Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2009, 18:43   #521
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Miischien doet dit een lichtje branden Agitatie. Het verlanglijstje van moslims uit Zwitserland. Niet zo verschillend van het verlanglijstje van moslims hier en in andere Europese landen.
Ik vroeg u om een studie, een rapport, iets met een wetenschappelijk onderbouw dat uw stelling kan staven en u komt af met een website die als titel voert: 'Die Schweiz aus konservativer Sicht' ?

Da's geen studie, geen rapport, geen wetenschappelijk inzicht maar pro-pa-gan-da.

Ik kan begrijpen dat het onderscheid tussen beiden voor u wat moeilijk ligt en nu versta ik ook beter hoe u tot uw standpunten komt; als een leerling-tovenaar: een beetje van dit, een korrel van dat, ergens nog een klok horen luiden maar geen idee waar de klepel hangt, nog een snuifje zelfingenomen arrogantie en twee theelepels Gesundes Volksempfinden, een grammetje gramschap, een volle eetlepel frustratie, een handvol goedkope meningen, een halve bussel racistische prietpraat, goed roeren et voila: de wel onderbouwde en goed overwogen, standvastige en gebetonneerde mening van Cut the Krap.

I am not impressed...

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 29 november 2009 om 18:44.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 18:51   #522
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Hier en daar een zwaluw maakt de lente niet.
Het spreekwoord zegt "één zwaluw maakt de lente niet". Maar hier en daar een zwaluw, dat wijst toch al duidelijk op de komst van de lente.

Citaat:
Alé behalve 3 man en ne paardekop, en een handvol nobele onbekenden die in hun eigen kringetje circuleren, is dat maar een magere hap.
Ik noem er meer dan drie op, maar als ik zou willen kan ik dat lijstje gemakkelijk dubbel zo lang maken. Maar het zal u in dat geval nog altijd niet beïndrukken omdat u alleen maar wil zien wat u wil zien. Al de rest bestaat voor u niet, ook al zijn er tal van Belgen van Marokkaanse origine in tal van disciplines die u hebt aangehaald. En omdat u ze niet kent, zijn ze van geen tel natuurlijk. U zal als cultuurbarbaar nooit naar hun voorstellingen gekeken hebben, u zal de publicaties van Tarik Fraihi niet lezen, u zal de lezingen van Zemni niet bijwonen, enz.

Mij verbaast het niet hoor. Maar naar 'Les Barons' van Nabil Ben Yadir zou u toch eens moeten gaan kijken. Het is een bijzonder humoristische, Belgische film.

Citaat:
T'is Naimi Langri.
Neenee, het is Nahima Lanjri. Maar goed, u weet natuurlijk alles beter.

Oud 29 november 2009, 18:56   #523
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik vroeg u om een studie, een rapport, iets met een wetenschappelijk onderbouw dat uw stelling kan staven en u komt af met een website die als titel voert: 'Die Schweiz aus konservativer Sicht' ?

Da's geen studie, geen rapport, geen wetenschappelijk inzicht maar pro-pa-gan-da.

Ik kan begrijpen dat het onderscheid tussen beiden voor u wat moeilijk ligt en nu versta ik ook beter hoe u tot uw standpunten komt; als een leerling-tovenaar: een beetje van dit, een korrel van dat, ergens nog een klok horen luiden maar geen idee waar de klepel hangt, nog een snuifje zelfingenomen arrogantie en twee theelepels Gesundes Volksempfinden, een grammetje gramschap, een volle eetlepel frustratie, een handvol goedkope meningen, een halve bussel racistische prietpraat, goed roeren et voila: de wel onderbouwde en goed overwogen, standvastige en gebetonneerde mening van Cut the Krap.

I am not impressed...
Kan je niet lezen? Ik vroeg of die tekst een belletje deed rinkelen. Ik heb dat niet als wetenschappelijk studie geserveerd, maar als hint om uw bureaucratisch, geïndoctrineerd brein aan het werk te krijgen om even na te denken over de implicaties en inhoud van die eisen.

Ik vroeg ook dat je je open zou openen.
Je hebt namelijk de zwaar gesponsorde en gestuurde theoriekes en wetenschappelijke studies op maat, en je hebt de realiteit.

Sommige zien uitsluitend hun klepel hangen in die zwaar gesubsidieerde en op maat gemanipuleerde studies, en krijgen woede-aanvallen als hun neus even op de realiteit gedrukt wordt. Daar worden ze letterlijk onpasselijk van. Hun binnen gelepelde dogma's komen onder druk te staan en damagnie!
En vragen stellen mag zeker niet, tenzij ze de politiek correcte censuur gepasseerd zijn en de grootmeesters van heilige multicuturele evangelie hun goedkeuring gegeven hebben. Vervolgens distilleren ze een antwoord dat mijlenver van de realiteit staat maar op maat van de lange tenen van hun troetels geschreven wordt.

En ondertussen blijven de verrijkers het kot afbreken in Anderlecht, maar er is niet aan de hand hoor!
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 18:58   #524
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Vandaar dat je Langeri schreef ...
Oud 29 november 2009, 19:00   #525
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

[quote=Cut de krap;4466999]
Citaat:

Ooit wilde Canvas ze meer betrekken bij jeugduitzendingen en ze desnoods ophalen met taxis ; ze wilden niet.

Je moet wel heel erg dom zijn als je je door de Vlaamse Publieke Omroep laat gebruiken als klapvee in een studio.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 19:15   #526
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het spreekwoord zegt "één zwaluw maakt de lente niet". Maar hier en daar een zwaluw, dat wijst toch al duidelijk op de komst van de lente.

Ik noem er meer dan drie op, maar als ik zou willen kan ik dat lijstje gemakkelijk dubbel zo lang maken. Maar het zal u in dat geval nog altijd niet beïndrukken omdat u alleen maar wil zien wat u wil zien. Al de rest bestaat voor u niet, ook al zijn er tal van Belgen van Marokkaanse origine in tal van disciplines die u hebt aangehaald. En omdat u ze niet kent, zijn ze van geen tel natuurlijk. U zal als cultuurbarbaar nooit naar hun voorstellingen gekeken hebben, u zal de publicaties van Tarik Fraihi niet lezen, u zal de lezingen van Zemni niet bijwonen, enz.

Mij verbaast het niet hoor. Maar naar 'Les Barons' van Nabil Ben Yadir zou u toch eens moeten gaan kijken. Het is een bijzonder humoristische, Belgische film.

Haha, de lente , twee man en een paardenkop, het is om te lachen , het resultaat van de integratie is ontstellend droevig.

Laatst gewijzigd door Pericles : 29 november 2009 om 19:16.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 20:34   #527
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Haha, de lente , twee man en een paardenkop, het is om te lachen , het resultaat van de integratie is ontstellend droevig.
Kijk, je bent niet verplicht te discussiëren, hé. Als je geen zin hebt, discussier dan niet. Maar als je op een post van een halve bladzijde reageert met niets meer dan "haha, het is om te lachen", dan kan je beter wegblijven.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 21:54   #528
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Man, man toch, zo zwak...
je loopt ze toch altijd te verdedigen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 21:56   #529
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Moslim, gij zijt een grove leugenaar en ene manupulator eerste klas. U als moslim zijnde gaat er gene last van hebben van dat moslim gespuis!
Let wel: het zijn dus niet mijn woorden, het zijn letterlijke citaten uit de Koran:
Soera 2 vers 7: “Allah straft de niet-moslims”, soera 2 vers 10: “niet-moslims zijn ziek”.
En zo gaat dat maar door: “Christenen zijn afvalligen, ruziestokers en haatdragend”,
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 29 november 2009, 21:56   #530
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Die 'twee man en een paardenkop' maken beter theater, betere film, schrijven indrukwekkender studies en hebben meer studenten die aan hun lippen hangen dan heel het Vlaams-nationalistisch en racistisch zootje bij elkaar.

Oud 29 november 2009, 22:06   #531
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Let wel: het zijn dus niet mijn woorden, het zijn letterlijke citaten uit de Koran:
Soera 2 vers 7: “Allah straft de niet-moslims”, soera 2 vers 10: “niet-moslims zijn ziek”.
En zo gaat dat maar door: “Christenen zijn afvalligen, ruziestokers en haatdragend”,
De bijbel al gelezen?
Oud 29 november 2009, 22:09   #532
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De bijbel al gelezen?
neen, citeer maar,als je kan.
Oud 29 november 2009, 22:10   #533
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De bijbel al gelezen?
nog zo twee zinnetjes :

“Op de dag van het oordeel zullen afvalligen eruit zien als zwarten”,

“Allah noemt joden apen en zal ze martelen tot de dag der opstanding”.
Oud 29 november 2009, 22:13   #534
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Die 'twee man en een paardenkop' maken beter theater, betere film, schrijven indrukwekkender studies en hebben meer studenten die aan hun lippen hangen dan heel het Vlaams-nationalistisch en racistisch zootje bij elkaar.
Nu nog hun racistische bloeddorstige jihadbroerders in Anderlecht en de rest van de geislamiseerde prachtwijken bijschaven ipv belastinggeld te verkloten aan zwaargesubsidieerde C-films waar slechts drie SPA en 5 Groene! rakkers op afkomen (ten minste als hun entreeticket door de partaai betaald werden).
Oud 29 november 2009, 22:22   #535
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Populairste artiesten uit het Nederlandse taalgebied:

