![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze vind ik trouwens ook mooi (ik word soms gek van mijn eigen wispelturigheid):
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ergens een bunker in het groen maar dan wel met deuren en ramen in natuurlijk.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet lukken, vorige maand stond er een bunkercomplex te koop met 50 000m² bos. Slechts €1.3 per m².
Ik heb het laten gaan, want je mag het alleen gebruiken als bosgebied, en de bunkers moeten in dezelfde staat gehouden worden als op't moment van aankoop.
![]() |
#524 |
Parlementslid
|
![]() Wel vroeger was het een villa met alles erop en eraan. En ik heb dat maar helaas in België. Eigenlijk een droomhuis. Maar met een maandelijkse last waar je mottig van wordt. Enkel al het KI is te zot voor woorden. Dus het bordje te koop staat er al even.
Wat ik nu wens: een finca met liefst enkele hectaren grond zodat je geen mens nog moet zien. Volledig omheind of toch een gedeelte rond de woning en voorzien van alle beveiligingssystemen. Olijfgaarden en dergelijke waar weinig tot geen onderhoud aan nodig is. Ook geen groot huis maar eerder beperkt. Wel nog alle luxe zoals moderne keuken, luxe badkamer maar vooral fenomenale uitzichten. Geen 5 slaapkamers meer. Geen 3 badkamers meer. Een zwembad, welness en fitness hoeft ook niet meer maar mag nog. Geen garage voor 4 wagens en geen tuinhuis meer ter grootte van een kleine gezinswoning. Geen bureauruimte voor 4 man meer. Gewoon een kleine gezellige finca waar je van kan genieten en je op een minimum van tijd alles gepoetst hebt. En dan vooral met rust gelaten worden. Eén of twee keer per week nog een stuk rijden naar de plaatselijke winkels om voorraad in te doen. En verder genieten van de kleine dingen. In alle anonimiteit. En ik zal mij dan zelfs op termijn in België ook wel laten uitschrijven. Ze mogen hun pensioen en wat dan ook houden. Want in België ben ik het al langer meer dan kotsbeu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt de place to be voor een uber James Bond gangster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is al blij met een middeleeuwse tent, een deftig bed, en een bibliotheek nabij.
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje creativiteit en de bunker is gewoon de buitenschil van het pand. Beetje goeie ventilatie, en het probleem bestaat niet.
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kies maar: https://fabricerie.com/art-deco-house/
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben hier precies de enige die blij is met mijn huidige woning.
Voor mij is dat mijn droomwoning. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een schoontje gezien:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 april 2025 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Minister-President
|
![]() ![]()