![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
je gaat me toch niet proberen te overtuigen dat ik eigenlijk altijd al moslim was zonder het te weten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je uw vlees in de colruyt koopt dan eet u inderdaad halal. Zo heb ik het toch begrepen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 augustus 2010 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stelde mij de vaag of gelovigen ook wel zo flexibel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#526 | |
|
![]() Onze grootste fanatiekeling gaat eens iets zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
|
![]() Ik doe daar niet moeilijk over zolang ik het recht heb te eten wat ik zelf wil en varkensvlees en alcohol mij niet worden opgedrongen natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Minister-President
|
![]() is er nu een verschil tussen halal en kosher
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wees niet zo bang, halalvlees eten maakt gene Moslim van u, heus niet, hoor. Trouwens, diene Moslimbuur van uwe vriend kan dan een visschotel voorbereiden, hé, "uit respect", of is dat ook niet goed?
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() excjoes me ???
denk dat je me met iemand anders verwart, niet ? Laatst gewijzigd door Anna List : 5 augustus 2010 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 5 augustus 2010 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, je moet een stukje haramvlees van tussen je benen laten wegknippen. Ten minste, vroeger werd dat van bekeerlingen geëist, en volwassen mannen stierven vaak aan de ingreep, maar het alternatief voor gevangen genomen zeelieden was in landen als Marokko steevast, langzaam te worden doodgemarteld.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 5 augustus 2010 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je doet maar, hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel dat Halal slachten zouden ze moeten verbieden. Die beesten zien onnodig af. Er bestaan diervriendelijker methoden om te slachten en die zouden de enige toegelaten moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zolang u mij niet gaat verplichten vlees te eten van dieren die ze levend de keel open snijden en laten doodbloeden. En zolang u niet denkt dat u 'het recht hebt' zomaar alles te eisen omdat uw religie het voorschrijft. Een voorbeeld: Ik heb meegemaakt dat ik in Brussel in de vlaamse bibliotheek niet mocht gaan zitten naast een moslima omdat zij dat storend vindt. Sorry, dat is erover. In mijn geloofsovertuiging mag ik naast een moslima gaan zitten, en ik mag dat volgens de wet. Hoe lossen we dat op? Moet ik respect hebben voor de moslimreligie, of de moslim voor mijn religie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Banneling
|
![]() Ja; zoals bijvoorbeeld de kippen verdoofd en geslacht worden. Zeer diervriendelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En in Thaïland hanteren ze alvast de horizontale integratiemethode.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 5 augustus 2010 om 16:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() sorry, vergissing.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 5 augustus 2010 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |