![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op een bepaald niveau is er geen links en rechts meer , maar enkel de heersende elite waarbij deze min of meer tegenpolen (links en rechts) zeer handig zijn om de focus van de echte macht weg te houden.
Laatst gewijzigd door exodus : 17 april 2006 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5262 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar democratsteve schijnt zich nog te beraden op zijn antwoord. Hij mag voor mij gerust zijn tijd nemen, maar ik hoop wel op een antwoord. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 17 april 2006 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5263 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar aangezien u aandringt. Lees toch nog maar eens WAT ik schreef?? Niet dat wat jij nu komt vertellen. Mijn antwoord was op de post van u waarin u stelde: Citaat:
Ik maakte er u enkel attent op dat er ook vele NWO “believers” zijn die kritiek uiten op (extreem) rechts, wat betekent dat UW stelling niet opgaat. Duidelijk genoeg? Voor de rest kan ik me aansluiten op wat exodus u antwoordde.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 17 april 2006 om 18:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5264 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#5265 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen.
![]() |
#5266 | |
|
![]() Interessant artikel dat de vergelijking maakt tussen de NWO en een partij schaak.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5267 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven dat ze hun kritiek al op voorhand goed hebben leren counteren. Vergelijkingen zijn immers altijd onderhevig aan imperfectie...
![]() |
![]() |
#5268 | |
|
![]() Interessant artikel over Bill Clinton en het toont aan welke criminelen er aan de top staan. Als je denkt dat Bill Clinton ijvert voor vrede en een plichtsbewuste leider is die inzit met de mensheid think again.
Citaat:
http://www.illuminati-news.com/bill-clinton's-criminal-background.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 18 april 2006 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5269 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Een verder staaltje van de "goede wil" en de "consequente houding" van turkje:
Eerst vraagt hij Citaat:
Ik antwoord: Citaat:
En dan komt de bekende truuk met de waterpijp: Hij isoleert uit mijn bovenstaande antwoord, in zijn inmiddels gekende stijl: Citaat:
Moet ik voor meneer hier opnieuw de links gaan plaatsen die spreken over fraude?? Speel met uw eigen waterpijp hé kerel. Conclusie: Ik heb het al gezegd hé... goede wil, intellectuele eerlijkheid en een beetje wijsheid zijn bij hem niet te vinden, terug over naar de tirades dan maar? .
![]() |
![]() |
#5270 | |
|
![]() Citaat:
... Turkje discussieert niet graag ... Hij gaat niet graag in gesprek ... Let it be and you'll feel a lot better
![]() |
![]() |
#5271 | ||
|
![]() China is een typevoorbeeld van hoe de NWO het wil. De doelstellingen van de NWO zijn in dat land al het verst gevorderd. Zoals NWO frontman David Rockefeller eens zei in de jaren 70:
Citaat:
Onderstaande artikel gaat in op deze facetten waar het individu ondergeschikt is aan de machinisaties van de staat. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 19 april 2006 om 10:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsja, ik vind dat iedereen vrij is te denken wat ie wil. Aan het forum hier te zien zijn we nog lang niet zover! maar swoa. Over de reptielentheorie heb ik al een en ander gezet hier op de thread. En voor mij is de 'reptielen-theorie' (wat nog niet eens het hele verhaal is) "the crux of the matter'. o.m. ivm de satanische rituelen. Verder heb ik contact met 1 iemand in USA die mensen heeft ge-de-programmeerd, die geprogrammeerd zijn door deze 'reptielen'. Die persoon heeft heel veel info verkrijgen over de illuminati tijdens het de-programmeren. verder 'ken' ik nog een iemand die uit de illuminati is gestapt en ook hij zegt dat we door shape-shiftende reptielen worden 'geleid'. Nou ja, belazerd is een beter woord. Door dit en wat andere persoonlijke ervaringen ben ik er van overtuigd dat dit verhaal klopt. Komt iemand met een beter verhaal dan ruil ik hem zo in. Maar als je er naar durft te kijken zijn de aanwijzingen joekels groot. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5273 | |
Banneling
|
![]() It's a wonderful world!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5274 | |
Banneling
|
![]() [SIZE="5"]eyes wide shut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/SIZE]
en terwijl dit gebeurt, discussieren we er over, sic!!! Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5275 | |
Banneling
|
![]() Zoals ik en anderen al die tijd al lopen te verkondigen, en men liever een
intellectuele discussie heeft in plaats van er wat aan te doen!!! ik walg ervan! Citaat:
en ga maar door en door.. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 19 april 2006 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5276 |
Banneling
|
![]() Voor de kenners!
![]() zonne-logo van de jezuieten!! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5277 | |
Banneling
|
![]() en met een klein beetje occulte en geschiedkundige en illuminati-kennis
kan je er achter komen dat Ophra wat verzwijgt! Oprah draai je maar om, zoals haar productie studio heet. Dan krijgen we dus Harpo, en waar denk je dan aan? Juist! Aaan Haprocrates, de god van de stilte! Herinner je Harpo nog van de Marx-Brothers, die 'stom'was Juist! En verder is Harpocrates een verwijzing naar de zon! En wat de meeste mensen zowieso niet weten is dat Oprah, zwaar, zwaar ge-mind-controlled is door de illuminati! Btw iedereen die op zo'n soort post zit. Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 19 april 2006 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5278 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5279 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als u even nadenkt, dan weet u ook dat het binnen schaak voor een mens vrijwel onmogelijk is om meer dan 7 zetten vooruit te denken. En dan gaat het enkel maar om 64 stukken, niet om een complexe wereldbevolking. "Reverse Engineering" is een heel eenvoudige manier om te beweren dat alles een samenzwering is. Omdat we allemaal hier op aarde zijn, staan we met elkaar in contact. Wij beïnvloeden elkaar allemaal, en meestens niet bewust.. ach, waarom zeur ik ook nog. Dat is hetzelfde als tegeen een VB-er vertellen dat zijn partij racistisch is. Dan krijg ik ook in alle toonaarden te horen dat dat 1. terecht is en 2. niet waar. Dus ja, veel plezier maar weer. Spijtig dat NWO de "internationale politieke agenda" van politics.be overheerst. Maakt het forum een stuk minder aantrekkelijk..
![]() |
![]() |
![]() |
#5280 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() 't is wat..
![]() |
![]() |