![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het helaas (voor jou) heel functioneel. Ik zie dit stulpje als tijdelijk. Dus ik heb een bureautje in mijn woonkamer, een tv-kastje, een tv, een hoop electronische spullen (pc en stereo en al wat er rond hoort), een lelijk eettafeltje e.d..... Ik bezie mijn huidige stulpje dan ook maar als tijdelijk. Zodra ik zelf iets koop, ga ik wel aan de slag om er iets van te maken. Mooiste in mijn appartement is een Louisiana lamp op een mooie houten staander. Enkel jammer dat ik twee maanden geleden ben uitgegleden op mijn grote mat en dat ding nu wat gebreken vertoont ![]() Oh ja... Ik heb hele mooie matten (but they try to kill me!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Geef fuiven hier. Ik wil geen acht dagen kuisen. Vrienden en vriendinnen zijn steeds welkom voor een hapje en borrel, maar dit is geen fuifkot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() twee a drie keer per maand. Kan beteren als mijn eetlust wat aantrekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je nu echt dat ik dat soort dingen ga tellen?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen het anders vragen: ben jij een "beschaafd" persoon, of mag iedereen horen/ruiken dat jij iets gelost hebt?
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb al vroeg in het leven gemerkt dat je jongensdromen moet relativeren. Ik droomde er ooit (korte tijd) van om gevechtspiloot te worden. Zou wel lukken met mijn bril ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij je volgende sessie krijg je die vraag terug en dan ga je ongeveer hetzelfde antwoorden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar gezien meestal op stap met de auto drink ik zo goed als niets... zelfs niet op het meest leuke feestje van de eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat een grote kans dat ik achter/voor mijn computer zit. Halverwege mijn straat en de nachtwinkel is het moeilijker te internetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daarin wel degelijk "beschaafd". Ik vind het ook niet leuk om de ajuinensoepeffecten van iemand anders te horen of ruiken. En ja... soms kan je niet anders maar dan ga ik maar ergens waar niemand staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gezegd... ik heb er al hard mee gevlogen. Helaas zonder opstijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en ja... een tapijt maakt zelfs het eenvoudigste appartement veel mooier. Ik heb het geluk gehad dat mijn vader het ouderlijk huis verkocht net voor ik er uit weg ging. Als die tapijten en ornamenten gingen ofwel naar een veiling ofwel mochten de kids ze meenemen. Nou... niet lang gewacht om mijn keuze te maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hebben ze wel hotspots hier. Ik zal eens efkens met mijn desktop, keyboard, muis en printer door de straten gaan lopen om dat te checken... inclusief een verlengsnoer van 5 km aan mijne gordel want desktops werken niet op batterij he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was uw eerste sessie leuker?
![]() |