![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar de logica klopt niet zegt ze dan. ![]() Ik zie wel een parallel hier.
![]() |
![]() |
#522 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Altijd maar die beloftes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover is men hier nu allemaal aan't zeiken. Het gaat er toch niet om wie hoeveel pensioen krijgt?
Eigenlijk zou ieder gepensioneerde evenveel en even weinig pensioen moeten krijgen, of die voordien veel dan weinig verdiende. Eens op pensioen doen geen van beide nog iets en hij die heel zijn leven een hoog inkomen heeft gehad heeft meer dan kansen genoeg gehad om voor een appeltje voor de dorst voor zijn oude dag te zorgen. Het ging hem over de betaalbaarheid van de pensioenen, ja toch? En daar voor dient er geld binnen te komen en geen geld weg te lekken naar naar daar waar het eigenlijk niet hoort te gaan. Laatst gewijzigd door Garry : 16 februari 2015 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werd gepretendeerd dat ik, zoals zoveel andere, zou in het zwart gehandeld hebben en dat dat wel moest omdat ik anders zou failliet gegaan zijn. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=108
In mijn aangetrouwde familie zit iemand die haar ganse leven werkzaam is geweest in de horeca en die minstens 80 % van haar loopbaan in het zwart heeft gehandeld. Die woont nu op een mooi appartement, gehuurd weliswaar want kopen kan ze niet verantwoorden, pal op de dijk aan de zee met prachtig uitzicht op zee en trekt iedere maand meer IGO dan dat haar broer, die heel zijn leven heeft afgedragen als zelfstandige, pensioen trekt. Ook hoor ik niet anders dan gezeik over de witte kas die de horeca gaat dood nijpen. Als ze een redelijk hoog BTW tarief hebben zeveren ze dat ze klanten daardoor verliezen, maar heb je al één taverne uitbater weten zijn prijzen aanpassen wanneer er een BTW vermindering wordt doorgevoerd? Dan is er nog zo iets wat mij dwars zit, de firma wagen bij hen die die wagen helemaal niet nodig hebben voor de firma en de maaltijdcheques. Beiden dienen alleen maar om het ontlopen van belastingen. Wanneer deze zouden vervangen worden door echt loon zouden deze personen daarop volwaardig belast worden. Nu dit niet zo is betekend dat dat alle andere , die geen firmawagen of maaltijdcheques ontvangen, daardoor MEER belasting moeten betalen want de belasting moet er komen en moet van ergens komen. Wat niet van de ene komt betaalt de andere bij. Eigenlijk zouden al wie geen firmawagen heeft en/of geen maaltijdcheques krijgt moeten staken, niet om dat ook te krijgen maar om de ongelijkheid in de lasten op te heffen. Laatst gewijzigd door Garry : 16 februari 2015 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe het nu is weet ik ook niet. Toen ik in 69 begon aan de post en van daar over ging naar GM verdiende ik bij GM ongeveer het dubbele van bij de post. Ik had wel een iets betere functie met hoger loon dan een gewone arbeider aan de productielijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
|
![]() Ik weet dat ik hier niet veel moet verwachten, maar iemand die lacht met zijn eigen moppen, dat is toch geen goed teken.
![]() |
#532 | |
|
![]() Citaat:
Tenzij dat ge bruto bedoelt, maar dat is totaal betekenisloos.
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan hier niet eens deftig een stelling onderbouwen. De kans dat je verhaal waar is is 0. Vroeger mocht niemand niet eens weten in welke vakken dat je les gaf . Waarom trouwens ? Dat niet willen zeggen ? Hoe kunnen we dat noemen ? Onnozel , Psychiatrisch ? En nu ben je ineens inspectuer. Inspecteur van wat ? Van de stront van Fifi ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan nog een paar jaren duren voor het zover is. Dat jij dat nu gelooft of niet, laat me onverschillig. Uw schuimbekken daarentegen heb ik altijd al grappig gevonden... Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 februari 2015 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij zou dan plots hun meerdere worden ? Welke mens met 7 gezonde hersencellen gelooft dat ? ![]() ![]() ![]() Vooruit ,schrijf eens een vlammende repliek en bewijs eens iets. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
|
![]() Kan je niet pas zeggen dat je bent gepromoveerd zodra je uit die wervingsreserve wordt gehaald?
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet altijd bruto met bruto vergelijken. Netto is afhankelijk van uw persoonlijke situatie en die is niet stabiel. Het kan bijvoorbeeld zijn dat ge van werkgever verandert en gelijkertijd een kind bij krijgt, hoe ga je dan netto vergelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |