![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo simpel is het. En drieduizend onderdelen, dat is dan elke vijs en moer die men daar gevonden heeft geteld. Ik heb nieuws voor u, een vijs en een moer zijn geen verboden wapens. En een zak met duizend vijzen en moeren ook niet. Het beroepshof heeft de man vrijgesproken, ik weet wel, sommige mensen begrijpen niet goed wat dit wil zeggen, het wil zeggen dat er geen schuld was.
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als minister ben je verantwoordelijk voor jouw departement dat je toebedeeld krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Gouverneur
|
![]() Vooreerst, mijn innigste deelneming aan alle getroffenen.
Ik zou graag willen weten : 1) welke idio(o)(t)(en) heeft/hebben beslist om een man met een strafblad om "u" tegen te zeggen vervroegd vrij te laten. 2) alle details van het "technisch probleem" waardoor zijn vroeger wapenbezit niet werd bestraft (linkje). Ik denk dat de nabestaanden van de overledenen, de overlevende slachtoffers en de hele bevolking het recht hebben meer uitleg te krijgen dan "een technisch probleem". De ene zegt dit, de andere zegt dat. De juiste versie aub. 3) Wie zijn de debielen die de procedure gemaakt hebben op basis waarvan het mogelijk was deze man vervroegd vrij te laten en wie zijn de debielen die deze procedure in stand hielden terwijl ze de bevoegdheid hadden ze te wijzigen. 4) hoe verloopt dat eigenlijk, zo'n vervroegde invrijheidsstelling. Graag een uitleg in eenvoudige bewoordingen zodat iedereen, en niet enkel juristen, het begrijpen. 5) Wiens koppen gaan er rollen en gaan dat de juiste koppen zijn of gaat iedereen verantwoordelijkheid van zich afschuiven en rolt uiteindelijk de kop van een sukkelaar die onderaan de chain of command bengelt en eigenlijk gewoon gedaan heeft wat zijn bovengeschikte(n) hem zeiden te doen? Laatst gewijzigd door Sammael : 14 december 2011 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Banneling
|
![]() Daar moet ik je nu gelijk in geven. Zo relatief dat het voor de tsjeven zelfs niet uitmaakt met wie ze aanmodderen. Kijk maar naar Antwerpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen willekeur van de èèn of andere ambtenaar, het is wettelijk bepaald. Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 december 2011 om 14:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Banneling
|
![]() We hadden het eerst over hoe het linkse pamperregime hiervoor verantwoordelijk is, en nu opeens de tsjeven. Wat ga je nog uitvinden, linkse tsjeven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Banneling
|
![]() Ik had het niet beter kunnen verwoorden en dat bedoelde ik net.
Laatst gewijzigd door Anatomehelena : 14 december 2011 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Minister-President
|
![]() ![]() Ik krijg echt kotsneigingen als ik naar die z'n mottig smoelwerk kijk. ![]()
![]() |
#540 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |