![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kom je af dat dat niet de vraag is waarop je antwoordde. Nochtans : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=468 Dan verwijt je mij "Je qoute zelfs onvolledig" wat je zelf doet en ik in dit geval niet en kom je wat liegen over "vervalste de volgorde"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moest helemaal niet onmiddelijk naar dvz bellen, las u ook niets over weerhouden en zo? Las u ook iets over versterking? Weet u wel hoe zo'n dingen in z'n werk gaan? Weet uw wel wat racisme is , zonder daarvoo de woorden van de één of andere organisatie te gebruiken? Aangezien jij de gekende feiten naast je neerlegt is het onmogelijk om met jou te discussiëren, het is alsof je met een spambot praat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan niet eens toegeven dat er uren en uren zitten tussen 12:30 en 's avonds. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 15 januari 2012 om 10:48. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lees er het draadje op na. Waarop jij beweert dat het een andere vraag was. Trol gerust verder, maar met een ander slachtoffer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Staat die melding op zijn paspoort of op zijn verblijfsvergunning?Antwoordde je inderdaad : Lees er het draadje eens over na.Waarop jij antwoordde Lees er het draadje eens over na.Waarop ik niet antwoordde "dat het een andere vraag was" zoals jij leugenachtig beweert, maar wel : Je mag ook gewoon toegeven dat je niet kan uitleggen wat er niet koosjer is aan een man met een geldig paspoort dat 3 dagen eerder werd afgestempeld door de douane op Zaventem in combinatie met een geldige verblijfsvergunning voor Finland en in het gezelschap een echte Finse wettige echtgenootJe beweerde toen Dat was uw vraag niet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laat je mijn link weg en beslis jij waar ik op antwoordde: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=468 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() Is er nu al iemand die weet wat er niet koosjer is aan een man met een geldig paspoort dat 3 dagen eerder werd afgestempeld door de douane op Zaventem in combinatie met een geldige verblijfsvergunning voor Finland en in het gezelschap een echte Finse wettige echtgenoot; dat het nodig was om de databank te consulteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet er al iemand wat er racistisch is aan een identiteitscontrole en dit toetsen aan een database ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-tralies.dhtml De correctionele rechtbank in Tongeren heeft een 28-jarige Griek uit Maasmechelen veroordeeld tot twee jaar cel voor een hele reeks diefstallen, bendevorming en het bezit van valse papieren. Twee andere beklaagden, een 29-jarige Albanees uit Maasmechelen en een 26-jarige Albanees zonder gekende woonplaats, kregen respectievelijk 30 maanden en 1 jaar cel
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn beste SDX , wat schreef jij niet en zou ik er van maken ?
Ik geef hier enkel mijn bedenkingen dat volgens mij er gradaties zijn in 'geseind staan'. En als de flikken dat ter plekke niet kunnen inzien lijkt het me duidelijk dat ze na even contacteren wel te weten komen hoe ernstig de situatie nu precies moet ingeschat worden. Citaat:
Zoals ik alzei kan je dan ook 'geseind staan' wegens adres onbekend. Citaat:
Waar dat ge dat precies uit opmaakt begrijp ik niet Ik zeg enkel als men geen ernstigheidsgraad kent men steeds het zekere voor het onzekere zou moeten nemen en met 20 combi's komen afdraven. Dat lijkt me niet erg logisch Citaat:
Maar is daar ergens sprake van aldus de commisarris ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door dit soort verhaaltjes in de wereld te sturen krijg je net zulke situaties aarin de flikken maar kunnen doen en laten wat ze willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juist ja
Citaat:
Je had het net zogoed over twee mogelijke versies inzake de schoenmaat van de man kunnen hebben Citaat:
1) Er uit gegaan wordt van een foutief optreden ... anders had men die aanklacht niet gehad 2) Het relaas van de politie (commissaris) komt er pas naar aanleiing van die aanlacht en dient dus ook in eerste instantie om die weerleggen. 3) De zaken die in dat relaas gezegd of nit gezegd worden zijn dus uitermate relevant 4) Als het verhaal dan tegengesproken ( ook door DVZ ) wordt of uit het verhaal blijkt dat er iets niet snor zit dan lijkt me dat belangrijk genoeg om daarop in te gaan Laatst gewijzigd door praha : 15 januari 2012 om 22:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand belet u klacht tegen de politie neer te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er wat anders aan de hand zou geweest zijn dan zou dat zeer zeker gezegd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het het is erg doorzichtig een ad hominem te gebruiken door te insinueren dat ik persoonlijk iets tegen die man zou hebben. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, ook de politie beschuldigen van racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |