![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet NVA doen bij splitsing van het Kartel ? | |||
Samengaan met Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
17 | 19,10% |
Samengaan voor een echt Vlaams kartel met Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
32 | 35,96% |
Als onafhankelijke partij opkomen |
![]() ![]() ![]() |
38 | 42,70% |
Samengaan met nog een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,25% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij ontgaat je punt volledig, ik ben pro-Groot-Nederland, dus wat bedoel je met 'waarom niet'?
|
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA blijft een blok aan het been van CD&V. Afschaffen die kartels met tegengestelde ideeën. VLD laat Leterme gaar worden in eigen sop mits wat druk op de ketel. Afwachten. Het resultaat is nogal voorspelbaar. Het interview in DS met Dewael en DeGucht sprak boekdelen.
|
![]() |
![]() |
#523 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag dat vragen.
Ik ben in de eerste plaats Vlaming en Vlaanderen heeft onder geen beding Nederland nodig om te kunnen bestaan . Zelfs Brabanders van Nederland voelen zich meer verbonden met Vlaanderen dan met Nederland en velen zouden niets liever willen dan voortaan bij Vlaanderen te behoren. Dat Nederland maar al te graag Vlaanderen zou opslorpen is begrijpelijk. Voor Brussel , Antwerpen, Gent en Zeebruggen. Eens we in die klauwen zitten hebben we weer niets meer in de pap te brokken. Vlaanderen is niet, zoals zo vele willen beweren, te klein om op zich te kunnen bestaan. Kijk maar naar al die andere kleine Vrijstaten die Europa telt. Nergens anders is de welvaart zo groot |
![]() |
![]() |
#526 |
Minister-President
|
![]() Luxemburg, Zwitserland, Monaco, Liechtenstein, enz... zijn fiscale paradijzen voor de rijke sjoemelende medemens.
|
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door hun welstand zijn er uiteraard meer rijke of beter begoede burgers. En wat is daar mis mee? Dat bewijst alleen wat ik heb gezegd. |
|
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbeter de wereld, verwijder jezelf.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps Zwitserland daartussen zetten, da's toch wat overdreven, hé ?!? |
|
![]() |
![]() |
#531 |
Parlementslid
|
![]() Ook Denemarken, Noorwegen, Finland en Ierland hebben een kleinere bevolking dan een onafhankelijk Vlaanderen zou hebben. Daar zitten er niet minder of meer sjoemelaars dan elders.
|
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan wel zijn, maar dat is nog geen reden om erover te gaan zagen, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij ook zo één van die moraalridders van de Groen misschien?
Laatst gewijzigd door Garry : 28 januari 2008 om 08:53. |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw hoofd in 't zand steken wel misschien? Je kunt beter de realiteit onder ogen zien. Blind zijn voor de realiteit is nog nooit en voor niets een oplossing geweest! Maar ik geef toe dat het onderwerp bij velen zeer gevoelig ligt.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 januari 2008 om 08:49. |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je Anna. Inderdaad, Zwitserland hoort daar helemaal niet in thuis. Dit punt had ik ook nog willen vermelden maar ‘k ben het vergeten. Waarom willen ze Vlaanderen altijd maar terug op één of andere manier koppelen aan Nederland? Ik verta daar geen bal van.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 januari 2008 om 09:01. |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als je dan toch een campagne op poten zet om uit protest je stem weg te gooien, doe dat dan met een keuze die voor iedereen aannemelijk en neutraal is. Stemmen op het vb is niet neutraal en voor iedereen aannemelijk want ik stem niet op programma's die mij niet aanstaan. Stemmen op iets als Nee of een complete boycott is wel neutraal van kleur en voor iedereen aannemelijk. |
|
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Vlaamse onafhankelijkheid is nu wel bespreekbaar gemaakt. Twee jaar geleden was het volstrekt ondenkbaar dat ik me in het milieu waar ik momenteel in vertoef als vlaamsgezinde zou outen. Dat is nu toch wel anders hoor. |
|
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |