![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik weet het Raf. Maar figuren als IQ72 zorgen wel dat vandaag de hele rechterzijde een slechte naam krijgt en dat mensen zoals wij die een democratische maar rechtse visie aanhangen door de progressieve politiek-correcte elite over 1 kam worden geschoren met Skinheads,psychisch gestoorde huisvrouwen zoals IQ72 en andere marginale randfiguren.
![]() |
![]() |
#523 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij betekent ze alleszins niet meer dan een vakkundig gehersenspoeld schepsel, dat automatisch de haar ingefluisterde idioterieën herhaalt. Een zinnig woord heb ik van harentwege nog niet mogen vernemen. Gelukkig is de meerderheid van de bevolking niet zo vatbaar voor dat soort platitudes. Uiteindelijk pleit haar gedrag alleen maar nóg meer TEGEN het Vlaams Blok!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat niet alle Vlaams Blokkers zoals zij zijn, maar ze valt natuurlijk wel op wegens haar domme extreme uitspraken. Maar idd het Vlaams Blok trekt blijkbaar ook randfiguren aan, daar geef ik je gelijk in.
![]() |
![]() |
#526 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() Ik denk wel dat niet alle Vlaams Blokkers zoals zij zijn,
Spijtig! maar ze valt natuurlijk wel op wegens haar domme ![]() ![]() extreme uitspraken. Extreem is goed ! Maar idd het Vlaams Blok trekt blijkbaar ook randfiguren aan, daar geef ik je gelijk in.[/quote] Randfiguren dat is al wat nu bij het liberaal appel terechtkomt kijk maar naar jou! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Minister-President
|
![]() Enkele zaken die hier de afgelopen maanden gezegd werd over holebi's, zo maar! Maar om dit allemaal te staven, dat is wat anders, nee dat kunnen ze niet!!
Dus bewijs dat homofilie 1) een ziekte is 2) een medische aandoening is 3) een afwijking is 4) een perversie is 5) ongezond is 6) homo's geenkinderen kunnen opvoeden 7) hoe we kunnen genezen als we niet ziek zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En jullie strategie om jullie imago op te waarderen is dan om van alle eisen te stellen waaraan nog liefst zo snel mogelijk moeten voldaan worden. Doe zo voort en 'maakt arrogant' komt op nummer 8 van uw lijstje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Minister-President
|
![]() Allé weeral verdraaiing van de woorden, ik herhaalde dat voor een aantal mensen die hier op dit forum deze uitspraken gedaan hebben zonder meer.
En idd bewijs dan ook maar eens als punt 8 dat we arrogant zouden zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat er door een aantal mensen op dit forum beweert wordt, wordt in nog véééél grotere mate door de bevolking gedacht! Spijtig, maar het IS zo. cfr succes VB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Minister-President
|
![]() Ah zo vandaar dat ik de mensen hoor zeggen dat ze geen problemen hebben met homo's en adoptie en huwelijk. En ook dat het parlement daar een héél ruime meerderheid voor kreeg!
Dus u zegt hier ook dat homo's pervers zijn, ziek zijn, medische aandoening hebben etc etc... Ik wacht dus nog steeds op de bewijzen! Ja u verdraait mijn woorden: u zegt bon dat denken de mensen van holebi's. U veralgemeent en verdraait dus mijn woorden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Minister-President
|
![]() Ik geef een opsomming en daaronder zegt u dat de meeste mensen daarover denken en nu zegt u dat u daar niet zo over denkt, kan zijn maar zeg dat dan meteen hé. En dat de VLD met mij niet véél kan aanvangen, dat zijn uw woorden, ik zal alleszins nooit laten van mijn mening te zeggen ook al druist die radicaal in tegen de standpunten van de VLD, ik ben liberaal en blijf liberaal!
En bewijzen ik vraag ze niet rechtstreeks aan u maar aan de andere mensen die deze bewuste uitspraken gedaan hebben. En nogmaals het holebithema ligt me héél nauw aan het hart en ja ik reageer daar héél emotioneel op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mvg. Rogier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel hetero's willen van het huwelijk af en zijn maar wat blij dat er iets onbenullig als een 'samenlevingscontract' verzonnen is, en jullie willen trouwen! Ik heb daar niets op tegen hoor, leven en laten leven, maar is het huwelijk niet wat ouderwets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U vraagt wij draaien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in het parlement hebben ze geen rekening gehouden (en dan doen ze wel vaker)met het overgrote deel van de bevolking die dat echt niet ziet zitten. Ik blijf erbij twee dezelfde geslachten kunnen geen kinderen voortbrengen ,dus heb je er ook geen recht op ze te adopteren. En dat huwelijk is een regelrechte aanfluiting voor het gezin als hoeksteen van de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |