Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2014, 14:51   #521
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Die zijn niet "Vlaams"talig maar Nederlandstalig. Tenzij al die Belgicistische supporters slechts in staat zijn om dialect te wauwelen. Wat wel eens zou kunnen, gelet op het intellectueel niveau van de Belgicisten...
Ik weet niet he beste,maar ik denk zo bij mijn eigen zelve,dat die meer aan de andere kant zitten,als ge begrijpt wat ik bedoel;maar dat zal wel zeker gezien
uw intellect!
Oud 21 maart 2014, 14:55   #522
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Die zijn niet "Vlaams"talig maar Nederlandstalig. Tenzij al die Belgicistische supporters slechts in staat zijn om dialect te wauwelen. Wat wel eens zou kunnen, gelet op het intellectueel niveau van de Belgicisten...
Lekker neerkijken op je eigen volk, Quercus...
Is het daarom dat je perse wil deel uitmaken van Gods Uitverkoren Volk?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 14:55   #523
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Kabeljauw Bekijk bericht
Moet men daar een extremist voor zijn?

Dat men in Spanje maar eens probeert het lied van de Spaanse ploeg in het Baskisch te zingen.
daar denken ze nooit aan.

In ieder geval brengen deze franskiljonse zaken me er enkel toe om zeker nooit nog een woord Frans te spreken in het buitenland (enkel Frankrijk). Kwestie van internationaal door te geven dat +60% van de Belgische bevolking nederlandstalig is en niet franstalig.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 15:21   #524
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
De Nationale Belgische Voetbalbond krijgt wel degelijk subsidies van alle Belgische belastingsbetalers.

....
En wat doet jouw club , de nva? Doorslapen?
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 15:27   #525
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
En wat doet jouw club , de nva? Doorslapen?

Doorslapen,dat had je waarschijnlijk gehoopt.

Wacht maar af ,de verkiezingsmachine wordt klaargemaakt
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 15:29   #526
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Wacht maar af ,de verkiezingsmachine wordt klaargemaakt
Waarom weer wachten?

De NVA zit in de Vlaamse regering en bestuurt tevens in allerlei gemeentes die faciliteiten verzorgen voor leden van de Bond.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 15:48   #527
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Er zijn geen plannen om anderstalige of gemengde versies te maken. Ik stel ook vast dat Vlaanderen zondag massaal een Waal naar het Eurovisiesongfestival stuurde, dus snappen we deze commotie niet. Het is Stromae in deze versie en dat zal zo blijven."

"De ondertiteling bij de clip is in het Engels. Wie Stromae hier volgt of fan van hem is, weet wat hij zingt. De Engelstalige markt is voor een stuk nog braakliggend terrein."
Dus omdat Vlaanderen zo vriendelijk is om een franstalige naar het Eurovisiesongfestival te sturen, moeten we nu maar slikken dat een andere franstalige een ééntalig Frans lied als voetbalclublied zingt.

en wie het niet snapt moet maar naar de Engelse ondertiteling kijken, dan weet die ook waarover het gaat.

Ik kijk alvast zelfs naar geen enkele match met de franstalige Diables Rouges. Hoef ik het lied niet te horen en niet te vertalen. Ik hoop dat ze er vanaf match 1 uitliggen.

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetb...tromae_reactie

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 maart 2014 om 16:11.
Oud 21 maart 2014, 15:58   #528
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Waarom weer wachten?

De NVA zit in de Vlaamse regering en bestuurt tevens in allerlei gemeentes die faciliteiten verzorgen voor leden van de Bond.
Ja, de N-VA zit in de Vlaamse regering.
Daarmee is dan ook alles gezegd he...
Oud 21 maart 2014, 16:00   #529
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dus omdat Vlaanderen zo vriendelijk is om een franstalige naar het Eurovisiesongfestival te sturen, moeten we nu maar slikken dat een andere franstalige een ééntalig Frans lied als voetbalclublied zingt.

en wie het niet snapt moet maar naar de Engelse ondertiteling kijken, dan weet die ook waarover het gaat.

Ik kijk alvast zelfs naar geen enkele match met de franstalige Diables Rouges. Hoef ik het lied niet te horen en niet te vertalen. Ik hoop dat ze er vanaf match 1 uitliggen.http://www.sporza.be/cm/sporza/voetb...tromae_reactie
Ze moeten er minimum drie spelen...
Maar laat enige kennis terzake u niet verhinderen om hier je zegje te doen.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 maart 2014 om 16:01.
Oud 21 maart 2014, 16:03   #530
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind toch mooi dat Elio Di Rupo de Rde Duivels tot Model van België heeft uitgeroepen!

En dan zijn er nog verzuurde flamiganten die beweren dat Elio DR en zijn partij jaloers zijn op veelverdieners en op Das Kapital.
Niets is minder waar. Fier als een gieter gaat Elio de Rode Duivels zelfs op het veld begroeten en schudt hij met bewondering Vincent Kompany,de hand van de kapitein van de duivels, én van Eden Hazard..
Beide voetballers verdienen in één week meer dan onze premier op een heel jaar...
En dan de PS, met Labille op kop, maar fier zijn als een gieter dat ze er in geslaagd zijn de CEO van de NMBS (meer dan 30.000 man personeel) een maximum inkomen gegeven te hebben van 295.000 euro op jaarbasis... E daarvoor moeten die heren nog geen week werken.
Jij ziet geen fundamenteel verschil tussen het loon van een CEO van een staatsbedrijf en het loon van een voetballer?
Oud 21 maart 2014, 16:06   #531
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Ik kijk alvast zelfs naar geen enkele match met de franstalige Diables Rouges. Hoef ik het lied niet te horen en niet te vertalen. Ik hoop dat ze er vanaf match 1 uitliggen.

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetb...tromae_reactie

Uw volste recht een eigen opinie te hebben maar tamelijk zelfdestructief en op het randje van kleingeestigheid. Voetbal interesseert me niet maar ik heb vroeger nog andere competitiesport gedaan en ik weet wat je er moet voor doen. Toewensen dat iemand verliest op basis van taal is pover.

Gelukkig genoeg maken separatisten maar een miniem deel van Belgie uit niettegenstaande ze fantaseren dat alle Vlamingen als één man klaar staan om het "Franstalige juk" af te werpen. Keep on dreaming.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 16:09   #532
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Uw volste recht een eigen opinie te hebben maar tamelijk zelfdestructief en op het randje van kleingeestigheid. Voetbal interesseert me niet maar ik heb vroeger nog andere competitiesport gedaan en ik weet wat je er moet voor doen. Toewensen dat iemand verliest op basis van taal is pover.

Gelukkig genoeg maken separatisten maar een miniem deel van Belgie uit niettegenstaande ze fantaseren dat alle Vlamingen als één man klaar staan om het "Franstalige juk" af te werpen. Keep on dreaming.
Ze zullen niet verliezen op basis van taal, maar op basis van capaciteiten.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 16:14   #533
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht

wat is er zelfdestructief aan dat ik niet mee wil gaan supporteren voor een ploeg waar ik geen enkele affiniteit mee heb, en die blijkbaar geen enkel moeite wil doen om de vlaamse supporters mee te krijgen. Zelfs voorgaande reclame was ook al franstalig/engels.

Zulke flagrante denigrerende manier om de meerderheid van Belgie te behandelen verdient geen seconde kijkcijfergenot.
En ja, als ik achteraf hoor dat ze verloren zijn, zal ik "ta gueulle " roepen! hebben ze toch ook een woordje frans terug.

Oud 21 maart 2014, 16:15   #534
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ziet u het?

Wilt u nu beweren dat Elio DR en Paul M. er geen enkel probleem mee hebben dat bedrijfsleiders ongeremd mogen verdienen?

Of wat bedoelt u?
Dat CEO's van staatsbedrijven onder voogdij van politici staan en met gemeenschapsgeld worden betaald.
Voetballers, net als andere private bedrijfsleiders worden met privé-geld betaald en daar hebben politici zich niet mee te moeten.

Zie je het verschil?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 maart 2014 om 16:16.
Oud 21 maart 2014, 16:20   #535
OMGClayAiken
Partijlid

OMGClayAiken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ziet u het?

Wilt u nu beweren dat Elio DR en Paul M. er geen enkel probleem mee hebben dat bedrijfsleiders ongeremd mogen verdienen?

Of wat bedoelt u?
Het loon van Kompany en Hazard wordt betaald door een privé bedrijf (voetbalclub in dit geval) die omzetten draaien van enkele honderden miljoen euro per jaar en waar Arabische en Russische oliemagnaten de dienst uit maken. Het loon van de CEO van de post, NMBS etc komt rechtstreeks uit de zak van de belastingbetaler.
OMGClayAiken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 16:20   #536
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus, de PS heeft daar geen problemen mee?
Stalin moest het weten!
Blij dat je iets bijgeleerd hebt.
Oud 21 maart 2014, 16:23   #537
OMGClayAiken
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ze moeten er minimum drie spelen...
Maar laat enige kennis terzake u niet verhinderen om hier je zegje te doen.
Ongelooflijk hé de Vlaams-nationalisten.

Zijn naar eigen zeggen totaal niet geïnteresseerd in de nationale ploeg maar staan wel te schuimbekken over het lied.

Daarnaast weten ze beter dan wie dan dan ook waar elke voetballer geboren is, wat hun bedoelingen zijn om voor de nationale ploeg te spelen en vinden ze de rode duivels maar een fel overroepen ploegje. Maar als het over het WK voetbal gaat denkt men dat je er na één wedstrijd uit kan liggen .

Laatst gewijzigd door OMGClayAiken : 21 maart 2014 om 16:24.
Oud 21 maart 2014, 16:32   #538
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
De PS en haar leiders hebben er dus geen problemen mee dat de CEO van Inbev bijna zo veel verdient als Kompany en Hazard?

Breeddenkende jongens, die PS'ers...
Inderdaad, Inbev is een privé beursgenoteerd bedrijf.
De Post en de NMBS zijn staatsbedrijven.

Zie je eindelijk het verschil?
Oud 21 maart 2014, 16:34   #539
OMGClayAiken
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Inderdaad, Inbev is een privé beursgenoteerd bedrijf.
De Post en de NMBS zijn staatsbedrijven.

Zie je eindelijk het verschil?
Maar de PS, dat zijn toch marxisten? :O
Oud 21 maart 2014, 16:36   #540
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken Bekijk bericht
Maar de PS, dat zijn toch marxisten? :O
Niet alles ineens door mekaar gooien.
Voor je het weet staart hij je aan als een vis op het droge...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be