![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees eens bericht # 513. Dat is hetgeen deze middag in het nieuws werd gezegd. En wat jij nu krampachtig ontkent. Je kunt net zogoed staan lullen dat het licht niet van de zon maar van de maan komt.
![]() |
#522 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 9 januari 2012 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En voor de rest houdt de regering zich aan haar plannen. Natuurlijk zal er een begrotingsaanpassing komen in februari. Daarom zegt de Commissie ook dat ze 'voorlopig' tevreden is. En hier heeft de Commissie gelijk. Alle landen van de EU moeten zich voor wat hun begroting gedragen niet slechts als een 'goede', maar ook als een 'strenge' huisvader. Alleen , ik zou ook eens willen zien dat diezelfde Commissie dezelfde politiek toepast op het bandeloos gedrag van de banken. Want zo te zien, is er nog niet veel beterschap. Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2012 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Minister-President
|
![]() Nee, Quercus wacht nog steeds op antwoord van het Oosten. Querqus beweerde namelijk dat Olli Rehn maatregelen had opgelegd. Niks doen was geen optie. Ik zie dat trouwens ook niet weerlegd in uw leedvermaak?
Laatst gewijzigd door Jakko : 9 januari 2012 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen weet toch dat de groeiverwachting veel te hoog werd ingeschat? Het kán gewoon niet kloppen. Zelfs de regering zelf geeft dat toe.
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=382 Wat vroeger dan ik dacht he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die brief bestaat niet, die brief bestaat niet, die brief bestaat niet .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan bovenop gaat men na of de groeiprognose wel klopt, in februari. Dat was nu in de kritiek op het kladwerk zelfs niet aan de orde van de dag, het was gewoon intern inconsistente fraude die moest rechtgetrokken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uitgaven bevriezen... Over een gemakkelijkheidsoplossing gesproken. Ik vraag me af of Di Rupo wel weet waarmee hij bezig is? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik ronduit beschamend vind, is dat de regering die niet klaarliggen had. Maw, die mannen hebben totaal niks voorbereid. En wat nog beschamender is, is dat Rehn dat wist en hen die noodmogelijkheid aanrijkt als ze er geen zouden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze zullen het er niet over eens raken. Ik vraag me af wanneer het geruzie tussen VLD en PS terug begint. Zou Di Rupo ook dan gaan bleiten bij de koning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
System/Het Oosten poogt nu eindeloos te spartelen om van onder de greep van zijn eigen inconsequenties te geraken. Maar dat lukt hem niet. Hij zit dik onder pek en veren. ![]()
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik (zelfs ik) niet verwacht had, was dat de regering dezelfde pravda toer opgaat. "de Europese commissie wilde zekerheid omtrent onze begroting" ![]() (ze wilde zekerheid dat we hen geen tweede keer in het ootje gingen nemen, ja !) Laatst gewijzigd door patrickve : 9 januari 2012 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Echter klopt Quercus zijn bewering wel, de originele begroting werd afgekeurd.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |