Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2018, 11:34   #521
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Heb je trouwens al gevonden waar ik iets zei over verkrachtingen en arbeidscontracten? Dat was een beschuldiging die er flink over ging eh gast?
Ga je nog toegeven dat dat een leugen was en je excuseren of ga je alsnog met bewijzen komen?
Hier blijf ik echter wel achter staan. Dat was zo'n smerige en grove leugen dat ik dit blijf herhalen tot er excuses of een rechtzetting komt.

Laatst gewijzigd door BigF : 17 september 2018 om 11:34.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2018, 11:35   #522
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nee, net het tegenovergestelde, gij hebt het over de verantwoordelijkheid leggen bij het produkt ipv bij de persoon. Allez, toch bij cannabis. Hier bij smartphone of alcohol fiets je daar steeds mooi omheen.
Ik fiets erom heen??

ik zal de vraag NOG eens opnieuw stellen! en daarna nog eens voor de zoveelste keer aan alice!

Ge hebt vrouwen die van de ene man naar de andere jumpen en op hun 23e al 6 kinderen hebben en er niet voor kunnen zorgen.
De staat moet dat maar opvangen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2018, 11:42   #523
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Hup, een JvdB'ke, ge stelt en vraag, en het antwoord is een ... vraag!
Zinneke 2 ook lezen.
Maar ik versta dat, ge staat met uw mond vol tanden dus moet ge wel over iets anders beginnen.
Oud 17 september 2018, 11:42   #524
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
en meer dan 200 kcal (ongeveer de helft van een gezonde maaltijd), waaronder 35 g koolhydraten (en 30 g suikers), meer dan 8 g vet (waaronder 4 g verzadigde vetten).
elke dag een mars eten kan, afhankelijk van uw dieet natuurlijk, het lichaamsgewicht met 23 kg doen toenemen.
200 kal, dan kan ik er elke dag 7 eten, en nog vermager ik.
Maar zo graag eet ik dat niet.

Citaat:
Energierijk, dat wel. Voedzaam? Waar zijn de vitamines, de mineralen? Lege calorien zijn gewoon lege calorien. Daar is niets voedzaams aan
'lege' kalorieen is uitgevonden door de dieetsector.

Citaat:

ah, een vals dilemma. Zeg het dan
nee, integendeel. de mensheid leeft voor 99,9% van haar geschiedenis in voedseltekort. De westerse wereld is de laatste 50 jaar de grote uitzondering.
obesitas is namelijk een zéééééééééééééééééééééééé� �éééééééééééér recent verschijnsel.
Oud 17 september 2018, 11:43   #525
geertvdb

Standaard

Citaat:

iemand dwingen tot sterilisatie. Dat is zo jaren 30 eh Geert. Nostalgie? Heimwee?
Ik stel een vraag, en ik krijg een vraag als antwoord. aan welke katholieke forummer doet u dat denken?
Oud 17 september 2018, 11:45   #526
geertvdb

Standaard

Citaat:
Ik vermoed dat je dit wel meent, maar toch is de realiteit heel wat anders.
Ga eens een paar maanden helpen op een voedselbedeling ofzo.
Ga dat eens zelf doen! Gij denkt dat ge mij hier huiswerk kunt geven of wat?
Citaat:
Veel van die zwakkeren zijn losers, en net omdat ze zo mentaal zwak zijn en/of een hele jeugdproblematiek meedragen, gewoon niet in staat zijn om mee te draaien, of hun kinderen anders op te voeden.
Wat gij dan wilt is deze laten creperen.
nee, dat zijn de onfortuinlijken. Die moeten 100% geholpen worden. Spijtig genoeg is die 100% onmogelijk omdat veel geld gaat naar de dommeriken en losers.
Oud 17 september 2018, 11:51   #527
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik fiets erom heen??
Citaat:
Ik stel een vraag, en ik krijg een vraag als antwoord. aan welke katholieke forummer doet u dat denken?
Idd, ge stelt een vraag. Ge krijgt een antwoord dat u waarschijnlijk niet aanstaat, en ge fietst eromheen met een andere vraag.
Zoals het onderstaande, of gaat dit over de bestuurster van die wagen die stoned die kleinen omver reed? (Mijn excuses voor het vraagteken).

Citaat:
ik zal de vraag NOG eens opnieuw stellen! en daarna nog eens voor de zoveelste keer aan alice!

Ge hebt vrouwen die van de ene man naar de andere jumpen en op hun 23e al 6 kinderen hebben en er niet voor kunnen zorgen.
De staat moet dat maar opvangen?
Ja, dat moet ze. Want dat is nu eenmaal hoe de staat haar systeem op poten heeft gezet hier.
Als het u niet aanstaat, moogt ge altijd een partij oprichten om dit eruit te halen. Of verhuizen.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 17 september 2018 om 12:08.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2018, 11:58   #528
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
nee, dat zijn de onfortuinlijken. Die moeten 100% geholpen worden. Spijtig genoeg is die 100% onmogelijk omdat veel geld gaat naar de dommeriken en losers.
Aaah, nu komen we er. Gij zijt voor de invoering van een soort klasse-sociale zekerheid.
Ge moogt fouten maken, maar alleen als ge ni bijster slim zijt. Al de rest mag creperen.
Daar blijft ni veel meer over hé, van uw consequentie en democratie.
En waar gaat gij dan de grens trekken? IQ onder 80?
Oud 17 september 2018, 12:04   #529
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Aaaah ja. als het legaal is dan kruipen blowers niet achter het stuur!
Oh, dat wist ik zelf niet.
In plaats van te legaliseren kunnen we het dan misschien beter verplichten.
Oud 17 september 2018, 12:14   #530
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeveelste kemel is dit al van u?

Maar laat het u niet stoppen, doe gewoon voort. Tot de volgende kemel!
de enige kemel die ik zie is er van iemand die precies niet weet hoe hij moet quoten. Kronkel vooral verder

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 17 september 2018 om 12:32.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2018, 12:16   #531
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Aaaah ja. als het legaal is dan kruipen blowers niet achter het stuur! Ok, sorry!
Citaat:
Citaat:
zoals het nu is, leidt nogthans tot drama's zoals deze:

situaties waarbij problematisch gebruik nog veel te lang onder de radar blijft, en enkel aan de oppervlakte komt als er een drama gebeurt.
herpakt u ne keer
Oud 17 september 2018, 12:32   #532
morte-vivante

Standaard

Citaat:
200 kal, dan kan ik er elke dag 7 eten, en nog vermager ik.
belt naar de weight watchers, ze kunnen zo'n genie als gij wel goed gebruiken.

Citaat:
'lege' kalorieen is uitgevonden door de dieetsector.

tijd om de cursus bromatologie nog eens vanonder het stof te halen

Citaat:
nee, integendeel. de mensheid leeft voor 99,9% van haar geschiedenis in voedseltekort. De westerse wereld is de laatste 50 jaar de grote uitzondering.
obesitas is namelijk een zéééééééééééééééééééééééé� �éééééééééééér recent verschijnsel.
de mensheid gebruikt al voor 99.9% van haar geschiedenis hennep. In Belgie is het pas sinds 1921 verboden. Het verbod is dan ook een zéééééééééééééééééééééééé� �éééééééééééééééééééééééér recent verschijnsel

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 17 september 2018 om 12:32.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2018, 12:32   #533
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
de enige kemel die ik zie is er van iemand die precies niet weet hoe hij moet quoteren. Kronkel vooral verder
Oei, ge hebt quoteren geschreven in plaats van quoten.
Kan 'em daar op focussen.
Alles om ergens omheen te fietsen.
Ofwel kan zijn vermogen tot begrijpend lezen daar echt niet mee overweg.
Moet ge tegen hem praten als een compiler.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 17 september 2018 om 12:32.
Oud 17 september 2018, 12:37   #534
morte-vivante

Standaard

Citaat:
jajaja, tijd om die lederhosen vanonder het stof te halen, gij kleine Dolf
Oud 17 september 2018, 12:37   #535
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oei, ge hebt quoteren geschreven in plaats van quoten.
Kan 'em daar op focussen.
Alles om ergens omheen te fietsen.
Ofwel kan zijn vermogen tot begrijpend lezen daar echt niet mee overweg.
Moet ge tegen hem praten als een compiler.
Oud 17 september 2018, 14:07   #536
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de enige kemel die ik zie is er van iemand die precies niet weet hoe hij moet quoten. Kronkel vooral verder
Inderdaad, ik zag het nadien ook.
Hij reageert op een gedeelte uit een post maar net dat gedeelte waar hij op reageert delete hij uit zijn quote...

