![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#52661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "nul-komma-nul-nul-nul-één-percenter-in-z'n-kremlin" is rechtstreeks verantwoordelijk voor de dood van - heus wel - meerdere duizenden mensen uit 'zijn eigen' gemeenschap, een gemeenschap die hij bovendien onafgebroken bedriegt en besteelt.
Volgens ALLE woordenboeken die ik in mijn bibliotheek kan vinden, is dat een échte 'volksverrader'; tegelijkertijd zowel een prototype als een schoolvoorbeeld. ![]() Maar misschien zijn uw woordenboeken elders geschreven, op een ander tijdstip, en ook nog in een andere taal. Wat denkt u: is de Schatrijkste Schurk van Zzombieland 'een andere' die respect verdient? ![]() Zo ja, waarom/waarvoor dan wel? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een méér dan écht tegenvoorstel: 1) De Zzombies trekken zich tot de laatste man uit Oekraïne terug en plegen vervolgens collectief zelfmoord. 2) Rusland schenkt de tijdens de Winteroorlog gestolen gebieden aan Finland terug. 3) Kaliningrad, de Kaukasus én Siberië worden door Rusland ontruimd en aan wat rest van de oorspronkelijk bevolking overgedragen. 4) Poetin & C° geven al het van de Russische bevolking gestolen geld mét intrest aan die bevolking terug. 5) De onroerende goederen van Poetin & C° worden per opbod verkocht en de opbrengst wordt integraal overgemaakt aan het Oekraïense Ministerie van Financiën. Wie dit genereuze & ruimhartige voorstel weigert is verantwoordelijk voor alle verdere bloedvergieten. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 juni 2024 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen praten ze u een nieuw vijandsbeeld aan die ge opnieuw dood wenst om u gered te voelen. ![]() TV afzetten (althans dat nieuws enzo) kan zeer zeer zeer verlossend werken djimi. ![]() Als ge gaat zien wat u persoonlijk aangedaan is, gaat ge uw pijlen misschien op de juiste mikken.
![]() |
![]() |
#52664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al bijna 40 - VEERTIG!!! - jaar geen TV meer, en als ik waar dan ook kom waar een TV aanstaat, trap ik het zo snel mogelijk weer af. Hoe 'verlost' ben ik daarmee dan volgens u? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dan de kaas voor uw doodswensen jegens uw vijandsbeelden?
![]() |
#52666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal Gorgonzola, soms - als 't niet te warm is - Pecorino. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De historische volledigheid noodzaakt me u uw lijstje aan te vullen: ook teruggave van de stukken die Moskou zich wederrechtelijk heeft toegeëigend van de Baltische republieken na WO II.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen even serieus, waarom wenst U ze dood? Wat is de bron daarvan?
![]() |
#52669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bron? Mijn warm hart en mijn niet-onscherp verstand: < de vijand(in) van mijn vijand(in) is niet noodzakelijk mijn vriend(in) > MAAR < de vijand(in) van mijn vriend(in) is wél mijn vijand(in) > !!! Als 'ze' er niet mee waren begonnen bommen en granaten te smijten op de huizen, de scholen en de repetitielokalen van mijn vriend(inn)en en als 'ze' niet om de zoveel tijd zouden dreigen met "nuclé hair" had ik er ooit misschien nog door één en dezelfde deur mee gekund. Nu kunnen 'ze' ze stoven, in een op 250° voorverwarmde oven. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52670 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52671 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52672 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52673 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die grote roeptoeter heeft zelfs meerdere eigendommen in Italië waar hij tot voor kort heel graag zijn vrije tijd doorbracht. Stel je voor, in dat duivelse Westen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je insteek verhult dat het aangebodene zeer genereus is.
![]() |
#52675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is omdat ik onderzoek doe in die zaken dat ik interesse had. Zelf was ik daar ooit ook vatbaar voor en liet ik me ook vijandsbeelden aanpraten. Tot ik door had dat de vijand zelfs neffe mij slaapt en in mij leeft.
![]() |
![]() |
#52676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland weet heel goed waar de koe gebonden ligt.
![]() |
#52677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() = = =
Waarschuwing: het onderstaande zal niet op uw TV komen = = = Het gaat om het volgende. Het petrodollar akkoord, een bilateraal akkoord getekend op datum van 8 juni 1974, en afgesloten tussen enerzijds de dollarzone en anderzijds de olie [Saoedi-Arabië], dat bepaalde dat Saoedi-Arabië zijn olie zou verkopen enkel en alleen in Amerikaanse dollars, een akkoord dat een looptijd kende van 50 jaar, is komen te vervallen omdat Saoedi-Arabië het niet wil hernieuwen. Vanaf zondag 9 juni 2024 laatstleden is het akkoord bijgevolg niet meer geldig. Saoedi-Arabië wil vanaf nu olie kunnen verkopen in meerdere munteenheden, inclusief: de munteenheid van de Chinezen [de YUAN] de munteenheid van de Europeanen [de EURO] de munteenheid van de Japanners [de YEN] = = =
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 juni 2024 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na zijn ontmoeting met Zelensky weigerde de kroonprins van Saoedi-Arabië,BRON
![]() |
#52679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Assen van rode vaarzen worden weldra in reinigingsrituelen ingezet. Inflatie zal als nooit tevoren zichtbaar worden. De hoer is veroordeeld.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 15 juni 2024 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amerika wordt ook omsingeld as we speak.
Meer kernkoppen dan boten. Het is zeer fout er van uit te gaan dat ze ons zal komen helpen, daar het gros niet eens de rekening betaalde en de grootste kost aan Amerika liet. Ik denk dat ze weldra Amerika zullen aanvallen en kort daarna ons. Als ze wapens leveren die tot in Rusland reiken, worden we allemaal in het verhaal betrokken. Ge kunt dan opnieuw roepen dat het die stoute Rus was, terwijl meerderen opriepen tot een kleiner verlies.