![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() FIFY
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat er ook bij de moslims racisten zijn. Ik heb dat eerder al meermaals toegegeven. (Heb je dat nooit zien staan, of negeerde je dat?) Ik beweer echter niet dat alle moslims racistische zijn, zoals jij beweert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...artisjok en iets toegeven... Dat gaat precies niet goed samen. Trouwens, dat laatste is geen bewering van mij. Het is een gefundeerde stelling. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 november 2011 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou denken dat iedereen dat toch zou begrijpen. ![]()
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik corrigeerde ook zijn post en haalde er ook de fouten uit die hij maakte. En ik heb dat daar even duidelijk bijgezegd. Benieuwd of hij mij daar ook danbaar voor is. Ik zou denken dat iedereen dat toch zou begrijpen. ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 november 2011 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
|
![]() Natuurlijk begrijp ik dat, Paulus, maar als ge leugens verkoopt moet ge kunnen verdragen dat iemand er u op aanspreekt.
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel spijtig dat je het inhoudelijke niet vatte van zijn "FIFY". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij laat mij dingen zeggen in een quote die ik nooit gezegd heb, en zo maak je mij tot een leugenaar. Dat hoef ik niet te nemen. En als je dat doet met anderen, moet je kunnen verdragen, dat anderen dat ook met jou doen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pierel daar ook niet meer over. Ik geef 'm gewoon van hetzelfde laken een broek.
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 november 2011 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | ||
|
![]() Citaat:
Ge zijt de pot die de ketel verwijt, Paulus. Citaat:
Heb ik dan al ergens gezegd dat ge het niet moogt doen?
![]() |
![]() |
#533 |
|
![]() Niet echt, maar toch goed geprobeerd.
![]()
![]() |
#534 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blij dat je herhaalt dat die moslims inderdaad racistisch zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK
Citaat:
Citaat:
Misschien wel. Ik kan mij vergissen. Maar dat geeft Alboreto niet het recht om dat in mijn plaats te doen. Waar gaan we naartoe? Het is bovendien niet de eerste keer dat Alboreto dat doet. Dat weet je. En het is niet altijd zo subtiel als deze keer. Sorry hoor, maar ik wil een sterk en krachtig signaal geven dat het voor mij niet kan, dat men mensen in een quote andere dingen laat zeggen, dandaadwerkelijk gezegd werd, zonder toestemming van de persoon van wie de quote lijkt. Volgens het forumreglement zijn we allemaal zelf verantwoordelijk voor wat we zelf schrijven en niemand hoeft voor anderen iets de fixen in een quote die de zijne niet is. Zeker niet als daar tegen geprotesteerd wordt. En ik meen te weten dat niemand dat graag heeft. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 november 2011 om 21:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een belangrijk verschil. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 november 2011 om 22:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus geen overtreding van het forumreglement. Neemt niet weg, dat volgens mij, deze manier van doen, het inhoudelijk discuteren alleen maar zal bemoeilijken. Terwijl ons forum juist een plaats wil zijn, om het inhoudelijk discuteren zo goed en zo fair als mogelijk, alle kansen te geven. Volgens mij zou deze techniek verboden moeten zijn, maar ik leg me bij het besluit van de moderatie neer. Zij zijn baas, niet ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 november 2011 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | ||
Banneling
|
![]() De reconstructie van mijn post klopt niet.
Maar ik begrijp dat het met de software van dit forum geklooi is om een post te citeren, waarin citaten voorkomen. Citaat:
Ik denk dat je dat met opzet deed. Maar je krijgt het voordeel van de twijfel. Citaat:
Ik vermoed dat het in deze een "spielerij" was. Maar ik ben het toch beu om voortdurend stropoppen en regelrechte leugens te lezen. (ik doel nu niet op jou, dat valt nogal mee) Zo'n posts verkakken iedere discussie. Hoe kan je daarop reageren? Voor de 175 keer tegenspreken en schrijven en uitleggen wat je wel bedoelt. Het een stropop noemen en dan een discussie voeren of het wel een stropop was of een andere drogregen of whatever. |
||
![]() |
![]() |