1) Yes-R 53,6 miljoen views
2) Ali-B 27,7 miljoen views

3) Nick & Simon 20,2 miljoen views
4) Sjaak 19,8 miljoen views
5) Kempi 15,5 miljoen views
6) Marco Borsato 15,1 miljoen views
7) Darrryl 13,7 miljoen views
8) Fouradi 12,9 miljoen views
9) Nino (LSD) 12,8 miljoen views
10) Opposites 11,9 miljoen views
11) Sef 11,4 miljoen views
12) Dio 9,6 miljoen views
13) Brace 8,9 miljoen views
14) Soesi B 8,8 miljoen views
15) Gio 8,7 miljoen views

Veertig procent moslim. Nul procent witte Vlaming.

Belgische nationale team: Fellaini, Dembele, Carcela. Mmmmmm, dat zou wel eens 27 procent moslim kunnen worden voor de Rode Duivels.

Kijken we naar de jeugd bij de sport, dan ga we pas echt lachen.

De grootste zorgen richten zich dan toch ook voornamelijk op de Witte Vlaming die afscheid heeft genomen van zijn eigen taal (muziek) of met zijn dikke buik thuis achter de spelcomputer bevindt (geen sport).

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 november 2009 om 22:23.
Oud 29 november 2009, 22:33   #536
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Belgische nationale team: Fellaini, Dembele, Carcela. Mmmmmm, dat zou wel eens 27 procent moslim kunnen worden voor de Rode Duivels.

De grootste zorgen richten zich dan toch ook voornamelijk op de Witte Vlaming die afscheid heeft genomen van zijn eigen taal (muziek) of met zijn dikke buik thuis achter de spelcomputer bevindt (geen sport).
Maar het meest gaan we nog lachen als we kijken naar de werkloosheidscijfers, leefloners... Maw wie maakt zich nu druk over een paar gedopeerde sporters, of muzikanten, die een muziekgenre beoefenen waar ik niet de minste affectie mee heb. Geef mij maar Chuck Berry (die was dan ook wel niet wit, maar was wel goed).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 22:41   #537
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Wel raar;die vlamingen met een wat dikker buik zijn wel blijkbaar degene die het meeste werken en willen werken.Uw vrienden staan op nr 1 als het om profiteren gaat en de nR1 op den dop.

Er zijn nu bij die klote duivels heel wat allochtonen bijgekomen en draait het nu beter,roffllll.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 22:44   #538
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
zwaargesubsidieerde C-films waar slechts drie SPA en 5 Groene! rakkers op afkomen (ten minste als hun entreeticket door de partaai betaald werden).
Citaat:
Les Barons valt in de prijzen op Filmfestival Amiens
Citaat:
les séances sont complètes.
Citaat:
A Gand, le film marche du tonnerre, �* Liège aussi. Mais c'est �* Bruxelles
que le film fait vraiment recette.
Citaat:
Après une semaine de projection, le film fait quasiment 20.000 entrées
chez nous. C'est formidable.
Citaat:
A la fin de chaque séance, le film est chaleureusement applaudi. C'est
rare, les bravos au cinéma. C'est plus rare encore pour un film belge.
Citaat:
�* l'UGC de Brouckère, �* Bruxelles. La salle qui projette le film est remplie jusqu'�* une heure �* l'avance.
Citaat:
trekt volle zalen waar hij vertoond wordt en is een bijzonder groot succes.
Citaat:
Les Barons opent filmfestival te Namur
Citaat:
In acht dagen zijn er 22.652 tickets verkocht voor de zwierige sociale komedie van Nabil Ben Yadir. Dat komt niet alleen door de positieve recensies en de tv-optredens van Ben Yadir, ook de mond-aan-mondreclame doet zijn werk. Filmverdeler Cinéart hoopt nu op 100.000 bezoekers.
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Maar dat is in uw geval natuurlijk compleet hopeloos. U geeft niet om feiten, u raaskalt liever wat in het wilde weg.

Oud 29 november 2009, 22:50   #539
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Maw wie maakt zich nu druk over een paar gedopeerde sporters,...
Is Tom Boonen moslim?
Oud 29 november 2009, 22:53   #540
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Maar dat is in uw geval natuurlijk compleet hopeloos. U geeft niet om feiten, u raaskalt liever wat in het wilde weg.
Je bent nog eentje vergeten;clouseau die 40 tal singels heeft verkocht in wallonie en enorm succes heeft nu
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be