![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
uw intellect!
![]() |
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het daarom dat je perse wil deel uitmaken van Gods Uitverkoren Volk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval brengen deze franskiljonse zaken me er enkel toe om zeker nooit nog een woord Frans te spreken in het buitenland (enkel Frankrijk). Kwestie van internationaal door te geven dat +60% van de Belgische bevolking nederlandstalig is en niet franstalig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wie het niet snapt moet maar naar de Engelse ondertiteling kijken, dan weet die ook waarover het gaat. Ik kijk alvast zelfs naar geen enkele match met de franstalige Diables Rouges. Hoef ik het lied niet te horen en niet te vertalen. Ik hoop dat ze er vanaf match 1 uitliggen. http://www.sporza.be/cm/sporza/voetb...tromae_reactie
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 maart 2014 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar laat enige kennis terzake u niet verhinderen om hier je zegje te doen. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 maart 2014 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw volste recht een eigen opinie te hebben maar tamelijk zelfdestructief en op het randje van kleingeestigheid. Voetbal interesseert me niet maar ik heb vroeger nog andere competitiesport gedaan en ik weet wat je er moet voor doen. Toewensen dat iemand verliest op basis van taal is pover. Gelukkig genoeg maken separatisten maar een miniem deel van Belgie uit niettegenstaande ze fantaseren dat alle Vlamingen als één man klaar staan om het "Franstalige juk" af te werpen. Keep on dreaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zulke flagrante denigrerende manier om de meerderheid van Belgie te behandelen verdient geen seconde kijkcijfergenot. En ja, als ik achteraf hoor dat ze verloren zijn, zal ik "ta gueulle " roepen! hebben ze toch ook een woordje frans terug.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voetballers, net als andere private bedrijfsleiders worden met privé-geld betaald en daar hebben politici zich niet mee te moeten. Zie je het verschil? Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 maart 2014 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Partijlid
|
![]() Het loon van Kompany en Hazard wordt betaald door een privé bedrijf (voetbalclub in dit geval) die omzetten draaien van enkele honderden miljoen euro per jaar en waar Arabische en Russische oliemagnaten de dienst uit maken. Het loon van de CEO van de post, NMBS etc komt rechtstreeks uit de zak van de belastingbetaler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zijn naar eigen zeggen totaal niet geïnteresseerd in de nationale ploeg maar staan wel te schuimbekken over het lied. Daarnaast weten ze beter dan wie dan dan ook waar elke voetballer geboren is, wat hun bedoelingen zijn om voor de nationale ploeg te spelen en vinden ze de rode duivels maar een fel overroepen ploegje. Maar als het over het WK voetbal gaat denkt men dat je er na één wedstrijd uit kan liggen ![]() Laatst gewijzigd door OMGClayAiken : 21 maart 2014 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Post en de NMBS zijn staatsbedrijven. Zie je eindelijk het verschil? |
|
![]() |
![]() |