Dus ja, toegegeven, ik had het in die post wel degelijk over Colorado maar hij had slimmer moeten zijn en niet net dat gedeelte uit zijn quote moeten wissen.

Wat niet wegneemt dat ik nog wel aan deze discussie ga deelnemen maar niet meer op geert ga (proberen te, het is soms sterker dan mezelf) reageren.

Feit is dat het in deze draad, net zoals in alle andere cannabis draden al lang niet meer over cannabis gaat maar dat iedereen hier constant bezig is met geert te wijzen op zijn fouten, leugens en inconsequenties. Wat volgens mij ook juist zijn bedoeling is. Alles beter dan over de grond van de zaak te discussiëren.
Wat al te duidelijk bewezen is met zijn verdediging van Mars-repen. Toen ik dat las was voor mij de maat vol. Nog meer off-topic gaan is volgens mij niet meer mogelijk.

Dus ja, ik wil nog best deelnemen aan de discussie maar dan enkel als het over cannabis gaat. Prostituees, wapens, Mars-repen, uranium,... daar doe ik niet meer aan mee.

Wel nog even benadrukken dat ik het hem nog steeds behoorlijk kwalijk neemt dat hij me dingen in de mond legde die ik nooit gezegd heb. En niet zo maar wat dingen. Beweren dat iemand gezegd heeft dat een verkrachting een arbeidscontract is is er serieus over.
Zolang hij niet toegeeft dat dat fout was en/of zich er voor excuseert ga ik zijn uitlatingen hier compleet negeren.
Ik zal echter niet nalaten hem hierover aan te blijven spreken tot hij die leugenachtige bewering recht zet.
Oud 17 september 2018, 14:28   #537
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Inderdaad, ik zag het nadien ook.
Hij reageert op een gedeelte uit een post maar net dat gedeelte waar hij op reageert delete hij uit zijn quote...

Dus ja, toegegeven, ik had het in die post wel degelijk over Colorado maar hij had slimmer moeten zijn en niet net dat gedeelte uit zijn quote moeten wissen.

Wat niet wegneemt dat ik nog wel aan deze discussie ga deelnemen maar niet meer op geert ga (proberen te, het is soms sterker dan mezelf) reageren.

Feit is dat het in deze draad, net zoals in alle andere cannabis draden al lang niet meer over cannabis gaat maar dat iedereen hier constant bezig is met geert te wijzen op zijn fouten, leugens en inconsequenties. Wat volgens mij ook juist zijn bedoeling is. Alles beter dan over de grond van de zaak te discussiëren.
Wat al te duidelijk bewezen is met zijn verdediging van Mars-repen. Toen ik dat las was voor mij de maat vol. Nog meer off-topic gaan is volgens mij niet meer mogelijk.

Dus ja, ik wil nog best deelnemen aan de discussie maar dan enkel als het over cannabis gaat. Prostituees, wapens, Mars-repen, uranium,... daar doe ik niet meer aan mee.

Wel nog even benadrukken dat ik het hem nog steeds behoorlijk kwalijk neemt dat hij me dingen in de mond legde die ik nooit gezegd heb. En niet zo maar wat dingen. Beweren dat iemand gezegd heeft dat een verkrachting een arbeidscontract is is er serieus over.
Zolang hij niet toegeeft dat dat fout was en/of zich er voor excuseert ga ik zijn uitlatingen hier compleet negeren.
Ik zal echter niet nalaten hem hierover aan te blijven spreken tot hij die leugenachtige bewering recht zet.

Nu moet je wel volhouden. Want van een trol en in deze een goede kan je het nooit halen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2018, 16:47   #538
geertvdb

Standaard

Citaat:
Nee, net het tegenovergestelde, gij hebt het over de verantwoordelijkheid leggen bij het produkt ipv bij de persoon. Allez, toch bij cannabis. Hier bij smartphone of alcohol fiets je daar steeds mooi omheen.
Ik fiets daar nul omheen. Ik heb daar al honderden keren op geantwoord, recent nog in post #495.
De overheid kan niet elk potentieel gevaarlijk product verbieden, want dan moet het ook microgolfovens en flippo's verbieden. Maar het kan niet alles toelaten, want dan moet het heroine en chemische wapens toelaten.

Dus moet een overheid een grens trekken. die grens is floe, bvb een keukenmes is toegelaten en een knipmes verboden.
en dus alcohol is toegelaten (met zeer veel beperkingen) en cannabis is verboden (met een gedoograndje).

Ik snap niet dat ik dit moet uitleggen. wéét gij dit dan niet?
Oud 17 september 2018, 17:02   #539
geertvdb

Standaard

Citaat:
Wat heeft toegevoegde waarde met werkgelegenheid te maken? Zorgen enkel producten met toegevoegde waarde voor werkgelegenheid?
En uw prietpraat over 'communicerende vaten'... Als dat klopt vraag ik mij af waarom de overheid altijd zoveel belang hecht aan de economie en jobcreatie.
Ze hecht daar veel belang aan voor de show, maar kan daar niets aan veranderen. waarom denkt ge dat ALLE regeringen van de laatste 40 jaar in hun regeringsverklaring zetten: strijd tegen de werkloosheid. en ? heeft het iets uitgehaald? Nee hé...
Citaat:

Dat is al de tweede keer dat ik u hier op enkele dagen betrapt op leugenachtige beweringen over wat ik zou gezegd hebben.
ge bedoelt toen ge beweerde dat ik geschreven had dat cannabis de overheid 'MASSA's' geld kost? Ge bedoelt die leugen??
Citaat:

Natuurlijk ben je zo gehaaid om maar de helft van mijn quote te gebruiken. Die tweede helft maakt immers duidelijk dat ik duidde op uw eigen bewering dat ook jobs in de criminele (of zwarte) sector gewoon jobs zijn.
Hier zie: de complete quote: (en kom nu nog maar eens af met dat ik voor zwartwerk ben):Hoe triestig moet je je niet voelen als je je eigen beweringen zo gaat omdraaien en ze probeert te projecteren op anderen? Ik heb nergens en nooit beweerd dat ik voor zwartwerk ben. En nu begin je dat hier plots weer eindeloos te herhalen.
Die beweringen van je zijn zo leugenachtig en achterbaks.
Ik schrijf:

in cannabiswinkels wordt er zwart gewerkt, wel laten we ze dan maar sluiten!!

Gij schrijft:
Dat zal wel. Zoals in elke sector wel wat zwartwerk gebeurt. Laten we dan tegelijk de bouwsector en de horeca bijvoorbeeld maar opdoeken.
is dit niet goedpraten?? 'kom kom, iedereen foefelt toch! wink wink!

Citaat:

Zoals ik ooit gezegd heb dat verkrachting een arbeidscontract is zeker? Dat beweerde je ook valselijk en je hebt nergens kunnen aantonen dat ik dat daadwerkelijk gezegd heb.
Nu die leugen amper gaan liggen is kom je met de volgende.

Waar dan?
Citaat:

Ah ja. Heb ik ooit ergens beweert dat cannabis voor geen centiem kosten veroorzaakt?

Oke, hoge kosten, lage kosten,... mij al gelijk. Jij bent beginnen roepen over de kosten voor de maatschappij door cannabis. Ik heb er nog nergens enig betrouwbaar cijfermateriaal van gevonden.
waarom vraagt ge het dan aan mij? Ik heb geen inzage in de boekhouding van die opvangcentra. het is in elk geval te veel. want, ik weet niet of ge dat beseft, dit land is het land met de hoogste belastingsgraad ter wereld.
Citaat:

Dus iemand die een roes zoekt in cannabis is een vluchtende loser, iemand die een roes zoekt in trappist niet? Consequent?
keukenmes-knipmes ....
Citaat:

Deze moet ik onthouden want ik heb net al wat verder in deze draad gelezen...
Oud 17 september 2018, 18:01   #540
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Copy/paste b0rked. Fuck it.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 17 september 2018 om 18:14.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be