![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarmee dus maar weer eens is aangetoond dat de islam helemaal niet zomaar een religie is, maar een totalitaire doctrine die niets in onze contreien te zoeken heeft. Nu niet en nooit niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Zeg nooit nooit, dat is een ding wat ik ooit geleerd hebt.
![]() |
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het antwoord op deze vraag "ja" luidt, dan toon je dus ook alweer aan dat islamieten hele lange, gevoelige tenen hebben, én dat alleen hun mening en alleen hun visie verkondigd mag worden. En dat, undiscovered, kenschetst een totalitair wereldbeeld. Citaat:
... waarmee je met je uitspraak dus wilt zeggen dat de islam wel degelijk in onze contreien iets te zoeken heeft, en waarmee je dus ook aangeeft dat het een veroveringsreligie is die uit is op totale overheersing op alle maatschappelijke vlakken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Met dat van de Koran bedoelde ik dat de kritiek die jij op dat boek hebt mss ook voor uzelf zou kunnen gelden. (en dat boek is dan nog meer dan duizend jaar oud, u zou toch beter moeten weten) [En als u dat wilt noteren, mij niet gelaten. Ik vind kritiek op de Koran niet echt moeilijk en bijgevolg vrij banaal, maar als u dat zo bijzonder vindt...] Op deze manier zou u gewoon al onze rechten in gevaar brengen, van zowel de Belgen als de allochtonen (die meestal ook Belg zijn, hoe ga je de fameuze 'Belgen van allochtone afkomst' zomaar buitensmijten? Iedereen die niet tot en met zijn grootouders kan bewijzen dat hij geen marokkaans/ moslimbloed heeft ofzo? (sounds familiar)) Bon, het doet er niet toe. U type zal toch nooit eerste minister worden en zulke voorstellen zouden nooit in een referendum goedgekeurd worden. (het volk is nu ook niet helemaal achterlijk) Bovendien is onze democratie beveiligd tegen zulke dingen en zou Europa tussenkomen. Jezus, bedenk nu eens een normale oplossing? Deze discussie is barbaars en nutteloos. Laatst gewijzigd door morgen : 22 mei 2008 om 04:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Schepen
|
![]() Mja ik vind dat ook totaal geen probleem en ik heb op zich ook geen probleem met eender wie die hier iet typt. (Sommige mensen hebben dan wel 'niet de minste sympathie' voor mij of wensen mij 'zeker geen geluk' of zelfs een orale-gsm-verkrachting toe. Mja, als zij zich niet volwassen kunnen gedragen is dat hun zaak.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je kunt in een seculiere staat toch perfect je geloof beleiden én je hebt de vrijheid om een ander geloof te hebben of niet te geloven. Ook al weet je zeker dat je je geloof nooit zult afzweren (maar zeg nooit nooit natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's typisch voor superschurken en moslims. Ik wens je een perfect Islamitische 27meter lange Adam toe.
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De afkomst mag inderdaad als maatstaf gebruikt worden. Ik ben altijd voorstander geweest om het kaf van het koren te scheiden, d.w.z. dat ik best enige goede ideeën heb opgemerkt in zowel de (uiterst) linkse als rechtse doctrines, en dat het niet is omdat zulke regime's grove, onvergeefbare fouten gemaakt hebben dat "het kind met het badwater moet worden weggegooid", en dat niets van hun politieke en economische systemen dus mag gebruikt worden. Integendeel, men moet er een synthese van maken, al het goede houden en de rest weggooien. Het lijkt mij logisch dat als men speciale maatregelen neemt om de misdaad onder de vers geïmmigreerde bevolkingsgroepen aan te pakken, men hun stamboom nagaat, om eventueel de belgische nationaliteit, indien misbruikt, weer af te pakken. Even normaal is het dat deze maatregelen niet toegepast worden op autochtonen wiens voorouders hier wonen sinds eeuwen... Verder, dat ik geen 1ste minister word, dat zit er dik in ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hebt ooit eens gehoord over consequentie doch onmiddellijk besloten er niets mee te maken willen hebben?
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste bestaan er verschillende ahadith waarin Aisha vertelt dat ze door uw profeet serieus werd geslagen omdat ze hem 's nachts was gevolgd en toch wel net op dat moment de engel Gabriel onzichtbaar aan hem verscheen zeker! Zeg me nu niet dat je dit nog niet wist? En de siwak - ook wel ridicuul door imams als "tandenstokertje" vertaald, is een STRUIK waarvan de takken gebruikt werden en worden om de tanden te reinigen. In het Nederlands vertalen we takken van struiken als "twijgen". Een bos twijgen, samengebonden zoals de arabieren hun siwak twijgen samenbonden om tijdens hun nomadenbestaan gemakkelijk mee te kunnen nemen, heet ook wel ROEDE. Citaat:
![]() Als je nog iets wil weten dan moet je het maar vragen hoor meisje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 mei 2008 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=8RsysfGN0Iw ik vind het maar bizar. (van disfunctionele huwelijken gesproken) 'bijvoorbeeld als een kameel niet wilt vertrekken blablabla' --> achterlijk Laatst gewijzigd door morgen : 22 mei 2008 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Undiscovered; ben je voor een Islamitische staat omdat ik de koran staat dan niets boven het woord van Allah magstaan? Dus de wet gemaakt door mensen niet te erkennen valt?
Want dat zeg je toch als je voor een Islamitische staat bent; dan vormt religie als ideologie de basis voor het politiek, juridisch en sociaal leven. Van mij mag je dat gerust zeggen maar ernaar streven in Vlaanderen zie ik als bedreiging voor de democratie, scheiding van kerk en staat en mensen rechten! Als je de democratie en scheiding kerk en staat niet ziet zitten; wat doe je hier dan? |
![]() |
![]() |