![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Islamitische feestdag invoeren? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
29 | 17,68% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
126 | 76,83% |
misschien |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,49% |
Aantal stemmers: 164. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er zich maar één godsdienst als staatsgodsdienst mag gedragen? Mooie gelijkheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als die gelijkheid er is in de islamistische landen dan hier ook, maar ik vrees dat de gelijkheid daar niet telt...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Parlementslid
|
![]() liever geen feestdagen voor een haatdragende, homofobe, seksistische en racistische religie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eenrichtingsverkeer zal uiteindelijk leiden tot een totale oorlog of onderwerping.
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén erkende godsdienst dus, verder mag eenieder geloven wat hij wil, maar zeker niets opeisen en verlangen van de staat in verband daarmee. Niet op school, niet op het werk, niet in het gevang, nergens en nooit. Geen geld, geen speciaal voedsel, geen aangepaste werkuren, niets, nada, nothing, niente ! Katolieke kerken en kapellen die niet meer onderhouden worden, worden staatsbezit, en de staat kan daarmee aanvangen wat hij wil : openbare bibliotheken van maken, concertzalen, opvangcentra voor daklozen, gelijk wat, maar géén moskee's of andere tempels voor exotische religie's. En de RKK krijgt er geen enkele eurocent voor, als ze die gebouwen niet kunnen/willen onderhouden verliezen ze er het eigendomsrecht op, als vergoeding voor de kosten die dit meebrengt voor de staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En daar moet iedereen dan maar tevreden met zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Onze feestdagen komen voort uit onze katholieke achtergrond, en moslims moeten ook dat weer niet komen verkloten. Laatst gewijzigd door F.B. : 7 januari 2012 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom een uitzondering maken voor 1 religie? Historische redenen zijn niet echt doorslaggevend meer, want op die fiets proberen de anti- en pro Israël debateurs hun gelijk te halen. Aantallen zijn ook zo'n arbitrair gegeven, met als voorbeeld de instroom en kweek van moslims. Snel aangepast, die demografische curve nietwaar.
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Ik heb de religieuze fesstdagen geseculariseerd
door offdagen te voorzien voor elke religie en levensovertuiging offdagen 2 4 5 7 8 en 10 De ander waren al seculier Het plaatje ziet er dan zo uit: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 7 januari 2012 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Banneling
|
![]() In dat geval zou ik dan verder gaan : éénieder die vraagt om Belg te worden, moet de katolieke leer aanvaarden, en zich laten dopen indien dit nog niet gebeurd is. Zoniet, géén Belgische papieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alleen maar feesten is slecht voor onze economie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze zouden beter eens een sluitingsbericht uithangen ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2012 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als UW god rust ga IK ook niet werken ![]() Grapje. Ik denk er juist totaal anders over Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2012 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hai Ram!
De man die uiteindelijk toestemming gaf om 'n deel van z'n land weg te geven voor...ja waarvoor eigenlijk? Heee, je hebt net 'edit' gedaan. ![]() Dat doen ze nooit, zou je toch al moeten weten èh. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 januari 2012 om 01:19. |
![]() |
![]() |