![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5281 |
Banneling
|
![]() Dit bericht is verborgen omdat Mephisto op jouw negeerlijst staat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5282 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kan zo ook 1 persoon opnoemen (hoe heet die zot) die beweerde met 2 engelen in contact te staan en zodoende met de "heilige geometrie" de wereld te kunnen redden. Als we allemaal maar genoeg zouden mediteren (goed idee!) en genoeg zouden storten (slecht idee). Waar het op neer komt, is dat mensen conclusies trekken uit zaken waar ze geen verstand van hebben, om een gevoel van overtuiging en zekerheid te scheppen naar zichzelf toe. Religie dus. En het nadeel hiervan is, dat overtuigingskracht groeit met het aantal mensen dat, gepakt in de eigen onzekerheid, gaarne even wil luisteren. wil ps. iemand dit even quoten? Want ik sta, voor zover ik weet, op Pinda's negeerlijst.
![]() |
![]() |
![]() |
#5283 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Metamorphoses sive asinus
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wedden dat het weeral parels voor de zwijnen worden? Nog een geluk dat Straddle zo wijs is!
![]() |
![]() |
#5284 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Massagraf in Montreal van kinderlijkjes. Wat heeft dat te maken met st Mary & st John? Voorbeeldje: "These discoveries were leading me to realise there is a connection in some way with the Royal Castles and palaces." - leading me to realise - wat betekent dat precies? Dat betekent -volgens mij- dat 1+1=3 opeens logisch klonk. Let op, het gaat verder: "Places linked to the Queen Mother, cropped up time and again. So often I could not ignore them." - In de naam van God worden de meest waanzinnige acties uitgevoerd. Dat maakt God toch ook niet schuldig en/of verantwoordelijk aan die acties? Dat heet enkel "worshipping". Een proces dat door koninkrijken vaak wordt toegepast en wat soms tot rare uitwassen leidt. (Mensen die mensen offeren om bij de koning in een goed blaadje te komen, bijvoorbeeld). We zijn er nog niet: "When the QM died, somehow everything gelled together. This is a pattern." - Degene die dit schreef (die 4 zinnetjes hierboven) heeft volgens mij zelf last van waanbeelden. Zo geobsedeerd door de QM, dat haar dood ervoor zorgde dat "alles helder werd". Tsja, hoe ziek kun je worden, gedurende 1 mensenleven? ps. iemand die dit wil quoten? Want ik sta op pinda's negeerlijstje
![]() |
![]() |
![]() |
#5285 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, operatie "how can I save my dumb ass" door Turkje...
Citaat:
Citaat:
Kom maar af met je vijven en zessen. Er is maar één reden voor: je bent een monumentale nep intellectueel die door de mand valt. 2. Bewijs jij dan maar eens zonder links wat jij zegt. De bal ligt in uw kamp. Probabiliteit dat dat zal gebeuren: zero! Zoniet: veel schrijfgenot! Citaat:
Citaat:
In navolging van jou eisen zal ik jou ook de keuze laten... laat uw kinderachtig gedoe achterwege of doe een poging tot discussie. .
![]() |
![]() |
#5286 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Behalve wat zelfbevredigend gesnotter van Straddle, niets nieuws onder de zon vandaag.
Wat een mooie dag !
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 20 april 2006 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5287 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Interessante reeks van Muntz en De Wit (Nederland), over complotten, politiek en macht en de drijfveren erachter.
Merk op dat van Muntz en de Wit hier en daar hinten dat ze in de nieuwe wereld orde geloven. Ze leggen ook een Nederlandse politieker die lid is van de Bilderberg groep het vuur aan de schenen. Ook wordt er in een aflevering ingegaan op 9/11. Diegene die denken dat grote samenzweringen niet kunnen bestaan zouden dit best even bekijken. Op onderstaande link zijn alle 6 afleveringen te zien. http://www.rvu.nl/rvu.php?i=1&l=0&n=593 Tekst en uitleg: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5288 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5289 |
|
![]() Ik moet u ook bedanken, weer een bevestiging dat ik Mephisto niet te snel van mijn negeerlijst zal zwieren.
Laatst gewijzigd door exodus : 20 april 2006 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5290 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5291 | |
Banneling
|
![]() Zoals voorspeld!!!
Ze zijn ons weer eens lekker aan het systematisch desensitiseren (voor de satanische rituelen!) Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5292 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Maurice Strong,een NWOer.
De top VN gezant voor Noord-Korea zal zijn werk voor de VN opschorten terwijl onderzoekers zijn banden met een Zuid-Koreaanse zakenman nagaan die onder beschuldiging staat in het VN Oil-for-Food schandaal in Iraq... Over Maurice Strong ![]() Hij is Bilderberger,Trilatteral Commission,Counsil on Foreign Relations en Club of Rome... Strong speelt verder onder meer een rol in het New Age gebeuren,UFO's en heeft zijn "International Spiritual Community Baca... Een echte NWOer...onder de vleugels van een andere;D. Rockefeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5293 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, eerste werk voor jou elke dag: checken hoe je daags voordien voor schut werd gezet. Oogsten wat je gezaaid hebt en reciprociteit! Daar gaat het nu om sulleke. Begrijp jij dat eigenlijk wel?
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 20 april 2006 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5294 |
Banneling
|
![]() Iemand heeft in hier gevraagd of de door mij genoemde reptielen
'eieren' leggen. Ik hab, dacht ik, beloofd dat uit te zoeken want dat wist ik ook niet. Maar inderdaad, ze leggen eieren, en deze liggen meestal uit te broeden in de vochtige kelders van de kastelen (o.m. in Frankrijk) Weet je wel? Waar ze ook de satanische rituelen houden! ![]() Ik ga een en ander nog verder uitzoeken en als jullie het willen zal ik jullie op de hoogte houden. Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5295 | |
Banneling
|
![]() Hou U vast en niet lachen!!! LOL
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5296 | |
Banneling
|
![]() tsja, en ook niet huilen
![]() Citaat:
LvK,A en M:http://infowars.net/articles/april20...06Database.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5297 | |
Banneling
|
![]() [SIZE="3"]it's a wonderful, wonderful new world (order!)[/SIZE]
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5298 | |
Banneling
|
![]() [SIZE="4"]ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ZZZZZZZZZZZZ zzzzzzzzzzzzzzzzzz[/SIZE]
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5299 | |
Banneling
|
![]() [SIZE="3"]Och draait U zich nog maar eens lekker om!!! pffff[/SIZE]
Citaat:
L: http://www.silicon.com/publicsector/...9158087,00.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5300 | |
Banneling
|
![]() en dan maar weer nog even over het Judas evangelie en all that jazz!
Citaat:
LvZ: http://www.rinf.com/columnists/news/...-of-judas-cult Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |