![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() Jawel want er wordt al veel geld aan gegeven en het behoort tot de bevoegdheden van het Brussels gewest om voor die veiligheid te zorgen.
|
![]() |
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat aan de Franstalige kant alle politieke partijen vertegenwoordigd zijn in het akkoord.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad geen voorwaarde maar het zou het standpunt zijn van de N-VA:
"Ik kan alleen maar het standpunt van de N-VA herhalen dat wij de Vlaamse regering niet zullen verlaten indien er federaal een slecht akkoord gesloten zou worden. Waarom zouden we ook?" Als je de volgorde van de voorwaardelijke bijzin vooraan plaatst krijg je: Indien federaal een slecht akkoord gesloten zou worden zal de N-VA de Vlaamse regering niet verlaten. Dus nogmaals, waarom die voorwaarde ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 september 2011 om 16:53. |
![]() |
![]() |
#526 |
Minister-President
|
![]() Het is altijd teveel voor zij die geven.
#527 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#528 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan haalt u er JJ bij. Jambon baseerde zijn stelling op het feit dat 'We zullen niet dulden dat de Vlaamse overheid de voogdij over de burgemeesters in de rand wordt ontnomen.' Er is een verschil tussen niet beschikken over alle informatie en niet beschikken over informatie. Ik zie niet in wat Jambon verkeerd doet met zijn mening hierover te geven, noch zie ik in wat BDW verkeerd doet om te wachten met gevolgen te koppelen ivm de Vlaamse regering tot er een regeerakkoord is. Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 16 september 2011 om 17:09. |
||
![]() |
![]() |
#529 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zocht de link tussen artikel 1 van de N-VA-statuten en het volgende statement: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#530 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan het 100% akkoord zijn voor iemand die niet bij het akkoord was betrokken ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() 11 miljard is gewoon teveel. Een transfer dat wordt afgebouwd in de tijd en waarvan de deugdelijke besteding aangetoond wordt is niet noodzakelijk teveel. Want aangezien die deugdelijke besteding voor een heropleving van de economie moet zorgen, en die afbouw van die transfert daar een logisch gevolg van is, is het niet erg om een paar keer te geven uit solidariteit. Een permanente hangmat transfert is sowieso boter aan de galg. Laat staan dat het gebetonneerd wordt in de grondwet.
|
![]() |
![]() |
#534 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#535 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het hebt over "indien .." dan stel je wel degelijk een voorwaarde. Wat je hierboven stelt kan geen kat meer volgen en is geenszins een verduidelijking. Je hebt het eerst over "onder geen enkel geval" en vervolgens over "in de veronderstelling dat ...".
|
![]() |
![]() |
#537 |
Banneling
|
![]() Dat betekent dus in feite dat elke individuele kiezer aanwezig moet zijn bij het akkoord. Want anders is die niet 100% akkoord. Ik vrees dat u nogal vreselijk veel uit uw nek aan het kletsen bent. En zoals ik eerder heb opgemerkt lang de kant aan het lullen bent zonder uw punt te maken laat staan een duidelijke stelling in te nemen.
|
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde mijn vraag retorisch. Uiteraard kan je niet 100% akkoord gaan met een punt waar je zelf je eerste programmapunt van maakt zonder dat je zelf in het akkoord betrokken bent geweest.
|
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#540 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |