![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 |
|
Minister-President
|
Zo wacht ik nog steeds op antwoorden op vragen die ik stelde op zijn historische claims dat hij maakte...
|
|
|
#522 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hetgeen de Moor doet, is meer dan waarschijnlijk 'fout'. Hij doet natuurlijk wat hij wilt, maar indien hij wegvlucht omdat hij zijn gelijk niet kan halen, dan is het 'fout'. En als hij weggaat omdat hij niet inziet dat de huidige islam -voorlopig- niet past in een Westerse samenleving, dan is hij evenzeer 'fout' bezig. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 mei 2012 om 17:06. |
|
|
|
|
|
|
#523 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als mijn buurman niet ophoudt de loftrompet van de Noordpool te steken, alle dagen zegt dat er niets gaat boven rauw robbenvet en slapen in iglo's; als hij niet kan zwijgen over de zoetheid van sneeuw en ijs, ja, dan vraag ik hem toch waarom hij niet bij de Eskimo's zit? Ik heb veel communistische 68'ers gekend, maar daarvan is er toen ook geen eentje naar de Sovjetunie geëmigreerd. Die kregen hetzelfde te horen als jij. En ik vind dat terecht.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#524 |
|
Gouverneur
|
Ik ontwijk ze helemaal niet, ik staak ze, HALLO, ik heb ook een leven hé,
|
|
|
|
|
|
#525 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar jij bent gewoon een simpele bezoeker van deze website, knoop het goed in je kop: IK ZAL NOOIT VERHUIZEN NAAR EEN ISLAMITISCHE LAND en MIJN KINDEREN OOK NIET EN HUN KINDEREN OOK NIET Blijkbaar heb je geen kennis van de Belgische grondwet: VRIJHEID VAN GODSDIENST als je daar niet tegen kunt verhuis dan naar een ander land De Islam is ZOET mmmmm lekker de mekker |
|
|
|
|
|
|
#526 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De Islam heeft al ondertussen 60 jaar land bewezen dat het wel past in Belgie, omdat je hebt hier een goed functionerende en sterke Moslimgemeenschap die bepalend is voor de macht, Ik vlucht niet weg: deze discussie is eindeloos, ik plaats reacties over islam en dezen worden afgestempeld als "taqiyya en leugens" wat verwacht je dan? Verder is deze forum zeer vermoeiend, en ik heb ook persoonlijke verplichtingen zoals werk, familie, enz... De Islam is compatibel met de Belgische grondwet Allah zegt in de Koran dat hij voor elk probleem twee oplossingen heeft gemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#527 | |
|
Minister-President
|
Ja Moor, vermits je blijkbaar de discussie toch niet staakt maar doorboomt over de vrijheid van godsdienst HIER, een item waar je blijkbaar erg veel belang aan hecht, ben ik zo vrij mijn openstaande vraag daaromtrent opnieuw te stellen.
Waarom kan de islam niet wat hier vanzelfsprekend is: alle mensen welk ook hun overtuiging is evenwaardig behandelen? Citaat:
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 15 mei 2012 om 19:30. |
|
|
|
|
|
|
#528 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al dan niet in toegewijde koranhoofdstukken. Citaat:
|
|
|
|
#529 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
wat heb ik nu te maken met verdomme andere Arabische en Moslimlanden die die gesteund werden gedurende jaren door het Westen De Islam is KLAAR EN DUIDELIJK, historische minderheden worden volgens de "Islam" en niet volgens de Moslims gegarandeerd van hun bescherming Je kan niet de daden van Moslims gaan wijten aan de Islam De Islam een ander ding en de Moslims zijn een ander ding Natuurlijk heeft de Islam een bepaalde invoed op de Moslims, maar ik hoef me niet te verantwoorden voor de wandaden van andere Moslims in andere landen, verdomme, De Islam GARANDEERT de bescherming van de Christene en Joden, maar niet van de atheisten in een Islamitisch land Tot slot blijf ik erbij, volgens mijn opinie, volgens mijn mening, volgens mijn recht om de mening te uiten vind ik dat de Islam beter is dan het Christendom, beter dan het Jodendom, beter dan het Atheisme, ik blijf erbij de Islam is HOOGSTE GODSDIENST |
|
|
|
|
|
|
#530 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laat al die zeikerds maar kankeren op de islam. Ze zijn onwillig om er zich tegen te verweren. Ze verdienen niets anders dan geïslamiseerd te worden. |
|
|
|
|
|
|
#531 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar ik haal toch een zin uit je betoog: De Islam is KLAAR EN DUIDELIJK, historische minderheden worden volgens de "Islam" en niet volgens de Moslims gegarandeerd van hun bescherming Klaar een duidelijk. We hebben daar wel een betere naam voor: APARTHEID.
|
|
|
|
#532 | |
|
Banneling
|
Citaat:
- open samenleving - democratie - vrijheid van hersenspoeling - centrum voor islamisering - ontelbare sociale voordelen voor "anderslenende" medemensen etc. etc. |
|
|
|
|
|
|
#533 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat moeten de atheisten en meergodenaanbidders dan volgens de onschendbare woorden van de Profeet? Citaat:
En de hoogste godsdienst is die godsdienst die anderen in hun eer laat.
|
|
|
|
#534 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 15 mei 2012 om 20:07. |
|
|
|
|
|
|
#535 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#536 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het is hetzelfde zijn als iemand een extra tax opleggen omdat die blauwe ogen heeft. En ja, de Belgische overheid perst ons die belastingen af. Wat gebeurt er als U uw belastingen niet betaald? Dan word de have en goed van uw gezin afgepakt. En als ge niet gewillig meewerkt, nog een paar jaar vrijheidsberoving erboven op. Citaat:
Citaat:
1) Marokko bestaat als land nog niet zo heel lang. In de huidige vorm pas sinds 1956. 2) Miljoenen joden in Marokko. In 1900 waren er 3.8 miljoen inwoners in de streek die nu Marokko genoemd is. Was dit stukje Ex-Ottomaans rijk dan meer dan de helft Joods? Citaat:
Citaat:
Hoe durft U nog te leven in deze verderfelijke streek, zo vol van satanisten en dergelijke... Ik moet U wel bewonderen, zo'n moedig en godsvruchtig man... De helden uit het oude testament kijken welwillend naar U op.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 mei 2012 om 20:20. |
||||||
|
|
|
|
|
#537 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen, de directe woorden van Mohammed, gedicteerd aan de profeet door de aartsengel Gabriël in opdracht van Allah. Onveranderlijke waarheid, opgeschreven in de perfect interpreteerbare, onveranderlijke koran. En wat betreft slavernij binnen de Islamitische landen. Hoe dikwijls komen er geen bewijzen boven dat "niet moslim werknemers" van Moslim werkgevers a la Saoudi's niet beter behandeld worden dan Ome Tom. Gut ja, zelfs al handelen die gore klootzakken perfect volgens de 7de eeuwse koran, in de 21ste eeuw veroodeeld Ivoren Toren Moslim Moor hen tot het statuut van duivelaanbidders.
|
|
|
|
#538 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Zoals het gebeurt in elke ontwikkelingsland, zoals China, India, Brazilie enzo... T'is niet omdat die Saoudie die mensen tewerkstellen tegen een hongerloon dat het dan te maken heeft met de Islam? Hoe zit het met de vele Belgen en Europeanen die in Dubai en Saoudie Arabie werken en tonnen geld verdienen? Hoe zit het met Eric Gerets die met handen en voeten wordt gedragen in Marokko en die gewoon behandeld wordt als de "Tweede koning van Marokko"????????? Wat betreft de soera al anfal en de hadiths die ontken ik niet, maar ga jij nu de Koran "interpreteren" ? Ben je een geleerde? Waar worden momenteel nog dze verzen en hadiths gepraktizeerd? Waar???? Laatst gewijzigd door Moor : 15 mei 2012 om 20:33. |
|
|
|
|
|
|
#539 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=5o1FPkWWV2s exmoslim: Na deze boeken gelezen te hebben, ben ik geen moslim meer. Er bestaat geen grotere belediging, voor Mohammed als profeet en voor de Islam als ideologie, dan de Koran en de originele bronnen van de Islam: boeken geschreven door moslims voor moslims. Daarom roepen websites die de Islam bestrijden iedereen op om de Islam te bestuderen uit deze originele bronnen. Wat daarin te lezen staat is te gek voor woorden. Veel dingen die we in de 21ste eeuw als immoreel beschouwen, is voor Mohammed en de moslims toegelaten. Wat mij vooral stoorde is het volgende: Lees hier verder http://www.exmoslim.org/getuigenisse...il%202008.html
|
|
|
|
#540 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=9K1U2HNP Citaat:
Citaat:
De Dubaise kranten staan er alle dagen vol van. Nee, serieus, blijkbaar werken die vele westerlingen daar en zijn dus niemand tot last en zelfs een aanwinst voor dat land. Waarom zit dat daar niet tsjokvol met islamitische werknemers ? Zal ook nikske met de islam te maken hebben... Citaat:
is dat omdat ze daar geen goei trainers van eigen bodem hebben ? Dat zal dan wsl ook niks te maken hebben met de islam. Ach, in Turkije was El Sympatico bijna als god, dus Eric De Tweede heeft nog iets te bewijzen, eh. Citaat:
En die doen me huiveren. |
|||||
|
|
|