Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2013, 19:49   #521
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Misschien beschouwen ze dit hier als veroverd gebied, hun land dus.
En zijn wij diegenen die hier niet meer passen...
Ze zeggen dat ook regelmatig zelf, "als het je niet aanstaat kun je verhuizen!".
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 20:06   #522
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Je zal deze zomer maar eens één van die wildemannen aan je schoolpoort hebben staan. "Wij willen onze dochter hier inschrijven."
Holy snackbar, batman
Oud 20 juni 2013, 20:07   #523
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik noteer alvast dat de laag bij de grondse meute pedofilie goedpraat. Dat hoeft ook niet te verbazen, hé, we zijn het land van Marc Dutroux, vrijgesproken Michel Nihoul en (on)bestaande pedofiele netwerken...

België staat in heel de wereld bekend als het land van de pedofielen; zelfs in Marokko zijn Belgische pedofielen actief. Maar hier te lande willen we het niet geweten hebben.
Zolang zij hem opsluiten en niet denken dat het een profeet is valt het nog mee.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 21:28   #524
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik noteer alvast dat de laag bij de grondse meute pedofilie goedpraat. Dat hoeft ook niet te verbazen, hé, we zijn het land van Marc Dutroux, vrijgesproken Michel Nihoul en (on)bestaande pedofiele netwerken...

België staat in heel de wereld bekend als het land van de pedofielen; zelfs in Marokko zijn Belgische pedofielen actief. Maar hier te lande willen we het niet geweten hebben.
Yeah Right.

La pédophilie, la face honteuse du Maroc
Les crimes contre les enfants se multiplient, les populations crient leur ras-le-bol.

http://www.slateafrique.com/202017/m...its-de-lenfant

Maroc : Un père condamné �* 20 ans de prison pour le viol de ses filles

http://maroc.msn.com/news/maghreb-ne...de-ses-filles/

le viol et kidnapping et assassination des enfants en Algérie est en hausse 2013

http://www.youtube.com/watch?v=SNH8uzy_hTU

Misschien kan je even vertalen, of durven fascisten als jullie de waarheid niet zien?
Zijn jullie niet mede schuldig, als lafaards die je eigen volk en kinderen niet te hulp schieten?
Jij, en al salahmi et de opgetutte lul?
Of is het materieel te goed in het westen dat jullie als lafaards geen standpunt hebben?
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 21:36   #525
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Yeah Right.

La pédophilie, la face honteuse du Maroc
Les crimes contre les enfants se multiplient, les populations crient leur ras-le-bol.

http://www.slateafrique.com/202017/m...its-de-lenfant

Maroc : Un père condamné �* 20 ans de prison pour le viol de ses filles

http://maroc.msn.com/news/maghreb-ne...de-ses-filles/

le viol et kidnapping et assassination des enfants en Algérie est en hausse 2013

http://www.youtube.com/watch?v=SNH8uzy_hTU

Misschien kan je even vertalen, of durven fascisten als jullie de waarheid niet zien?
Zijn jullie niet mede schuldig, als lafaards die je eigen volk en kinderen niet te hulp schieten?
Jij, en al salahmi et de opgetutte lul?
Of is het materieel te goed in het westen dat jullie als lafaards geen standpunt hebben?
Wat zei forummer BonBon? : "Wat zit jij te lullen, in Marokko staat pedofelie of sex met kinderen niet eens in het strafboek, je mag wel eens met betere argumenten komen hoor.

Wat zeg jij :"Maroc : Un père condamné �* 20 ans de prison pour le viol de ses filles".

Wat zal het nu zijn????
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 22:00   #526
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Wat zei forummer BonBon? : "Wat zit jij te lullen, in Marokko staat pedofelie of sex met kinderen niet eens in het strafboek, je mag wel eens met betere argumenten komen hoor.

Wat zeg jij :"Maroc : Un père condamné �* 20 ans de prison pour le viol de ses filles".

Wat zal het nu zijn????
Ik heb me hierop gebaseerd
http://www.bladna.nl/kindermisbruike...nis,06152.html

"In Marokko zijn honderden kinderen het slachtoffer van misbruik. De meeste gevallen worden stil gehouden door de slachtoffers en hun families. In het Marokkaanse Strafwetboek bestaat het woord pedofilie zelfs niet. Men spreekt er enkel van "verzwaarde verkrachting"."

http://www.bladna.nl/witte-mars-pedo...kko,05953.html

"In Marokko zijn honderden kinderen het slachtoffer van misbruik volgens de organisatoren van de mars. Hun doel is dat pedofilie als misdaad in het Marokkaanse Strafwetboek wordt opgenomen. Actueel wordt pedofilie aangegeven als "verzwaarde verkrachting"."

Ze hebben dus blijkbaar wel alternatieve methodes om zo iemand te straffen maar dan moeten ze het kunnen klasseren als verkrachting, pedofilie bestaat niet want er zijn uitzonderings mogelijkheden om als minderjarige te trouwen met je verkrachter bijvoorbeeld, dat zou dan moeten verdwijnen samen met nog enkele islamitische regelingen.

Pedofelie wil zeggen dat elk sexueel contact tussen een volwassene met een kind onwettelijk is, ook met toestemming of als vader. Dat staat niet in het wetboek, wel verkrachting dus als het gewelddadig en tegen de zin van het kind is.

Laatst gewijzigd door BonBon : 20 juni 2013 om 22:03.
Oud 20 juni 2013, 23:15   #527
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Als er nu één soort is die z'n bek moet houden als het over pedofilie gaat dan zijn het wel moslims.

Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 00:04   #528
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ze zeggen dat ook regelmatig zelf, "als het je niet aanstaat kun je verhuizen!".
De meeste witte Vlamen hebben dat dan ook braaf gedaan. (Weinig in de steden meer te vinden.)

Net zoals ze naar de milieubeweging luisterden toen die vertelde dat kinderen krijgen ''slecht was voor het mileu'', en net zoals ze braaf naar de Koning luisteren, al 183 jaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
In Hofstade zullen de vreemdelingen weer voor de nodige overlast zorgen. Meisjes in groep lastigvallen en aan hun lijf zitten, ...
Das nog eens wat anders als een Vlaamse priester. Die moet niets hebben van meisjes. Jonge jongens daarentegen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En zijn wij diegenen die hier niet meer passen...
Bij jouw geklaag en gehuil heb ik elke post het idee dat jij hier niet meer past.
Waarom rot je niet op? Wat doe je jezelf aan hier te blijven? Denk je nu echt dat Vlaemsche witmang ooit nog meerderheid wordt?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 juni 2013 om 00:17.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 00:23   #529
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De meeste witte Vlamen hebben dat dan ook braaf gedaan. (Weinig in de steden meer te vinden.)

Net zoals ze naar de milieubeweging luisterden toen die vertelde dat kinderen krijgen ''slecht was voor het mileu'', en net zoals ze braaf naar de Koning luisteren, al 183 jaar

Das nog eens wat anders als een Vlaamse priester. Die moet niets hebben van meisjes. Jonge jongens daarentegen...

Bij jouw geklaag en gehuil heb ik elke post het idee dat jij hier niet meer past.
Waarom rot je niet op? Wat doe je jezelf aan hier te blijven? Denk je nu echt dat Vlaemsche witmang ooit nog meerderheid wordt?
Doe zo voort en dat wordt sneller realiteit dan je 'allah akhbar' kan zeggen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 04:57   #530
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Die juf is geruïneerd vriend! Zij kan nergens nog aan het werk in het onderwijs.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Of in eender welke job of sector waar ze in aanraking met kinderen zou kunnen komen.
Ik vraag me af wat er door haar hoofd heen gaat.

Begin je vol jeudig enthousiamse aan een baan in het onderwijs, krijg je vervolgens te horen dat je kleuters hebt verkracht.

Je zou voor minder zwaar depressief worden.

Zopas het laatste nieuwsfilmpje gezien. Waarom men zo nodig 'Allah Akbar' dient te roepen is mij evenwel een raadsel. Wat heeft d�*t ermee te maken?
Oud 21 juni 2013, 05:14   #531
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik noteer alvast dat u eveneens geen probleem hebt met doodsbedreigingen aan iedereen die achter hun 'onschuldige' collega blijft staan...

U vind de vulgaire acties aan de poort blijkbaar gerechtvaardigd...zegt veel over u..

Ik ben trouwens de eerste om dit soort pedofiele handelingen zwaar te bestraffen, maar zelfs in belgië zijn vrouwelijke pedofielen die kleuters misbruiken een rariteit..
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 06:38   #532
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Je hebt gelijk, we laten ons al jaren doen, eigenlijk verdienen we niet beter.

Citaat:
Wacht maar, dit gebeurt even veel bij imams en islam leraren, misschien zelfs meer. Blijkbaar moet het ook eerst nog 20-30 jaar duren voor alles naar boven komt, er zal nog veel Allah gehaktbar geroepen worden op straat.
Oud 21 juni 2013, 06:50   #533
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht

Begin je vol jeudig enthousiamse aan een baan in het onderwijs, krijg je vervolgens te horen dat je kleuters hebt verkracht.

Zopas het laatste nieuwsfilmpje gezien. Waarom men zo nodig 'Allah Akbar' dient te roepen is mij evenwel een raadsel. Wat heeft d�*t ermee te maken?
En vergeet niet haar ideologie waar ze voor stond, dat wat haar tijdens haar opleiding is ingepompt, nml. de verrijking van de multicul.
Alles in gruizelementen uit elkaar gevallen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 06:59   #534
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En vergeet niet haar ideologie waar ze voor stond, dat wat haar tijdens haar opleiding is ingepompt, nml. de verrijking van de multicul.
Alles in gruizelementen uit elkaar gevallen.
Ik hoop alvast dat ze geen zelfmoord pleegt ofzo, dat zou te jammer zijn. Gewoon fuck zeggen tegen die moslims en op een andere school je roeping verder zetten, verhuizen naar een niet-moslim stad zal wel noodzakelijk zijn, dat wel. Die Allah gehaktbars gaan nooit toegeven dat ze achterlijk zijn betreft sexuele opvoeding dus die haat zal blijven.
Oud 21 juni 2013, 07:02   #535
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Die aandachtshoer met luizendoek wil een betoging organiseren....

Daar gaat schade van komen.

Best dat alle straten gevaccineerd worden met varkensvet
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 07:07   #536
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Als er nu één soort is die z'n bek moet houden als het over pedofilie gaat dan zijn het wel moslims.

Dat moet een " spannende" relatie zijn
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 07:16   #537
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
Die aandachtshoer met luizendoek wil een betoging organiseren....

Daar gaat schade van komen.

Best dat alle straten gevaccineerd worden met varkensvet
Een betoging tegen wat? Tegen ons onderwijssysteem, tegen ons lerarenkorps, tegen onze normen en waarden?
Ik merk reeds langer dat de machtsstrijd is begonnen en het zal steeds erger worden, al wat wij toegeven is een teken van zwakte in hun ogen en dat zal hen sterken. Voor zover het nog niet het geval is, wij gaan ernstig onderdrukt worden door een kleine minderheidsgroep.

Vraag aan onze politici: Wat winnen jullie erbij door allerlei domme toegevingen allochtone stemmen proberen te vergaren terwijl de meerderheid de autochtone kiezers daardoor juist gaan afhaken?
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 07:47   #538
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Grappig we hebben 1 (EEN) pedofiele moordenaar en ineens zijn alle belgen pedofiel. Ik kan daar enkel om lachen, moesten nu de gevangenissen vol zitten met pedofielen, net zoals ze nu vol zitten met marokkanen, tja, dan zou ik durven zeggen dat er een probleem is met belgische pedofielen ja. Maar tot nader order zitten de gevangenissen dus vol met ... marokkanen!

Dat pederasten graag naar Marokko trekken omdat pederasterie daar standaard is en de jonge gastjes zich daar graag toe laten leiden, kan je niet enkel op conto van belgische pederasten zetten: zelfs Pim Fortuyn maakte gebruik van de Marokkaanse schandknaapjes die daar graag een centje mee bijverdienen. Als Marokkaan zou ik daarover dus maar best mijn mondje dichthouden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 07:47   #539
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht

Inderdaad.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 07:49   #540
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Grappig we hebben 1 (EEN) pedofiele moordenaar en ineens zijn alle belgen pedofiel. Ik kan daar enkel om lachen, moesten nu de gevangenissen vol zitten met pedofielen, net zoals ze nu vol zitten met marokkanen, tja, dan zou ik durven zeggen dat er een probleem is met belgische pedofielen ja. Maar tot nader order zitten de gevangenissen dus vol met ... marokkanen!

Dat pederasten graag naar Marokko trekken omdat pederasterie daar standaard is en de jonge gastjes zich daar graag toe laten leiden, kan je niet enkel op conto van belgische pederasten zetten: zelfs Pim Fortuyn maakte gebruik van de Marokkaanse schandknaapjes die daar graag een centje mee bijverdienen. Als Marokkaan zou ik daarover dus maar best mijn mondje dichthouden.
voor 1 keer zal het antwoord van Eberhard correct zijn. Hoeveel pedofielen lopen er nog rond? Bij mijn weten zitten er niet veel pedofiele priesters of nonnen in de gevangenis.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be