geen enkel beginnend advocaat die wereldwijd (of op zijn minst landelijk) zijn naam wil maken? Zelfs MET respect voor godsdienst is deze keuze onbegrijpbaar. Een ouder die zijn kind een mooie tattoo zet wordt al in de bak gesmeten of kan het hoederecht verliezen. (terecht trouwens) Maar iets ECHT onomkeerbaars, dat kan geen kwaad.
|
|
|
|
#5256 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#5257 |
|
Minister
|
Dat zijn geen fysiologische, maar morfologische verschillen.
|
|
|
|
|
|
#5258 | |
|
Burger
|
Citaat:
Micro-evolutie is evolutie! Kleine opeenvolgende genetische veranderingen zijn meer dan voldoende om evolutie te verklaren. Deze kleine maar subtiele modificaties zijn de puntmutaties, deleties, inserties en activatie van transposons die worden gezien in modern genetisch onderzoek en die onbetwistbaar zijn (=micro-evolutie). 6 miljoen jaar scheidden de mens en de chimpansee van hun gemeenschappelijke voorouder. Er is geen sleutelgen te vinden dat ons plots heeft gescheiden, er is geen duidelijke streep in de tijd waar wij mens zijn geworden en de chimpansee de chimpansee. Op 6 miljoen jaar is er veel micro-evolutie mogelijk, get over it: er IS evolutie! Als je het nog steeds niet wil zien dan is dat jammer... |
|
|
|
|
|
|
#5259 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 20 augustus 2009 om 12:49. |